انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات شما برای ساچمه مناسب
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام مهدی جون منم فیلد تارگت دارم ولی باراکودا یه چیز دیگستKhansariha (8)
دقت کرو مگنوم و فیلد تارگت تقریبا برابر بود
سلام دوستان
كسى ميدونه كه مسافر ميتونه با خودش به تعداد كم از كشورهاى ديگه ساچمه بياره يا نه؟ Khansariha (8)
تعداد کم میشه ساچمه اورد
من هم چندین بار که به ایران سفر کردم,سوغاتی به تعداد محدود ساچمه اوردم و یکبار مامور گمرک ساچمه ها را بازدید کرد و گفت چون تعداد محدود و برای هدیه اوردی ایرادی نداره و مشگلی پیش نیامد,ولی فکر کنم اگر بیشتر بود گیر میداد.
(2012-03-08 01:46 AM)kami نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
من هم چندین بار که به ایران سفر کردم,سوغاتی به تعداد محدود ساچمه اوردم و یکبار مامور گمرک ساچمه ها را بازدید کرد و گفت چون تعداد محدود و برای هدیه اوردی ایرادی نداره و مشگلی پیش نیامد,ولی فکر کنم اگر بیشتر بود گیر میداد.
شما چند بسته آورده بودى؟
یکبار 5 بسته و سری دوم که چمدان را بازدید کرد فقط 3 بسته که مشکلی پیش نیامد.
دوستان من تجربشو دارم.....کامران درست میگه تا 5 بسته هیچ موردی نداره اما بیشترش ممنوعه.
.
.
.
.
.
Khansariha (256)
(2012-03-07 10:57 PM)Reza51 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوستان
كسى ميدونه كه مسافر ميتونه با خودش به تعداد كم از كشورهاى ديگه ساچمه بياره يا نه؟ Khansariha (8)
علیک سلام دوست عزیز..من مقیم دبی هستم و سالی دو سه بار میام به کشور عزیزمون..مصرف ساچمه من هم خیلی بالاست واسه همین هربار که میام ایران با خودم ساچمه میارم..هر سری بین 10 تا 20 بسته 250 تایی..بعضی وقتها 40 بسته هم باخودم آوردم و هیچ مشکلی پیش نیومد..ولی بعلت اینکه ساچمه از سرب ساخته میشه و اشعه دستگاه اسکن کننده هم در برابر سرب غیر قابل نفوذه توی اسکرینشون یه جسم استوانه ای کاملا سفید رنگ میبینن واسه همین بعضی اوقات هنگ میکنن و بارم رو باز میکنن که بدونن چیه که اینجوری حال دستگاهشون رو گرفته..همین..نه گمرکی میکنن نه جریمه نه سوال پرس..فنر تفنگ بادی هم بعضی اوقات فقط نگاش میکنن..البته شک نکنین که هر فرودگاهی بسته به نوع کارکنانش و شخصیتشون(عقده ای بودن یا نبودن) و نوع مسافرهایی که دارن یه سازی میزنن..من تمام تفنگ بادیهام رو از دبی میارم و فقط یکبار بخاطر نداشتن معافیت 30 هزار تومن واسه یکیشون گمرکی دادم ولی یه بار بعلت حماقت از شیراز اومدم با یه 52 در دست..آقا نزدیک بود به حبس ابد محکومم کنن.200 نفر ریختن سرم که این چیه؟؟ میخواستی چه کسی رو ترور کنی؟؟ مامور موسادی؟؟ از این حرفها. پنداری اولین بارشون بود که تفنگ میدیدن.جوری برخورد کردن انگار "cal 50" BARRETT با خودم اورده بودم..اخرش گفتن برو از اسلحه مهمات مجوز بیار...خلاصه با هزار بدبختی تفنگ رو از چنگشون دراوردم و رفتم.بطور کلی منظورم این بود که معمولا فرودگاههای شهرهای بزرگ حساستر هستن به این مسائل و مثل خیلی چیزهای دیگه تو کشور در این زمینه هم خلا قانونی وجود داره..اگه دلشون بخواد به یک بسته هم گیر میدن اگه نخوان هم تا 40 بسته من آوردم بدون هیچ مشکلی..موفق باشید.یا حق
ممنون از تو ضيح خوبتون
منم دبى ميرم و ميام ولى متاسفانه ساچمه خوب گير نيوردم البته فقط به فروشگاه الصياد سر زدم ساچمه هاش هم بيخودتر از اينجا بود هم گرونتر Khansariha (8)
سلام علیکم

یکی از دوستان 50 بسته جی اس بی لایت 8.5 گرین و 30 بسته جی اس بی هوی 10.5 گرین داره قیمتها به این صورت که جی اس بی هوی 35 هزار تومن و جی اس بی لایت 32 هزارتومن ولی به شرطی این قیمت میده که تعداد خرید کنید دوستان هرکسی میخواد همینجا اعلام کنه تا اگه تعداد به حد نساب برسه همرو خرید کنیم ازشون .( دوستان توجه کنید فقط کالیبر 177.)
لینک مرجع