انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: اعلام نیاز برای خرید سلاح و ملزومات(جدید)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
(2015-02-09 08:28 AM)FMJ نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2015-02-09 01:45 AM)hamidok نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با عرض سلام
دوستان بنده میخوام یه تفنگ گلوله زنی خوب که دارای جواز باشه بخرم ممنون میشم که راهنمایی بفرمایین کدوم شهر برای خرید تفنگ مناسب تره البته تفنگ خوب هم گیر بیاد توی فروشگاههای مجاز شکارش منتظر نظرات دوستان هستم
با تشکر فراوان

باسلام.
آقا حمید عزیز کاش میگفتی کدوم شهر ساکن هستید...
الان در اکثر استانهای کشور فروشگاههای مجاز اسلحه و مهمات هست که همگی کم و بیش به سلاحهای معمول و مناسب (تولید داخل و بعضا خارجی) دسترسی دارن و میتونن در خرید هر نوع سلاحی کمک و راهنمایی کنن.
البته بستگی باین هم داره که شما چه سلاح گلوله زنی (مدل/کالیبرو...) و با چه بودجه ای جهت خریداری مدنظرتون هست!
اگه کالیبرهای معمول(8×57_270وین) و سلاحهای نخجیر3 و برنوهای قدیمی بخواین که همه جا هست و با اختلاف زمانی چند روز و اختلاف قیمت کمی(بسته به انصاف فروشنده) براتون تهیه میکنن. باطبع شهرهای بزرگتر سلاحهای بیشتر و متنوعتری پیدامیشه. و البته هستن شهرها و استانهایی که بعضی از سلاحها(خصوصا سلاحهای قدیمی) بیشتر از انواع دیگه دست اهالی هست...
پس در کل قضیه فرقی نمیکنه کجا اقدام به جستجو و خرید بفرمایید چون همه جا دسترسی باین مراکز و فروشگاههای مجاز وجود داره / اما اگه بگید چه نوع سلاح با چه کالیبری بیشتر مدنظر دارید باز دقیقتر دوستان میتونن راهنماییتون کنن/ اگرم درمورد سلاحهای مختلف اطلاعاتی بخواین در تاپیکهای مختلف انجمن میتونید کسب کنید ویا در تاپیک مربوط به هر سلاح درموردش از دوستان راهنمایی بخواید.
امیدوارم سلاح مطلوبتون رو سریعتر تهیه کنید. موفق باشید.Khansariha (8)

ممنون از پاسختون دوست گرامی بنده از شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان هستم متآسفانه اینجا مغازه های مجاز فروش اسلحه یه دونه بیشتر نیست و بجز برنو تفنگ های دیگه ای گیر نمیاد من یه تفنگ منظورمه که کالیبرش مثل برنو یعنی 8×57_270 باشه ولی با نخجیر و برنو حال نمیکنم یه تفنگ خوب و خوشدست باشه که از نظر دقت حرف واسه گفتن داشته باشه از نظر بودجه هم تا بیست بیست و پنج میتونم هزینه کنم ممنون میشم که دوستان هم راهنمایی بفرماین
سلام حمیدوووک عزیز.
با نام آواتار تون حدس میزدم از اهالی جنوب شرقی ایران باشید. در هر حال به انجمن خوش آمدید.Khansariha (61)
وقتی میفرمایید با نخجیر و برنو حال نمیکنید یعنی برنوهای قدیمی / نخجیر3 های ایرانی با کالیبرهای 57×8_270 و 308 رو نمیپسندید. پس میمونه سلاحهای خارجی با همین کالیبرها و کالیبرهای دیگه مثل 243/300و...
درضمن میفرمایید تا حدود 25 م تومن میتونید هزینه کنید!
با این شرایط سلاحهای خارجی با کالیبرهایی که در ایران کم و بیش گیرمیاد از انتخابتون حذف میشه چون تماما قیمتهای بالاتر از 30 م تومن دارن (مگر سلاحهایی که ایراد داشته باشن یا عمر خودشونو کرده باشن که بازم ارزش خرید ندارن)
بنابراین بهترین انتخاب بازم همون سلاحهای نخجیر 3 تولید ایران هستن که از نظر کیفیت / دقت و قیمت کاملا مناسبن.
نخجیر3 هایی که بطور معمول واگذار میشن کالیبر 57×8 و 270 وینچستر ن که قیمتشون از 11 م هست به بالا. (این اختلاف قیمت میتونه بدلیل مدل و تغییرات داده شده ی قطعات سلاح باشه /مثلا 270 نخجیر3 ای رو دیدم که ماشه / ضامن و قنداقش تعویض شده بود و 20 م قیمت گذاشته بودن)
نخجیر 3 هایی هم هستن که به افراد نظامی واگذار میشن و علاوه بر کالیبرهای فوق کالیبرهای 308 و 06_30 هم بینشون پیدا میشه که 308 طالب بیشتری داره و قیمتش هم بدلیل دسترسی بیشتر مهمات بالاتره و از 20 م تا 27 م معامله میشه.
از نظر دسترسی و قیمت مهمات در ایران در حال حاضر بنظر من تماما شرایط یکسانی دارن.
اینها شرایط موجودی هستن که درحال حاضر پیش روی شماست. درمورد مکانی که بتونید قدرت انتخاب بهتری نسبت به شهرخودتون داشته باشید بنظرمن نزدیکترین و مناسبترین شهر واسه شما مشهد ه که واقعا همه جور سلاح و مهماتی گیر میاد.
پیشنهاد بنده اینه که قبل از اقدام به خرید ابتدا کمی اطلاعاتتون در مورد سلاحهایی که نامبرده شد و ویژگیهای اونا رو بالا ببرید تا این ذهنیتتون درمورد سلاحها تصحیح بشه و بتونید با دیدی بازتر نیاز مطلوب خودتون رو تشخیص بدید و انشالله مناسبترین سلاح رو خریداری فرمایید. واسه این کار هم میتونید از مطالعه ی دقیق تاپیکهای مختلف درمورد سلاحهای مذکور و البته دوستان انجمن بهره ببرید.
موفق باشید.Khansariha (8)
سلام
دوستان من دنبال فوم شانه تخم مرغی میگردم٬کسی از دوستان توی اصفهان سراغ داره کجا میتونم تهیه کنم و قیمتش چنده حدودن؟
با تشکرKhansariha (8)
خریدار تپانچه بنجامین مارادور

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


پیام خصوصی بدهید لطفا
دوست عزیز لطفا با اقا سهیل هماهنگ کنید.
دوست عزیز شما برای فروش با مدیریت فروشگاه سایت هماهنگ کنید بهتره.
سلام
دوستان اگر کسی فشنگ کالیبر 12
شماره 4 یا 5 اضافه داشت بنده خریدارم
خریدار مرمی ۱۳۰ گرین کالیبر ۲۷۰
مرمی sst شرکت هورنادی نمیخوام غیر از باشه مثلا اینترلاک شرکت هورنادی یامرمی سیرا
ممنون
کیوان جان شوتینگ رست طرح گامو اقای سعید ازادیان کاربری viper22میسازند با کیفیت خوب قیمتش هعم مناسب تر از نمونه اصلی هست مایل بودی باهاشون تماس بگیرید
امکانش هست از محصولشون عکس تو سایت بزاره تا همه ببینن(شوتینگ رست).Khansariha (8)
لینک مرجع