انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تصاویر گروپ گیری و بررسی آن
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
واقعا عالی بود منتظر 100 و 150 متری هم هستیم
سلام .

دوستان من دو تا مارادور دستم بوده وکل اینترنت و هم برا مارادور زیر و رو کردم . همچین گروپی از مارادور تو 50 متری دور از انتظاره و اگه واقعی باشه این تفنگ 10 میلیون می ارزه چون شانسی از کارخونه کراسمن بیرون اومده یا شایدم لوله اش با بقیه فرق داره

[تصویر: 13679417182.jpg]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
محسن جان گروپ اقا پورنگ گرچه خیلی خوب از اب در اومده اما چندین نفر از اعضا اونجا بودن و شاهد ماجرا بودن و بحثی خدای ناکرده درمورد صحت و سقم این گروپ وجود نداره.به هر حال این گروپی هم که شما از مارادور تو 50 متری گذاشتی زیادی باز هست و
نمیشه روش حساب کرد انصافا دقت مارادور بالاتر از این حرفاست.تفنگ فنری من در 50 متری با JSB بهتر از این گروپ میده.در کل گروپی که اقا پورنگ گذاشتن با اینکه یک گروپ عالی و فوق العاده محسوب میشه اما برای یک سلاح پی سی پی غیر ممکن نیستKhansariha (8)
با تشکر از دوستان خصوصا پورنگ عزیز.
دوستان توجه داشته باشند که این گروپ بدون خطای انسانی بوده و اسلحه کاملا بدون حرکت بوده و از بهترین ساچمه استفاده شده پس این گروپ باید به همین خوبی بشه.
بنده بارها گغتم ما باید هدفمون از گروپ گیری مشخص باشه .مطمینا همین اسلحه با همین ساچما و با همین تیرانداز در حالتی که اون ساپورت نباشه گروپ متفاوتی میده.
یا علی
در بینظیر بودن این گروپ که هیچ حرفی نیست
آقا پورنگ لطفا فیلم این گروپ گیری را هم زودتر بذارید ، البته امیدوارم شما از 2 تا دوربین استفاده کرده باشید و یکی را مخصوص فیلم برداری نزدیک از سیبل گذاشته باشید ، اینطوری کلیپ خیلی حرفه ای و واضح میشه.

دوتا سوال هم داشتم ، 1-شما دوربین را در چه فاصله ای صفر کرده بودید ؟

2- شما دقیقا کجای سیبل را هدف میگرفتید ؟ چون در وسط سیبل فقط یه دایره بزرگ سفید به قطر حدودا 3سانت دیده میشه که اگه شما کل این دایره را هدف بگیرید به علت قطر زیاد هدف عملا در هر شلیک شما یک نقطه متفاوت از این دایره را هدف گرفتید و خطایی در حد قطر این دایره اجتناب ناپذیر میشه ، حتی اگه لرزش دست و ساپورت 0 باشه


یکی از دوستان من هم قبلا در حضور خودم از 30 متری و با 5 شات یه گروپ 6.9mm با at44 و ساچمه jsb18.1گرفتند . البته ساپورت حرفه ای تیراندازی مثل شوتینگ رست هم استفاده نکرده بودند.
چند نمونه از گروپ هایی که با دوستان گرفتیم را براتون میذارم.
jsb 18.1
at4410
30m
5 شلیک
سنترپوینت 4*16-40
[تصویر: 13679476821.jpg]

و 2 گروپ از سوماترا که همان روز توسط یکی دیگه از دوستان گرفته شد.(دوربین سنتر 4*16-40)

[تصویر: 13679476822.jpg]

[تصویر: 13679476823.jpg]

بهتره که دوستان یه نکته هم در مورد سیبل رعایت کنند و به جای استفاده از کاغذ به عنوان سیبل از یه تکه mdf یا pvc یا حتی تخته سه لایی یا هر چیز دیگه ای که محل برخورد ساچمه به خوبی روش مشخص باشه استفاده کنند .
این مورد در گروپ گیری های دقیق و خیلی جمع مثل گروپ آقا پورنگ اهمیتش بیشتر مشخص میشه و به جای ایجاد یه پارگی روی سیبل محل دقیق برخورد هر کدام از ساچمه ها معلوم میشه.
(2013-05-07 09:17 PM)aghajoon نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
2- شما دقیقا کجای سیبل را هدف میگرفتید ؟ چون در وسط سیبل فقط یه دایره بزرگ سفید به قطر حدودا 3سانت دیده میشه .........


