انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تصاویر گروپ گیری و بررسی آن
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
آقا ضیا عزیز هر دو سیبل رو دقبقأ تو یک مسافت زدید ؟
(2015-05-09 10:59 AM)abdanan نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اقای میک از ساپورت هم استفاده کردی یا نه؟گروپ برای تفنگی مثل 350 که دارای لکد زیادی هست خوبه.موفق باشید.
اره . یک متکا گذاشته بودم روی صندلی با استفاده از اون تیراندازی می کردم .
بله دوتا سیبل در یک مصافت بود Khansariha (214)
(2015-05-09 03:40 PM)ziaeianho نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بله دوتا سیبل در یک مصافت بود Khansariha (214)

ممنون ... علت اینکه پرسیدم اینه که رفتار ساچمه ها روی سیبل متفاوت بود ...
سلام دوستان این تیر اذرخش ترکونده :) امروز بالای 100 مترو زدم منتها چون فاصله بالا در اختیارم نبود که سیبل بزارم متاسفانه با اجازیه یکی از دوستان محترم کلاهک بخواریه ایشونو مرد هدف قرار دادم 5 تا شلیک هر 5تاش به هدف خورد طبق تجربه چهار میلدات بالا گرفتم Khansariha (8) خیلی دقیق زدم بدون ساپرت رودست حالت نشسته جالبه کلاهک بخاری ورق گالوانیزه بود سوراخش کرد از دوطرف فشار مخزن 220 بار با 5 شلیک رسید به 200 بار و وزن تیر هم 15 گیرن بود بهتر بگم 15 گیرین اذرخش 2 خیلی سازگار تره به سلاح من که بیتی هست با تی اس 22 امتاحان کردم 40 سانت پایین میخورد و تخریبم نداشت و جسم رو لو میکرد بالای 100 متر نزدیک 130 متر تیر 15 گیرن ایرانی با دقت بالا و تخریب بالا بازم رابطشو نفهمیدم هرچی مصافت بالا میره تیر باید سنگین تر باشه اما تو سلاح من تیر سبکتر جواب میده توضیحی براش پیدا نکردم Khansariha (8) ی بار دیگه خدا پدر مادر سازند تیر اذرخشو بیامورزه :)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
(2015-05-09 08:59 AM)mik نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام
دوستان امروز فرصتی شد یک گروپ با اسلحه خودم بگیرم(تخته پشت سیبل مناسب نبود تیرهای کمانه می کردند به همین دلیل یک خورده سیبل بد شده)
اسلحه:diana magnum 350 cal 0.22
دوربین:سنتر 3-9*32
ساچمه کراسمن هالوپوینت
فاصله :20 متر دقیق از سر لوله
هشت شلیک
می خواستم نظر اساتید را درباره ی گروپ بدونم که آیا عادیه یا تفنگم بی دقت شده؟
اون قسمتی هم که دورش خط قرمزه شلیک دومه که فکر کنم مربوط به خطای خودم باشه.
[img]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/img]

با سلام.
به نظرم این گروپ برای 350 خیلی خوب میتونه باشه.
بعد از مدتها فرصت شد با دوستان آقا عبدالله و سایر رفقا(...) بریم بیرون و یک مقداری تیر در کنیم.
چند تا گروپ هم بدست اومد که می گذارم خدمتتون. گروپ های 80 متر کار آقا عبدالله ست و گروپ بنده بازتر شد.
ساپورتها مناسب و بدون لرزش
وضعیت هوا خیلی خوب
نتیجه گیری: 1- تست ساچمه رنجر 22 گرین خوب بود و نسبت به قیمت برای At44 برای شکار مناسب بود.
2- At44 نشون داد که اگر تیرانداز خوب باشه تا هشتاد متر چقدر برای شکار کافی و مناسبه و نیازی به سلاح دیگه ای واقعا احساس نشد.
[تصویر: 14311960701.jpg]
[تصویر: 14311960702.jpg]
[تصویر: 14311960703.jpg]
اقا فولاد با این گروپ میشه گفت ای تی خوب عمل کرده
با سلام.
اقا فولاد گروپ 80 متر ای تی در عکس اول چرا 4 تا جای ساچمه هست؟
به نظرم گروپ 25 متر با ساچمه رنجر باز تر از گروپ 80 متر با ساچمه رنجر شده.من خودم ای تی داشتم در این که اسلحه خوب و نسبتا دقیقی هست شکی نیست اما جسارت نباشه خدمتتون فکر میکنم تو فاصله 80 متر گروپ اونم با اچمه رنجر شاید،شاید شانس هم درش دخیل بوده.
در هر صورت واقعا از اینکه زحمت کشیدید و عکس از گروپاتون گذاشتین(چون من و خیلی از دوستان کاملا به زحمات گروپ گیری و وقت و هزینه ای که از ادم میشه واقف هستیم) تشکر میکنمKhansariha (8)
ممنون. در مورد سوالتون سعی کردیم هر گروپی رو پنج شلیک داشته باشیم. دروغ چرا؟ حضور ذهن ندارم چرا جای چهار تیر در عکس مشخصه.
خیر. در 25 متر خیلی بهتر بود. این رو هم در گروپ گیری و هم چند تا تستی که در اهداف ثابت و شکار خودم انجام دادم بهش رسیدم. اگر دقت کنید در 25 متر دو شلیک چسبیده به هم و شلیک سوم با فاصله خیلی کمی خورده. متاسفانه خط کش همراهمون نبود. ضمن اینکه در 25متر با زوم9 انجام شد ولی در 80متر با زوم16
در مورد شانس بنده باتون هم نظر نیستم. چون توسط سه نفر تیراندازی صورت گرفته شد و آقا عبدالله که از بقیه باسابقه تر و تیرانداز بهتر و دقیقتری هستند بهترین گروپ رو گرفتند که خدمتتون گذاشتم ولی باقی گروپ ها هم اختلاف شدید و بسیار فاحشی نشون نمی دادند .(جهت شکار نه هدف زنی).
انشالا دفعه بعد قصدم اینه هم از خط کش در گزارش استفاده کنم و هم اینکه با دو نوع متفاوت رنجر و در دو حالت دست چین شده و دستچین نشده وزنی، مقایسه رو در 75 متر انجام بدیم.
باقی دوستان هم با اسحه هاشون انجام بدهند بسیار عالی ست.
لینک مرجع