انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تصاویر گروپ گیری و بررسی آن
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
بسیار عالی.جلال جان ساچمه گامو مچ رو حتما ازمایش کن فوق العاده میزنهKhansariha (8)
واقعا عالی بود ولی اگه پرومگنوم و گامو مچ رو هم امتحان میکردید عال میشد و خب یه تجربه ای هم برای خودتون و دوستان میشد Khansariha (8)
ممنونم از محبت دوستان.
در جواب سوال دوستمون باید عرض کنم که با دوربین گامو 4*32 هست و کالیبرشم 4.5
در خصوص نوع ساچمه هم ممنونم از دوستان ،خودم هم نظرم روی پرو مگنوم هست ولی خوب فعلا چیزایی که دم دستم بود همینا بود.ان شا اله به زودی با ساچمه های متفاوت گروپ خواهم گرفت.
یا علی
سلام دوستان
امروز فرصتی شد تا بریم و با اسحه دوستم چند تا تیر بندازیم.
اینم تصویر گروپ گیری گان پاور
درازکش ، محیط باز همراه با ساپورت و باد نسبتا شدید و فشار اولیه 200 بار
اصلاح کنم که در گروپ فاصله 20متری درجه تنظیم قدرت بر روی 2 بود .

[تصویر: 20m.jpg]



[تصویر: 42m.jpg]

با تشکر
با سلام به دوستان عزیز
دیروز فرصتی دست داد تا ضمن تفرج در طبیعت و گرامیداشت روز سیزدهم فروردین نسبت به گروپ گیری با تفنگ اوانیکس ویندی سیتی جدیدم کنم .
روی این اسلحه دوربین دیانا 6-24*42 بستم و همه شلیکها روی زوم 16 بود .
اطلاعات دیگر بر روی تصاویر بوده و وضعیت باد و ساچمه متغیر میباشد

[تصویر: 13333656312.jpg]

[تصویر: 13333656313.jpg]

[تصویر: 13333656301.jpg]

[تصویر: 13333656312.jpg]
دوست عزیز تازه وارد آقا فرهود اولا ورودتون رو خوش آمد میگم ولی یه گله دارم.من الان 10 15 تاپیک که بالا اومده بود رو باز کردم فقط شما 3 کلمه گذاشته بودید.این کار صحیحی برای بالا بردن پست ها نیست.کاربرهای دیگه رو عذاب میده.با این اینترنتای نفتی واقعا انصافه شما تاپیک رو اینجوری بالا بیارید؟
تاپیک سلاح و شکار رو باز کردم نوشته بودید:عالی بود
تاپیک معرفی دیانا 350-diana 350 :واقعا باعث افتخاره که خانوما هم به تفنگ بادیی علاقه مندند. مهسا خانم من خودم احتمال میدم از واشر سیلندر باشه
تاپیک معرفی سلاح دولول سوار ساخت ترکیه (کــــــرال) :دوستان دولول سوار بهتره یا جفت؟
تاپیک سلاح شکاری صیــــــاد دو(پنج تیر دستکش) :قیمت یه 5تیر خوب چنده
تاپیک مشاوره خرید سلاح بادی :میشه بین 350 و 52 یه مقایسه بکنید
تاپیک انواع کارد ها و چاقوهای شکاری و چند کاره :چاقی پرتابی چه نوع چاقویی هست
فرهاد جان خوش امدین به انجمن . در خصوص گروپ : گروپ یعنی جمع تیر شما یک نقطه روی یک کاغد میکشید یا یک سیبل رو د رفاصله x متر قرار میدید و بعد با بهترین پوزیشن شروع میکنید به تیر اندازی به اون هدف این میشه گروپ گیری .
(2012-04-02 03:27 PM)فرهود نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
میشه یه توضیح بدید که اصلا گروپ گیری یعنی چه آخه وقت ندارم همه صفحاتو بخونم

