انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات شما برای ساچمه مناسب
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
آقای حسینی، دوست عزیز اگه شما تمامی اون مواردی که من عرض کردم رو درست برسی کرده باشین و یکی باشن پس قطعا یا خطای انسانی بوده یا اسلحه یا دوربین مشگلی داشته.
حق با شماستKhansariha (8)
اگه من خودم به چنین مشکلی بر میخوردم تنها احتمالی که نمیدادم ساچمه بود ! همینطور اقا حمید اول فکر کرده بودند که مشکل از تفنگشونه اما بعد از تست روی سلاح بنده دیدیم که مشکل از تفنگ نیست (تفنگ من که اصلا تازه خریداری شده) و وقتی اقا حمید با باراکودا مچ در فاصله ی 25 متر تیر روی تیر میزدند پس دوربین هم سالمه !
تیرانداز هم خود اقا حمید بوده اند که من به شخصه از تمرکز ایشون موقع تیاندازی لذت میبرم و فکر نکنم خطا از تیراندازی ایشون باشه در ضمن اگه خطا از تیرانداز هم که باشه پس چرا سایر ساچمه ها مثل باراکودا مچ رو عالی میزدند ؟
Khansariha (8)
منم در فاصله ی 35 متر با 2 مدل ساچمه جی اس بی هاتسان و جی اس بی های ذکر شده گروپ گرفتم که کیفیت بد ساچمه های جی اس بی 500 تا واقعا ازار دهنده بود
یعنی با جی اس بی های هاتسان که از قبل داشتم راحت تشتک رو میزدم اما این جی اس بی های تازه خریداری شده اصلا نقطه ی برخورد مشخصی نداشتند و دوربین قابل تنظیم نبود
(2014-05-06 12:24 AM)masih.hunter نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام.
اقایون این موضوع سری اول و دوم جی اس بی چیه؟!Khansariha (8)
این حرفها کدومه، ؟تمام مدلهای جی اس بی یکی هستن.
مثلا نا بالانس یا بلنس هستن؟! وزنشون اختلاف داره؟!دامنهاشون یکی نیست؟! باله دارن؟!سرساچمه کالیبره نیستن مثلا روی بسته نوشته5.52 بعد 5.50 یا 5.20 ؟! دلیل علمیش چیه؟! که سری به سری دارن!!!جنس برقی یا قطعه خواصی نیست که از کیفیت کم گذاشته باشن و سری به سری داشته باشن.خودتون رو درگیر این مثال نکنید سعی کنید خطاهای انسانی رو در هنگام تست کاهش بدید تا به نتیجه یکسان برسید.Khansariha (8)Khansariha (8)
موفق باشید.
من در این مورد با آقا مسیح موافقم .چون وقتی ساچمه میخرم تعداد زیاد میگیرم (بالای 100 بسته) و از همه مدلهاش برای خودم برمیدارم و تست میکنم. هیچ فرقی با هم چه توی بسته بندی و دقت و ... ندارند.
منم نمیدونم داستان جیه اما هرچی که هست یه ناهماهنگی در بار جی اس بی های جدید وجود داره که در بعضی از تفنگ ها مثل ای تی 44 (تفنگ اقا رضا) و وایرخ100 خودش رو نشون نمیده و در تفنگ دیسکاوری علی اقا نقطه ی تمرکز ساچمه ها جا به جا شده و در مارادور (سلاح من و اقا حمید) باعث بی دقتی شده !
Khansariha (8)
(2014-05-06 01:22 AM)royall نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
منم نمیدونم داستان جیه اما هرچی که هست یه ناهماهنگی در بار جی اس بی ها جدید وجود داره که در بعضی از تفنگ ها مثل ای تی 44 (تفنگ اقا رضا) و وایرخ100 خودش رو نشون نمیده و در تفنگ دیسکاوری علی اقا نقطه ی تمرکز ساچمه ها جا به جا شده و در مارادور (سلاح من و اقا حمید) باعث بی دقتی شده !
Khansariha (8)
به احتمالا زیاد نا هماهنگی از تفنگ باشه نه ساچمه چون بنجامین جدیدا تو چین مونتاژمیشه.
خوب ما میگریم که مشکل از تفنگ منه ! و در چین که هیچ در کابل ساخته شده !
پس تفنگ اقا حمید که الان بیشتر از 1 ساله داره کار میکنه و خدامیدونه چند بسته جی اس بی 18 شلیک کرده چه داستانی داره ؟ اگه تفنگ خراب باشه که با همه ی ساچمه ها بد میزنه،پس چرا تفنگ اقا حمید باراکودا مچ رو روی هم میزنه یا چرا تفنگ من با جی اس بی هاتسان یا باراکودا 21 گرین عالی جواب داده ؟
تفنگ من با باراکودا یا جی اس بی هاتسان در فاصله ی 70 متر گروپ زیر 5 سانت (لرزش دست و وزش باد هم بوده) میده ولی در فاصله ی 35 متر گروپش با جی اس بی های ذکر شده میره بالای 5 تا 6 سانت !؟
Khansariha (8)
چون میخواهم همگی به یک نتیجه ی کلی برسیم بحث رو ادامه میدم.خدای نکرده باعث سو تفاهم نشه
من کوچیک همه ی اساتید و دوستانم Khansariha (8)
نقل قول :به احتمالا زیاد نا هماهنگی از تفنگ باشه نه ساچمه چون بنجامین جدیدا تو چین مونتاژمیشه.
