انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات شما برای ساچمه مناسب
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
ممنون کار با ارزشیه یه موضوع که برا من جالبه پرو مگنوم هاست و اختالاف کیفیت شدیدشون به طوری که چند روز پیش که برای خرید رفته بودم 3 کیفیت متفاوت رو مشاهده کردم
نمیدونم همه ساخت یه کارخونه یا کشره یا مدل های جعلیش هم وجود داره اخیرا چند بسته پرو مگنوم خریدم با کیفیت و دقت عالی از دوستانی که ساچمه پرو مگنوم استفاده میکنن تقاضا دارم عکس و مشخصات ساچمه سری ساخت سریال و بسته بندی رو اینجا قرار بدن تا یه ارزیابی کل یبکنیم تا هننگام خرید سرمون کلاه نره
[تصویر: Image0510.jpg]
[تصویر: Image0512.jpg]
این مدل با کیفیته
من 4 سال پیش یه بسته پرومگنوم 250 تایی کالیبر 4.5 را میگرفتم به قیمت 1500 تومن و واقعا با کیفیت بودند ولی شکل قوطی ساچمه کلا متفاوت بود که عکسشو میذارم.
[تصویر: pro_mag2.jpg]
ممنون چیزی که شاهدش هستیم پرو مگنوم ها اخیرا بعضی از مدل هاش خیلی بی کیفیت نشون میدن که لطفا دوستان اگه چیزی در این باره میدونند به ما هم بگن و لطف کنند عکس بسته بندی با ذکر جزیات هم قرار بدند تا یه مقایسه اجمالی بکنیمKhansariha (8)
من هم پرومگنوم قدیمی دارم هم جدیدا خرید کردم که یک بستش بسیار بی کیفیت و با پلیسه زیاد بود ولی یکی دیگه درسته که کیفیتش به قدیمیه نمیرسه ولی کاملا سالم هست.
در کل با مقایسه همه موارد با هم به این نتیجه رسیدم که پرومگنوم های که من دیدم و دارم هیچ گونه تفاوت ظاهری در جعبه فلزی ندیدم و فقط تفاوت در خود ساچمه مشهود است.
(2011-12-12 09:17 PM)severus snape نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ممنون چیزی که شاهدش هستیم پرو مگنوم ها اخیرا بعضی از مدل هاش خیلی بی کیفیت نشون میدن که لطفا دوستان اگه چیزی در این باره میدونند به ما هم بگن و لطف کنند عکس بسته بندی با ذکر جزیات هم قرار بدند تا یه مقایسه اجمالی بکنیمKhansariha (8)
سلام
منم به این مورد برخوردم جعبه ها شو ن با هم فرق دارن
به نظرم تو مدلهای تقلبی در لبه کنار جعبه ساچمه بعد از Made in Spain نوشته PRINT 800524
در حالیکه تو مدلهای خوب کلمه 800524 PRINT رو نداره
شما هم این موضوع رو برسی کنین
سلام من هم دقیقا مثل این قوطی امروز خریدم. و با قدیمش مقایسه کردم طرز نوشتن و فونتش فرق داره و پلیسه نداره!!!
دقیقا من هم به این مورد بر خوردم و غیر از اون عدد فونتشم فرق داره
پرومگنوم های منم به همین شکله که از شهر خودمون خریدم و اون قسمت وسط بسته ساچمه که تعداد ساچمه و وزن و ... نوشته رنگش مثل شبرنگ می مونه واقعا ساچمه های خوبیه!!
ولی واسه من اون نوشته و شمارو نداره یه شماره هست طولانی تره ولی کیفیتش مثل همینایی که شاهین جان عکسشو گذاشته هست
شما ساچمه هارو از تیراژه چند خریدید(منظورتون همون نمایندگی گامو هست)؟
شاهین جان شما چند خریدین؟
من 7 تا بسته خریدم 3900 برای هر بسته حساب کرد
دقیقا متن کنار جعبه اینه
(Pro magnum Cal.5;5 (.22
( BALINES-PELLETS-PLOMBS-KUGELN-CHUMBOD GAMOBUTDOOR ; S.L P.O. BOX; 16 (08830
(Sant Boi de Liobregat (Barcelona
NIF B852252882 Made in Spain


که به زبان اسپانیایی که دست و پا شکسته میفهمم شامل سری ساخت مالیات و سری تولید میشه که همین اطلاعات رو برای شرکت گامو ایمیل کردم تا لزشون در باره این سری تولید بپرسم Khansariha (8)
سلام شاهین جان
4.5 هم بود؟
واسه منم دقیقا همینو نوشته
یارو دهن سرویس 6 بسته ازش خریدم 5500 حساب کرد هر چه قدرم گفتم تخفیف گفت اصلا واسم نداره واسش دارمKhansariha (367)Khansariha (290)Khansariha (365)
لینک مرجع