انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تصاویر گروپ گیری و بررسی آن
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
اقایون یکم ملایمتر برخورد کنید به هر صورت از دوستان قدیمی انتظار بیشتری میره Khansariha (8). پورنگ جان من هم با علی اقا هم نظرم برادرم از شما که سنی ازتون گذشته بیشتر انتظار میره تازگیها خیلی حساس شدی زود از کوره در میری اقا سعید هم منظوری نداشت . Khansariha (8)
گروپ امروز من که برای تست باراکودا در 3 فاصله متفاوت گرفتم (البته گروپ های دیگه ای هم هست که سعی کردم هدفمند باشه که به مرور میگذارم) Khansariha (8)
توضیحات در عکسها هست فقط باد ملایمی هم میوزید

[تصویر: DSC_0069_Copy.jpg]

فاصله : 22 متر
[تصویر: 22_1.jpg]

[تصویر: 22_2.jpg]


فاصله : 48 متر
[تصویر: 48_1.jpg]

[تصویر: 48_2.jpg]


فاصله : 72 متر
[تصویر: 72_1.jpg]

[تصویر: 72_2.jpg]

[تصویر: 72_3.jpg]
علی احسانی جان ایول داری عزیز Khansariha (256)
واقعا کیف کردم که انقدر وقت و حوصله بخرج دادین دستتون درد نکنه بلاخره شما زحمتتان را کشیدید و من مطمئنم اگر تکیه گاه حرفه ای تری میداشتید گروپها هم بهتر میشد البته برای فاصله دور برای گروپ گیری باراکودا ممکنه خیلی جالب نباشه کاش از ساچمه های دیگه هم استفاده میکردید . Khansariha (8)
(2011-12-08 07:40 PM)masud7 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دماوند جان ناراحت نشيد ها گروپ هات يكم بد نيستن با باركودا ؟؟؟
بويژه اين اخري !
نه دوست من چرا ناراحت بشم باید بد بشه و دوستانی مثل شما ازش ایراد بگیرن تا بعدها خوب بشه هدف مشخص شدن معایب هست و رفع اونهاKhansariha (8)
اما :
دو گروپ اول که متمرکزه ! برای سومی هم دوستان مثل شما اگر در این فاصله (حدود 70 و بیشتر) گروپ خیلی متفاوتی گرفتند من میتونم از تجربیاتشون استفاده کنم Khansariha (8)
البته ناگفته نماند همانطور که در عکس میبینید ریتایکل دوربین من مندرج نبود و منتهی الیه درختی که چند متر بالاتر بود رو گرفتم و خطوط ریتایکل هم چندان ظریف نبود که بتونم دقیقا همون مرکز نشانه گیری شده قبلی رو هدف قرار بدم خلاصه جاده خاکی بود Khansariha (266)
دوستان باراکودا همانطور که روی خود قوطی آن درج شده مناسب گروپ گیری نیست مخصوصا برای فاصله دور بنظر من این مقدارگروپ با 52 هم بدک نبوده . Khansariha (256)
بله برای فاصله ی 72 متری اصلا گروپ بدی نیست.با وجود باد و ....
نقل قول :بله برای فاصله ی 72 متری اصلا گروپ بدی نیست.با وجود باد و ....
نه اون ساميانگ رو ديدم بعد اين رو ديدم واسه اون گفتم
(2011-12-08 04:08 PM)sniperelit نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
والا دوستان قبلا گروپهای عجیب تر از این هم داشتیم کسی نگفت دروغ گویی یا چیزی خوب گمون نکنم کسی هم از دروغ گوی لذت ببره
این گروپ رو ببینید در 63 متری خوب کسی نگفت
من فکر میکنم نسبت به پورنگ جان حساس شدین
[تصویر: Image0382.jpg]
نوشته شده در صفحه 59 همین تاپیک

شما که گروپ رو گذاشتی زحمت می کشیدی توضیخاتشم می ذاشتی عزیز:
"تفنگ دین استیت رنجر ساچمه فکر کنم سامیانگ دوربین سواروسکی ای ست سالن بدون وزش باد ساپورت گیره و بالشت
کالیبر هم 5.5 Khansariha (8)" بخصوص بدون باد و با گیره و بالشت بودن و کلا در سالن بودن مکان تیراندازی...Khansariha (226) فکر نمی کنی با شرایط وجود باد و شلیک سردست فرق داره؟ بگذریم از اختلاف نوع تفنگ و ساچمه...
پستها پاکسازی شد،امیدوارم دیگه ازین جور مباحث پیش نیاد.اگر کسی حرفی میزنه و کاری انجام میده نباید بعد از گذشت چند ساعت و یا یک روز اون رو پاک کنه.من الان با مدیرای دیگه صحبت میکنم،مطالب تا چند دقیقه قابل حذف باشند و تا 10 دقیقه قابل ویرایش.مجبور شدم خیلی از پستهای رو که پست مبدا حذف شده بود رو هم پاک کنم چون بی ربط بودند!!!اینکار درستی نیست.در نهایت هم لطفا از بحثهای تنش زا خودداری کنید و احترام همه رو داشته باشید.یاعلی
دوستان عزیز به غیر از گیره..بهترین چیزی که میشه برای زیر دست و برای یک گروپ گیری دقیق استفاده کرد چیه؟
لطفا اگر عکسی دارید بگذارید...........نظر دوستان نسبت به گذاشتن بالشت زیر دست چیه؟
در ضمن منطقی ترین فاصله برای گروپ گیری برای پی سی پی رو چند متر می دانند؟
[تصویر: 04-11-09-03.jpg]

این بالشتکها از جنس خاصیه؟میشه دو تا بالشتک کوچک را بهم دوخت تا بدین صورت بشه؟توش فرقی نداره از چی پر بشه؟
لینک مرجع