بهنام عزیز بهتر است در موقع اظهار نظر در رابطه با یک موضوع سندیتی در اون مورد داشته باشید و صرف شنیده ها نمی توان به طور مثال موضوع بالا رو واقعیت داد و تعمیم به تفنگ های بنجامین دادش!
نقل قول :خوب ما میگریم که مشکل از تفنگ منه ! و در چین که هیچ در کابل ساخته شده !
آقا تفنگ شما رو من تو کارگاهی در بندرترکمن ساختم و برا فروش تو فردوسی تهران ارسال شده Khansariha (219) ، بیخیال !
رویال و بهنام عزیز این مشکل رو من روی تفنگ آقا حمید دیدم و حتی با بررسی جی اس بی های مذکور به تفاوت ظاهری اونها پی بردیم. هنوز صحنه تعویض ساچمه های مذکور توسط حمید عزیز در فردوسی رو به یاد دارم Khansariha (219)
البته همه می دانیم که ساچمه های تولیدی JSB از بهترین های دنیای سلاح های بادی و فیلد تارگت هستش ولی چرا این سری ها اینجوری شده جای بررسی داره و امیدوارم توسط دوستان به صورت علمی تر و همراه با عکس و گروپ ارایه بشه !
آقای حسینی دوست عزیز ، صحبت ما راجبه شرایط استانداردوایزوله هستش این که حمید شکارچی خوبیه شکی توش نیست ولی اینکه شما استناد به گروپگیری بدون شرایط آزمایشگاهی بکنید سندیت نداره شما ساچمه های مذکور رو برای من ارسال کنید من سر ساچمه هارو با میکرومتر برسی کنم، وزن و سلامت ساچمه هارو به همین صورت، گروپ با شرایط مناسب میگیرم و نتیجشو همینجا اعلام میکنم.
ی نکته رو عرض کنم، اونهم اینکه ساچمه های 500 عددی جی اس بی به دلیل زیاد بودن تعداد خرابی زیاد دارن .
آقای حسینی ساچمه هارو با تینر خشک شستین؟!
دوستان و عزیزان امیدوارم از من دلگیر نشده باشید چون این صحبتها باعث میشه بعضی فروشندهای با وجدان، باوجدانتر بشن و این به ضرر خودتون هستش.Khansariha (8)
دوستان خواهشا مسئله تست و تجربه دوستان را در حد خودش بپذیریم Khansariha (8)
این مورد اختلاف نقطه برخورد و یا گروپ احتمالی بعضی ساچمه ها وجود دارد و برای دوستانی که تست کردند و یا شاهد بودند اثبات هم شده که ممکنه ناشی از کیفیت سرب و یا قالبهای خط تولیدی باشه و یا دلایلی دیگر ... البته این بحث هیچ ربطی به تفنگ ساخت کجاست و این حرفها نداره Khansariha (214)
بله ممکنه برای 1000 تفنگ اختلافی مشاهده نشه ولی برای ده تائی مشاهده شود ما اینجا جمع شدیم که همین موارد را با هم اختلاط کنیم و از تجربیات و اطلاعات هم سود ببریم وگرنه نه با جی اس بی مشکل داریم و نه مبلغ کراسمن هستیم .
اینجا دوستان مشاهدات خود را بیان کردند و من هم تائید میکنم Khansariha (8)
برای دیسکاوری خودم بر عکس مارادور دوستان سری شماره 2 جی اس بی 18 گرینی بهتر بود و نقطه برخورد بالاتری داشت Khansariha (8)
من نمیخواهم بیخودی موضوعی را حساس کنم چون برای خیلیها این فرقها مهم نیست و بعضی تصاویر هم قبلا از این بحث گذاشته شده (مثلا در تاپیک مارادور و یا معرفی خانواده جی اس بی ) یعنی اگر کسی از این تغییر رفتارها در تفنگ خودش چیزی مشاهده نکرده که هیچ و خوشا بحالش و اگر هم مشاهده کرده که فقط به معلوماتش اضافه شده و حق انتخاب را در صورت امکان براش راحتتر میکند . فعلا Khansariha (256)
علی جان مستقیم به من بگید کسی دیگه ای حرفی نزد.Khansariha (8) این موضوع مهمیه از فردا همه دنبال سری اول و دوم هستن و این باعث میشه بازار سیاه درست بشه، علی جان شما اشکالی در شکل ظاهری دیدید که مشخصه قالب مشگل داشته؟! Khansariha (8)
لینک مرجع