انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تصاویر گروپ گیری و بررسی آن
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
توهمین لینک ارسال 2466 گروپ منه با وایرخ80.کالیبر 4.5
ممنون حمید آقا
گروپتون برا من یکی جالبه
چرا تفنگ من با پرو مگنوم اینجوری میزنه ؟؟؟؟
در ضمن لینک هم این هست
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


صفحه 247
یا علی
Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
گروپ ای تی 44 تفنگا به تازگی گرفتم و هنوز باهاش گروپ نگرفته بودم که امروز دیگه فرصتی شد و......

توی گروپ اول ساچمه را یادم رفت بنویسم جی اس بی 18 گرین بود
حالت تیراندازی هم چنباتمه زده بودم مثه فیلد تارگت سر زانو

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


این گروپ با پرو مگنومه که خوب نشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خیلی عالی...
صالح جان با جی اس بی هم سه شات داشتی؟ای کاش 5 تا میزدین...
لول والتره یا معمولی؟
راستی گروپ جی اس بی کمتر از 1 سانتی متره...Khansariha (219)
(2014-03-23 01:22 PM)Tomcat14 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خیلی عالی...
صالح جان با جی اس بی هم سه شات داشتی؟ای کاش 5 تا میزدین...
لول والتره یا معمولی؟
راستی گروپ جی اس بی کمتر از 1 سانتی متره...Khansariha (219)

نه داداش یادم رفت بنویسم هر دو گروپ 4 شات هستند گروپ اول که به نظر خودم عالی شد 4 تا یه جا خوردن و گروپ دوم دوتا تقریبا رو هم خورده و دوتا دیگه با فاصله بیشتر.
چون توی محلمون بود و این داستانا ماشالله اینا هم که صدا نمیده! گفتم همسایه ها شاکی میشن دیگه به 8 تا تیر بسنده کردیمKhansariha (8)Khansariha (8)

لول معمولی بود و والتر نیست. بارها آقا مسیح هم گفته بین لوله معمولی و والتر تفاوتی وجود نداره غیر از خالی شدن جیب
با عرض سلام و خسته نباشید و تیریک سال نو به همه شما کاربران گرامی.
چند روز پیش فرصتی دست داد تا چند تا گروپ با ساچمه های مختلف در فاصله 30 متری با ای تی 44 معمولی بگیرم ،نکته ای که باید توجه بشه اینه که در تمامی شلیک ها از سایلنسر استفاده شده و حالت تیر انداز به صورت نشسته با ساپورت مناسب بود که در ادامه عکسها رو قرار میدم.

اولین گروپ مربوط به ساچمه ایرانی آذرخش بود.دامنه برخی ساچمه ها خیلی بزرگ بود و به سختی جا میرفت و منم برای اینکه آسیبی به اورینگ و لوله اسلحه وارد نشه سعی کردم از ساچمه هایی استفاده کنم که کمی،فقط کمی راحت تر جا میرفتند. به نظرم گروپ بدی نبود اما حتما بدون سایلنسر هم گروپ خواهم گرفت.به نظرم اگر روی دامنه دقت بیشتری بشه مسلما ساچمه های خیلی بهتری خواهند شد.
[تصویر: IMG_1515.jpg]

گروپ دوم مربوط به به باراکودا بود که واقعا نا امیدم کرد.البته من خودم دلیل باز شدن گروپ در سایلنسر میدونم چون بعد از اتمام گروپ گیری وقتی سایلنسر از اسلحه جدا کردم ،کمی که تکونش میدادم صدا میداد ! و مجبور شدم واشر ها رو عوض کنم که هنوز فرصت تست مجدد نشده.اما با تمام این تفاسیر این گروپ از باراکودا خیلی بعید و ناامید کنند بود .
[تصویر: IMG_1516.jpg]

گروپ سوم مربوط به جی اس بی استراتون بود که به راحتی خطای سایلنسر در دو ساچمه ای که به چپ و راست خورده کاملا مشخصه !این خطا باعث شده گروپ به حدی باز بشه که مایه شرمساری برای شرکت بزرگ جی اس بیست.
[تصویر: IMG_1517.jpg]