بهتره که دوستان یه نکته هم در مورد سیبل رعایت کنند و به جای استفاده از کاغذ به عنوان سیبل از یه تکه mdf یا pvc یا حتی تخته سه لایی یا هر چیز دیگه ای که محل برخورد ساچمه به خوبی روش مشخص باشه استفاده کنند .
این مورد در گروپ گیری های دقیق و خیلی جمع مثل گروپ آقا پورنگ اهمیتش بیشتر مشخص میشه و به جای ایجاد یه پارگی روی سیبل محل دقیق برخورد هر کدام از ساچمه ها معلوم میشه.
ممنون علیرضا جان
یک نکته درپاسخ این موارد عرض شود قطر دایره بزرگ بنظر من بیشتر از 3 سانت هست که من حدودا 4.5 سانت برآورد کردم البته دوستان و یا اقا پورنگ میتوانند دقیقتر جهت اطلاع اندازه را بیان کنند .
با توجه به اندازه دقیق پاکت سیگار که گرفتم بنظرم اینطوری درمیاد(یک احتمال) . Khansariha (8)
[تصویر: 13679544372.jpg]
[تصویر: belhdlxgp62x51iozwb4.jpg]

درخصوص استفاده از تخته های فوق و اثرات ساچمه برای بالا بردن دقت اندازه گیری کاملا حق با شماست بهتره یا کاغذ را روی اینچنین تخته های بوسیله چسب های مایع مثل سریش چسباند و یا از نوع سیبلهای مخصوص گروپ (مقوائی )‌ استفاده بشه چون کاغذ بخاطر نازکی و پارگی محل برخوردها و عدم پانچ شدنش در حالتی که زیرش باد افتاده یا کاغذ کمی برگردانده شده کار را برای اندازه زدن دقیق سنتر به سنتر کولیس دشوار میکنه البته اینها که بیان شد برای بهتر شدن کار گروپ و بالا بردن ارزش و زحمات دوستان هست وگرنه این گروپ آقا پورنگ حتی با چند میلی متر بیشتر هم باز جزو گروپهای بسیار خوب مارادور تلقی میشود . Khansariha (256)
[تصویر: 49496854384460321350.jpg]

