انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تصاویر گروپ گیری و بررسی آن
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
امیرجان تفنگ و دوربین خوبی دارند و خودشون هم در گروپ گیری مهارت پیدا کردند، ولی مثل خیلی از بچه های دیگه مشکل مکان مناسب دارند.

ولی امیر جون فکر کنم سازگاری پیمان با تفنگت خوب باشه ، چون یادمه آخرین بار با jsb صفر کردی و این پیمان هم تقریبا مثل همون میزنه ، البته منظورم از نظر دقت نیست ، از نظر چپ و راست خوردن ساچمه هاست ، یعنی اگه با jsb صفر کنی بدون دست زدن به تنظیمات دوربین و فقط با میلدات میتونی از پیمان هم استفاده کنی
10-15-20-30 متر چیزی نیست !!!
معمولا سلاح های با کیفیت توی این فاصله گروپای مطلوبی میده ... به نظر من شما که وقت میذارین مسافت رو ببرین بالا تا هم تجربه تیر اندازیتون زیاد بشه و هم توی هدف گیری مسافت بالا خبره بشین .از نظر من دقت و کارایی سلاح بادی توی گروپای مسافت بالا مشخص میشه و فاصله هایی مثل 10 یا 20 یا 30 متر نمیشه اسمشو گروپ گذاشت
این ساچمه پیمان به نظر چیز جالبی میاد.
فکر کنم یه چیزی تو مایه های پرو هانتر قدیمی خودمون باشه
علی جان فاصله 20 الی 30 متر گروپ نیست؟
Khansariha (214)
گروپ وایرخ 85 کالیبر 5.5 و دوربین گامو 4*32 و ساچمه باراکودا و فاصله 20 متر
البته باد نسبتا شدیدی میومد و وقتی باد نبود ساچمه ها روی هم میخورد
5 شلیک
[تصویر: 13437581651.jpg]
واینم 54 و دوربین گامو3-9*40 و باراکودا و گامو مچ 4.5 و فاصله 27 متر
گامو مچ 8 شلیک
باراکودا 5 شلیک
[تصویر: 13437581652.jpg]
دوستان شرمنده ولی منظورم از گرفتن این گروپ نشان دادن کیفیت و دقت ساچمه بود و سازگاریش با این تفنگ نه خود تفنگ وگرنه خودم هم میدونم تو این فاصله با این تفنگ و دوربین این کار شبیح به جوک هست!!
برام جالب بود که حتی گروپ این نوع ساچمه برا تفنگم سازگارتر از باراکودای خدا تومنی هست!! با اینکه با jsb صفرش کردم ولی از لحاظ مسیر افقی تیر حدودا شبیه به jsb هست....
در ضمن همان طور که دوست عزیزم علی رضا گفتن دسترسی به مکان مناسب ندارم...Khansariha (226)
شاید این گروپها رو تو تاپیک (تجربیات شما برای ساچمه مناسب) بهتر بودKhansariha (367)
آقا پورنگ جسارتی به گروپ دوستان نکردم و من که گفتم از نظر من گروپ نیست و نخواستم گروپ دوستان رو زیر سؤال ببرم .30 متر گروپ هست اما برای اینکه سلاح بهتر خودشو اثبات کنه بهتره فاصله بیشتر بشه . مثلا 50متر یا بیشتر به نظر من برای گروپ خیلی بهتره چون هم ساچمه امتحان خودشو پس میده هم دقت تفنگ بیشتر مشخص میشه .
مثلا یه ساچمه ای مثل جی اس بی 25گرین روی سوماترا تا 60متر خوب میزنه و هرچه فاصله بیشتر بشه خیلی پرت میزنه . در صورتی که ساچمه باراکودا و سامیانگ 28 گرین تا 100متر هم خوب میزنه .
شاید یه ساچمه توی فاصله کم واقعا عالی کار کنه اما فاصله که بیشتر بشه حسابی پرت بزنه .
با گروپ گیری توی مسافت بالا تجربات بهتری بدست میاد که باعث میشه پیشبینی های بهتر و قطعی تری از شاتها انجام داد
علی جان پس این همه آدم علافن مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی رو تو 10 متر انجام میدن یا بنچ رست 25 یارد و 50 یارد!!
علی عزیز قسمتی از صحبتهای شما قابل قبوله مثلا اینکه ممکنه ساچمه ای در مسافت پایین خوب باشه و در لانگ رنج نه مثل فالکن. ولی این نظریه که برای گروپگیری فاصله 50 متر مناسبه از کجا اومده من نمی دونم. شاید تمام ریویو های رسمی که گروپ در 30 یارد می گیرن با جنابعالی هماهنگ نکردن دوست عزیز.
در آخر خیلی دوست دارم یه گروپ از شما با تفنگ فنری در مسافت بین 30 تا 50 ببینم تا مشخص بشه که آیا با تفنگ فنری گروپ گرفتن زیر یک سانت در فاصله 20 30 40 چیزی هست یا نه.
به قول دوستان مشکل مکان واقعا هستش...
به نظر من گروپ تو 10 متر با مگسک خوبه ولی از این بالا تر نیاز به دوربین هستش...
البته بالاتر از 10 متر هم میشه با مگسک گروپ گرفت اما خوب از آب در نمیاد...
چیزی که واسه من جالبه وقتی یکی تو 10 متر با مگسک گروپ میگیره خیلی از دوستان تمسخر میکنن و این اصلا جالب نیست...
در صورتی که این قانون تو باشگاه تیر اندازی هم صدق میکنه...
گله ای بود که خیلی وقته داشتم.. شرمنده مطرح کردم...
دوستان اصل گروپ تو ریویوهای سایتهای معتبر دقیقا در مسافت 10 متر گرفته میشه (البته با دستگاهها و عوامل غیر انسانی) و نه با دست . Khansariha (8)
ولی در اغلب سایتهای ایرگانزی اگر دوستان دقت کنند بصورت نیمه حرفه ای کاربران تو مسافتهای بالاتری توانائی سلاح یا ساچمه را نمایش میدهند که معمولا بین 25 متر تا 50 متر هست این مسافت در اصل نوعی توانمندی فرد ، سلاح ، و ساچمه را برخ میکشه که این تاپیک و تلاش دوستان هم بنوعی در همین راستا هست که جا داره از همه دوستان که بهر نحوی گروپهای خودشون را اینجا قرار میدهند تشکر کنیم . Khansariha (8)
بله گروپ با مگسک مخصوصا در مسافت دور بسیار سختتره و بنظر من گروپ گیر هم کار ارزشمندی را از خودش و تفنگش با مگسک نشون میده حالا چی 10 متر باشه و یا مسافت بیشتری باشه خلاصه کار ارزشمنده. Khansariha (256)
لینک مرجع