انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات شما برای ساچمه مناسب
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
مهندس علي تو تاپيك تصاوير گروپ گيري عبدالله عزيز يه گروپ از انواع مدل الماس گرفته كه واقعا افتضاح بود ولي شايد با تفنگ ايشون سازگاري نداشته باشه Khansariha (8)
سلام دوستان ساچمه ی الماس رو یکی از دوستان روی مگنوم460 امتحان کرده بود و خیلی خوب جواب گرفته بودند.اگه با تفنگتون سازگاری داشته باشه خیلی بهتر از پرومگنوم جواب میده.
مدل استانداردشو روی دیانا66و350 امتحان کردم خوب بود از پرومگنوم بهتر میزد
با سلام خدمت دوستان عزیز. بحث سر ساچمه الماس شد. درسته که این مدل نسبت به مدلهای دیگه ارزونتره ولی این نکته رو هم در نظر بگیریم که بیشتر دوستان ساچمه الماس رو تو فاصله بالای 10 تا 15 متر تست کردن و نتیجه مطلوبی ازش بدست نیاوردند. و چیزی که مشخصه اینه که این ساچمه تو فواصل بالا جوابگو نیست. بنده خودم زمانی که 350 داشتم تمام مدلهای این ساچمه رو تست کردم ولی اصلا با تفنگم سازگاری نداشتند. ای کاش لااقل کارخانه سازنده یه مقدار از نظر قالب ریزی - سرب مصرفی و نحوه ساخت دقت بیشتری میکرد تا جنس بهتری تحویل مصرف کننده بده. فکر نکنم هنوز کسی تونسته باشه با انواع مدلهای این ساچمه یه گروپ جمع گرفته باشه.
ممنونم حمید جان ولی من گروپ خیلی جمع از مدل اکستریم 20 گرین گرفتم و حتی یکی از دوستان نزدیکمون هم گروپ بسیار عالی با گالاتیان با همون مدل اکستریم گرفته بود .

اقای حریری قبل از خرید ساچمه مشورتی با من کردن و از تمام مدلها و از هر دو کالیبر 177. و 22. ساچمه هارو برای تست فرستادن مدلهای نمونه واقعا" عالی بود ولی مدلهای که بعد از خرید وارد ایران شد اونهای که برای تست به من داده بودن نبود .
مسیح جان سلام. شما دقیقا به خوب نکته ای اشاره کردید. به نظرت چرا باید بین اون نمونه ها و ساچمه هایی که الان تو بازار فروخته میشه یه فرقی باشه. صد در صد باید قالب این دو دو تا با هم فرق کنه. و چه خوب میشد اگه از همون نمونه ها که به شما دادن قالب تهیه میکردن و تو بازار پخش میکردن.
ولی تو بیست متر با دوتا اسلحه امتحان کردم به مراتب بهتر از پرومگنوم بود به نظرم نسبت به قیمتش خوبه نباید با این قیمت انتظار بیشتری ازش داشت باید با ساچمه های هم قیمت خودش مقایسه بشه که بد نیست
(2013-08-04 11:08 AM)royall نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ممنون. Khansariha (8)
من تو بخش انتخاب ساچمه سوال کردم تقریبا چند نوع ساچمه رو معرفی کردن.به نظر شما کدوم رو برای رویال تهیه کنم ؟
اگه ممکنه بفرمایید کدوم یک از بقیه بهتره و قیمتش چنده ؟ ( فقط یه مدلش رو معرفی کنید که تو بازار موجود باشه )
پروهانتر , تی اس 22 , جی اس بی اکسترکت , گامو مچ
عرض به حضورت که تی اس 22 برای تفنگ شما سنگینه.پروهانتر که پیدا نمی شه،مچ هم برای فاصله های تا 15 متر خوبه.مطمئنا بهترین گزینه دقت و تراجکتوری تو این ساچمه ها همون جی اس بی اگزکت هست.البته باید قیمتش رو هم در نظر بگیرید.
شما یه کاری هم می تونی بکنی: پرومگنوم ها رو از نظر وزن و شکل دست چین کن.یعنی اونایی که هموزن هستن انتخاب کن و بعد یه گروپ بگیر.اگه خوب بود به همین کار ادامه بده.امتحانش ضرر نداره.Khansariha (8)
برای سیبل هم که پرسیده بودی انواع سیبل قابل چاپ تو این تاپیک هست:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام به دوستان
ساچمه jsb straton 15.89 روی 52 خوب جواب میده ؟ نسبت به exact چطوره ؟ ارزش خرید داره ؟ تشکرKhansariha (8)
(2013-08-04 11:28 AM)shahsavar نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام به دوستان
ساچمه jsb straton 15.89 روی 52 خوب جواب میده ؟ نسبت به exact چطوره ؟ ارزش خرید داره ؟ تشکرKhansariha (8)

رو 52 ساچمه متوسطی هست.بد نیست ولی خیلی کار داره بشه اگزکت.بهترین گزینه برای 52 بی شک اگزکته.Khansariha (8)
لینک مرجع