انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات شما برای ساچمه مناسب
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
حق با شماست امیرجانKhansariha (8)
چون روی جعبش وزنشو نزده بود دقیقا نمیدونستم وزنش چقدره و سرچ هم نکرده بودم.ممنون از اطلاع رسانی شما.در مورد باراکودا من هم نظرم با شما یکیه و به همین دلیل نوشتم بد نیست.
من هم خودم با جی اس بی 16 و کراسمن نتایج خیلی بهتری نسبت به دیگر ساچمه ها گرفته بودم و به همین دلیل هم گفتم نهایتا تا 18 گرین استفتده شود.
دوستان عزیز چرا ساچمه های نوک تیز مثل گامو مچ دقت ندارن ؟
چون کوچکنرین نامتقارن بودن و در مرکز نبودن اون نوک تیز باعث انحراف چشمگیر ساچمه میشود و به عبارتی مقدار نیروی وارده به ساچمه از طریق هوا (در نتیجه اصطکاک) به صورت متقارن و همگن در کل سطح پخش نمیشود و ساچمه منحرف میشود در صورتیکه در ساچمه های تخت این نیروی وارده بر ساچمه به صورت همگن در کل سطح پخش میشود و باعث انحراف نمیشود.به همین دلیل هست که همیشه در مسابقات فیلدتارگت از ساچمه های سر تخت استفاده میگردد.
با احترام باید عرض کنم در مسابقات فیلدتارگت از پلت های سرگنبدی و شکاری استفاده میشه ولی در مسابقات سالنی از پلت های سر تخت (مچ) چون در مسابقات فیلد تارگت فواصل معمولا بالای 50 متر هست و در این فواصل پلت های مچ کارایی لازم رو ندارن.Khansariha (8)
من فیلمی از "تد" دارم مربوط به باشگاه فیلدتارگت فونیکس در ویسکانسین آمریکا اگه اشتباه نکنم که در اون توضیح میده که در آمریکا کلا از جی اس 18.1 به عنوان یک پلت استاندارد در مسابقات فیلد تارگت استفاده میشه....در اروپا هم بیشتر از خانواده اچ اند ان با نام فیلدتارگت استفاده میشهKhansariha (399)
سلام دوستان ایا ساچمه های فاینال مچ و پرومگنوم برای سلاح های at44 و دیانا 68 مناسب هستند اگر مناسبند چند گرینی ها مناسب ترند؟
سلام دوستان ایا این بسته های 500عددی با نام اچ اند ان دیابلو در بازار وجود دارند و یک پلاستیک قرمز رنگ دورشون هست اصل و با دقت هستند؟اگر کسی میدونه لطفا سریع بگه تا من یا بخرم یا نخرم؟چون دیگه زیاد تو بازار پیدا نمیشه
دوست عزیز برای چه منظوری می خواین؟ اینا دقتشون رو نهایتا تا 15 متر حفظ می کنن.بعدش خیلی پرت می شن.ضمنا اصل اینها هم نوشته روش هم نوار دورش فرق داره.اینا به احتمال زیاد از یه جایی در هند یا پاکستان میاد.
فاینال مچ در فاصله کم برای 68 خوبه اما من از هیچ کدوم دیگه روی ای تی44 نتیجه نگرفتم
اساتید بهتر راهنماییتون میکنندKhansariha (8)
سلام به همه. اگه کسی میدونه برا شادو1000 4/5 چه ساچمه ای مناسبه ممنون میشم بگه. موفق و پیروز باشید
ارزون ها مچ و پرومگنوم خیلی خوبن و گرون تر ها jsb exact
لینک مرجع