گروپ چهارم مربوط به ساچمه کمیاب یا بهتره بگیم نایاب پرو هانتر هست.که فکر میکنم رو سفید شده خخخخ
[تصویر: IMG_1519.jpg]

گروپ پنجم هم ساچمه معروف جی اس بی اگزکت 18 گرین که ساچمه سمت راست خطای تیر انداز بود.در موضع کشیدن ماشه دقیقا مشخص بود که سر اسلحه کمی تکون خورد امای 4 تای بعدی دقیقا رو هم خوردن!نکته ای که برام جالب بود این بود که چرا سایلنسر رفتار متفاوت در خصوص ساچمه های متفاوت از خودش بروز میده!!!؟
[تصویر: IMG_1520.jpg]

و گروپ ششم ساچمه جی اس بی 15 گرین که فکر میکنم بهترین گروپ این گروه شده باشه
[تصویر: IMG_1521.jpg]

ان شا اله به زودی با همین ساچمه ها مجددا گروپ های لازم گرفته خواهد شد البته این دفعه بدون سایلنسر تا تفاوت ها بهتر و دقیق تر مشخص بشه.
امیدوارم مورد استفاده دوستان قرار گرفته باشه.
یا علیKhansariha (8)
سلام: بالاخره ساچمه آذرخش یه کم برامون آبرو داری کردKhansariha (48)البته باید از جناب ایر کینگ تشکر کنم و این قول را بدهم که دامنه آذرخش 2 را حتما تصحیح کنم. باز هم از اینکه ما را لایق دیدن میدانید تشکر میکنم.
سلام از اینکه اطلاعات مفید را در تختیار ما قرار دادید بسیار سپاس گذارم خیلی دلم می خواهد شخصی سرعت انواع ساچمه ها را همانند شما به تصویر بکشدKhansariha (8)
جلال جان ضمن عرض سلام و تبریک سال نو به شما و سایر دوستان
من فکر میکنم گروپ بازتر باراکودا و استراتون نسبت به جی اس بی کاملا طبیعی و قابل پیش بینی هست و اگر غیر از این بود باید تعجب میکردیم.در صورتی که مشکل از سایلنسر بود باید روی همه ساچمه ها تاثیر منفی میگذاشت.
تازه مطمئن باشید در فواصل بالای 40m شرمساری شرکت بزرگ جی اس بی برای ساخت ساچمه استراتون بیشتر میشه و به قول دوست خوب و بامعرفتم آقا مسیح گل ساچمه باراکودا آشغاله.
خواهشا به مصرف کننده های این ساچمه ها بر نخوره و اگه کسی نظری غیر از این داره یه گروپ توی فواصل بالای 40m و 50m با این ساچمه ها بگیره.
جلال جان خواهشا سری بعد فاصله رو زیر 40m نیارید تا بشه نتایج بهتری گرفت.آخه ساچمه خوب هنرشو توی فاصله های بالا نشون میده.
به هر حال تشکر از وقتی که میذارید.Khansariha (8)
با سلام و تشکر از دوستان.
قبل از هر چیز یه خواهش دوستانه:عزیزان لطفا برای نوشتن پاسخ ،کل مطلب قبل نقل قول نکنید ،خصوصا اونایی که فضای زیادی اشغال کردند.
نکته بعد اینکه ان شا اله سعی میکنم حتما توی فواصل بالا تر از 30 متر گروپ بگیرم اما خودم به شخصه معتقدم گروپ بالای 30 متر دیگه گروپ نیست اونم برای تفنگ بادی .ولی چون دوستان تقاضا دارند چشم.
در خصوص استراتون و باراکودا نمیشه به قطعیت نظر داد ،من خودم در اولین فرصت بدون سایلنسر گروپ میگیرم اونوقته که میتونم با قاطعیت در این خصوص نظر بدیم البته روی تفنگ بنده.
با تشکر
لینک مرجع