دوست عزیز گروپ گیری در واقع یک نوع تست دقت اسلحه با ساچمه های مختلفه.در این تست اصلا مهم نیست شلیکها به خال بخوره .شما در هر شلیک دقیقا خال رو هدف بگیرید وبعد از چند شلیک فاصله محل برخودها رو اندازه گیری کنید .در واقع هر اندازه شلیکها نزدیک به هم باشن گروپ بهتری داشتید.ضمنا در حین گروپ گیری به دوربین یا مگسک دست نزنید
با سلام.
کاربر گرامی NEGARS ممنون از گزوپ شما اما گروپ شما خیلی بازه اونم برای اسلحه ای مثل اوانیکس ویندی سیتی من توقع دارم شما با این اسلحه گروپی در حد 1 سانت و یا حتی کمتر توی این فاصله بگیرین.احتمال میدم در هنگام کشیدن ماشه خوب عمل نمیکنید وگرنه این اسلحه و این ساچمه توی این فاصله باید گروپ خیلی خیلی بهتری بده مثل اون گروپی که جناب اقای عباسی زحمت کشیدن .
به نظرم باید روی تمرکزتون بیشتر کار کنید تا لذت خیلی خیلی بیشتری از گروپهاتون ببرین ،مطمئن باشید وقتی 6 تا شلیک کنید و تقریبا همه ساچمه ها یکجا بخوره لذتی نسیبتون میشه که با هیچ چیز دیگه ای وصف شدنی نیست Khansariha (8)

خوب امروز دوباره فرصتی دست داد تا با وایرخ 35 [تصویر: DSC_0023_1.jpg] گروپی بگیرم.
فاصله تا هدف 20 متر.
نوع ساچمه به ترتیب از بالا به پایین :جت ،بی اس آ الیت و پرو هانتر.
حالت نشسته بدون ساپورت.
وضعیت هوا:کاملا مساعد و بهاری.
[تصویر: 13333772011.jpg]

خوب همانطور که مشاهده می کنید میشه گفت بهترین گروپ مربوط هست به بی اس آ الیت در صورتی که اون ساچمه که بالا سمت راست خورده را در نظر نگیریم در غیر اینصورت باید بگیم که ساچمه سر تخت جت بهرتین گروپ را داده.
نکته:احساس میکنم اسلحه وایرخ خیلی با ساچمه های سر گنبدی حال نمی کنه و با چرب کردن این ساچمه ها نتایج بهتر میشه و باید دنبال ساچمه مناسب این اسلحه گشت.در اولین فرصت به سراغ ساچمه های سر تخت گامو مچ و نوک تیز گامو پرو مگنوم میرم و امیدوارم که بتونم نتایج خوبی بگیرم.
البته نباید از یه نکته غافل شد که من هدفم از خرید این اسلحه شکار پرندگان کوچک مثل گنجشک و کاکلی و قمری و همچنین سرگرمی و تیر اندازی به اهداف ثابت حداکثر تا فاصله 30 متری بوده که با این اوصاف به نظرم این اسلحه جواب کارم میده اما انتظار شخص بنده و مطمئنا خیلی های دیگه از این اسلحه اونم در دقت بالاتر از این حرفاست و مطمئنا با سعی و خطا و با پیدا کردن ساچمه مناسب اوضاع کمی فرق خواهد کرد.
با تشکر از همه دوستانKhansariha (8)
سلام بر مدیر عزیز و ارشد انجمن
ضمن تشکر از جنابعالی و همکاران محترمKhansariha (8) باید متذکر بشم که من 3 تا عکس ارسال کردم که در صفحات اصلی یکیش باز میشه و دو تای دیگه لینکش دیده میشه Khansariha (367)که اگه به این نکته توجه بشه میتونید ببینید که تیر اندازی و گروپ گیریم زیاد هم بد نیست ولی عکسی که باز میشه و در صفحه دیده میشه بدترین حالت گروپه که قصدم از قرار دادن اون اینه که دوستان ببینند که نتیجه شلیک با ساچمه سبک در وضعیت جوی و وزش باد ملایم خطا تا چه حدی میشه .
ضمنا پس از مشاهده ارسالها خواستم اونو ویرایش کنم که متاسفانه قابل دسترس نبود . در صورت امکان راهنمایی فرمایید که چگونه میتوانم این کارو بکنم و در صورتی که امکان داره جنابعالی این کارو برام انجام بدین تا بیشتر از این آبروم نره .
در نهایت از بذل توجه و عنایت شما کمال تشکر رو دارم .Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
لینک مرجع