این اندازه وسط سیبل
برای تنظیم دوربین همون روز در همون فاصله بر روی سیبل قبلی که دوستان در همون محل گذاشتن صفر شد چون دوربین قبلش برای تمیز کردن و .... باز شده بود
در ضمن من دستگاهی مخصوص تنظیم دوربین دارم که نه بورسایتر است و .... همیشه دوربینامو با اون صفر میکنم فکر کنم قیمت اون دستگاه تنظیم دوربین من الان حدود 700 هزار تومنی باشه
اما اونروز در همان محل صفر شد دوربین و در حضور تمامی دوستان تنظیم شد
در مورد فیلم حجم فیلم خیلی خیلی رفته بالا و اتفاقا گفتم دوستان برام نرم افزار بیران که حجمش که کم شد دقت و وضوح کم نشه
هر چند فیلم هم بزاریم باز داستان برای داستانسرایان هست
همونجوری که هر کسی از روی عقل و استنباط خودش حرف و سخن میگه
اینها رو شنیدم که میگم یکی میخواد بگه شاید 1 دونه خورده وسط بقیه اش رفته روبه ستارگان راه شیری
یکی میخواد بگه 2 تاش خورده تو سیبل 40 تاش رفته زیر زمین
یکی میخواد بکه نه. 9 تاش خورده 10 تاش رفته تو رودخانه
خلاصه 70 میلیون جمعیت و 70 میلیون استنباط!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این گروپی بوده که گرفتم و قبلا هم گرفتم همه هم دیدن هر کسی مورد قبولش بود مبارکش باشد هر کسی هم مورد مقبولش نبود تمرین کند تا مثل این گروپ را بگیرد
در ضمن مردم خاطر خواه چشم و ابرو من نیستن که انروز در انجا حضور داشتن بخوان بیان برای خوشی دل ما و دیگران و سایت دروغ بگن 12 نفر ادم هر ادم 2 چشم میشه
24 چشم حی و حاظر و زنده شاهد این گروپ بودن
شرمنده دوستان بعضی وقتها چیزهایی میشنوم که در مخیلات کودکانه من نمیگنجه و برای همین اعصابم بهم میریزه
اقا این گروپ گرفته شده حالا هر کسی دوست دارد بپذیرد هر کسی هم دوست ندارد نپذیرد
دوستانی هم که خرج منزل و زندگی منو میدن دیگر ندن !!! و سفرشونو از دم خونه من جمع کنن خواهشا
والا یک سری فکر میکنن دارن انگار خرج .و مخارج منو میدن طلب دارن از من !!!
اگر خرج منو میخواهید بدهید و برام اس ام اس و پیام میدهید و طلب دارید بابت گروپ باید بگم در حال حاضر هفته 3 میلیون تومن خرج من است ( مخارج بیمارستان)
اگر وجود دادن این مبلغ را در هفته دارید بسم الله
همین گروپ هم که گذاشتم دوستانی که شرایط حال منو میدونن متوجه هستن با چه مشقت و سختی و استرسی اومدم این گروپ را گرفتم و سریع برگشتم
چون نه حوصله دارم و نه وقت
توضیح هم در مورد بیمارستان و بیماری خاص نمیدم تا دشمنان خوشحال نشن !!
دوستانی که دیدن و میدونن برام کافیه
هر امپول شیمی درمانی که باید مارک سویسی یا فرانسوی باشه فکر کنم بعضی ها بدونن قیمتشو که با سختی پیدا میشه
و قرصهای بسته ایی 3000 دلاری
شاید دیگه تو هیچ سایتی هم نیام
اینها را هم نوشتم برای افراد کوته فکر که دنیا را از پشت عینک خودشون نظاره گر هستن

Khansariha (8)
علی اقای گل این پست را هم اخر سر پاک کنید ممنون میشم
اول از همه تشكر از شما كه زحمت گروپ رو كشيديد
شايد باورتون نشه چقدر لذت بردم از گروپKhansariha (256)
چون يكي از كسايي كه واقعا متعجب شد از گروپ
آقاي حكمي با مارادور و ساچمه جي اس بي 16گرين بنده بودم
(تفنگ ايشون رو مالك قبلي دستكاري كرده بودن و.......)
گروپ شما قابليت هاي يك تفنگ رو نشون ميده
و مهارت شما در تير اندازي و گروپ گيري
با اون شرايط هواي بد و افراد مهمان كه شما رو همراهي كردن
ديگه حرفي نمي مونه
و اين چيزيه كه من از مارادور با اين ساچمه انتظار دارم Khansariha (8)
آقا پورنگ گروپتون بسیار عالی بود جای حرفی باقی نگذاشتید واقعا خدا قوتKhansariha (256)
با آرزوی سلامتی برای دوست خوبمون آقا پورنگKhansariha (8)
با سلام خدمت دوستان. فرصتی شد تا در کنار آقا رضا (zaf) یه گروپ تو فاصله 60 متر بگیرم. این فاصله با رنج فایندر اندازه گیری شد. این نکته رو عرض کنم که دوربین قبلا تو فاصله 25 متر صفر شده بود که با توصیه علی آقا مجدد تو 50 متری صفر شد. چیزی که برام جالب بود اینکه بدون هیچ ساپورت و تنها سر دست (البته نشسته) این کار رو انجام دادم. هدف از این گروپ فقط برای پی بردن به توانایی اسلحه مارادور بود که واقعا به آن رسیدم. در ضمن جا داره مجددا از علی آقا و آقا اسماعیل بخاطر تنظیم این اسلحه تشکر کنم که باعث شدند مارادور توانایی خودش را برایم بروز دهد.

[تصویر: 13680219731.jpg]
لینک مرجع