انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تصاویر گروپ گیری و بررسی آن
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام مجدد خدمت دوستان Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
اگر واقعا مشکل پایه ها هست چطور ترازش کنمKhansariha (38)
ضیاءجان به نظر بنده زیاد حساسیت نشون نده مهم دقت تفنگته که داره ، شما تو فاصله های 25 ، 50 ، 75 ، 100 متر این اختلاف رو بدست بیار و توی هدفزنی مد نظر قرار بده ...
درود
گروپ از cz.s200
[تصویر: 14317085261.jpg]
(2015-05-15 03:08 PM)cornet نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
من هم به این باورم که در حالت عادی ! ساچمه بعد از خروج از لوله فقط حول محور خودش باید بچرخه و ادامه بده .... تا تحت تاثیر جاذبه به زمین برخورد کنه! اما مشکلی که حسین عزیز باهاش مواجه هست رو چطور توجیه کنیم که گروپهای 25 و 50 مترش فقط اختلاف ارتفاع داشته باشن و نه اختلاف سمت!؟؟
.
.
.Khansariha (8)

سید جان حالا که حسین اقا با چنین مشکلی مواجه شده اند دیگه نمیشه که کل داستان رو عوض کنیم تا مشکل ایشون رو طبیعی جلوه بدیم.
من قبل از این که حسین اقا دوربینشون رو تهیه کنند به خودشون هم گفتم که با چنین مشکلی مواجه خواهند شد و الان هم 99% قول میدم مشکل از دوربینه و اگر اون تستی که خدمتشون عرض کردم رو انجام بدهند خودشون به مشکل دوربین پی میبرند !
اگر اگر اگر هم 1% دوربین مشکل نداشته باشه پس مشکل از تاب لوله و ... هست
منم این مشکل رو داشتم که بعد از تعویض دوربین و پایه دوربین و تاب گیری لوله مشکلم رفع شده و از 30متر تا 138 متر بدون هیچ گونه خطایی تیراندازی میکنم(دوربین در 40 متر صفر شده و مثلا در فاصله ی 70 متر فقط 2 میلدات بالای هدف رو میگیرم)
Khansariha (8)
چپ زن یا راست شدن سلاح در فواصل بالا بیشتر به تاب داشتن لوله بر میگرده لوله سلاح من بعد از برسی توسط اقا مسیح مشخص شد 0.8 میلیمتر تاب داره که بعد از اصلاح گروپ نزدیک یک سانت در 25 متر داد.Khansariha (8)
حق با شماست اقا رضا ولی در وحله ی اول من با اطمینان میگم مشکل از خطای پارالکس دوربین ایشونه چون خودم دوتا بی اس ا داشتم و تست کردم !
Khansariha (8)
اقا رضا سلامKhansariha (8)
این تاب بر اثر چی بوجود میادایا بر اثر تمیز کردن لوله هست Khansariha (214)
این تاب بیشتر در فرایند ساخت لوله و خانکشی ایجاد میشه در محصولات هاتسان چون کنترل کیفیت انچنانی صورت نمیگره بیشتر دیده میشه دقت کرده باشید ای تی ها دقتشون با هم فرق داره.Khansariha (8)
سلامKhansariha (8)
منم هم مشکل چپ و راست زدن اسلحه در فواصل مختلف را داشتم که بعد گرفتن
تاب لوله توسط داداش مسیح مشکل حل شدKhansariha (219)
اینم یه کلیپ که تاب لوله را نشون میده دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

ارادتKhansariha (8)
دوستان ارادت Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
دوستان من به اقا مسیح دسترسی ندارم اگر راهی هست و میشه خودم اینکارو انجام بدم لطفا راهنمایی کنید ممنون Khansariha (291)
لینک مرجع