انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: اعلام نیاز برای خرید سلاح و ملزومات(جدید)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
(2014-04-25 04:33 PM)tinger نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
من یه بیشنهاد دارم:
بهتره این تابیک قفل بشه چون به عنوان مثال یه نفر مثل اقای فلانی کبسول یدک هاتسان میخواد در شهر ماهم یه مغازه داره و میفروشه380 تومن من هم یه بیام خصوصی میدم به اون طرف متقاضی مخزن هاتسان و میگم من برات سراغ دارم 380 تومن واون هم میره صاف میذارش کف دست مدیران محترم و من رو لطف میکنن 2روز اخراج میکنن یا مثلا من یه چاقو گربر اک دارم و به قیمت مناسب میخوام بفروشم و یه نفر خواهان چاقو گربر میکنه تو این تابیک و سلسله مراتب بالا تکرار میشه! لذادوستانی که بن شدن و اخراجشدن براشون مهمه مواظب خودشون باشن.
با سلام
دوست عزیز فکر میکنم فلسفه وجودی این تاپیک و دلیل بسته شدن تاپیک قبلی هنوز روشن نشده که با یک برخورد اینچنین برآشفته شدین و پیشنهاد بسته شدنش رو میدین.
در مورد معرفی فروشگاهها و برای راه افتادن کار کاربران هیچوقت برخوردی صورت نگرفته.البته به شرطی که همه موارد در تاپیک مطرح شده باشه.متاسفانه تجربیات ناخوشی حتی از معرفی به فروشگاهها از طریق پیام خصوصی داریم فلذا وقتی میشه کاری رو بدون ایجاد حساسیت انجام داد نمیدونم چرا برخی دوستان اصرار دارن تجربیات رو تجربه کنن و مزه برخورد رو بچشن.
خلاصه اینکه اگر محصولی در هر جای کشور موجوده و دوستی میبینه مورد نیاز یکی از کاربران هست میتونه بصورت علنی و عمومی از طریق همین تاپیک مشخصات بده.این کاریه که ما بارها و بارها برای دوستان انجام دادیم.وقتی تو خصوصی مطرح میشه شائبه نفع شخصی به ذهن متبادر میشه و موجب گزارش مکالمات از طریق کاربران و برخورد با شخص خواهد شد و ما در پست ابتدایی تاپیک به این موضوع پرداختیم و تشکر شما هم زیر این پست هست که معلومه مطالعه کردین(ان شاالله) (به نوعی ندانسته کاربر میاد ثواب کنه کباب میشه چون ما گفتیم در این مورد بدون تذکر اقدام میکنیم)
در مورد اقلامی که خود دوستان دارن و میخوان به دست دوستان دیگه برسونن هم خیلی راحت میشه تو همین تاپیک اعلام موجودی کرد و با هماهنگی مدیریت فروشگاه مبادله کرد(براساس بند 4 همون پست اول) اطلاع دادن به مدیر فروشگاه به منظور کنترل فضای تبادل بین کاربران هست و لازمه اجرا بشه چرا که با جلوگیری از اعلام قیمتهای کاذب بصورت غیر مستقیم در جهت حفظ منافع خریداران خصوصا تازه واردهاست از اینجا به بعد کانال ارتباطی بین خریدار و فروشنده آزاده.پیام خصوصی،موبایل،ایمیل،مورس،تلگراف،پیک موتوری،بالن،دود،کبوتر و ...
سلام
اتفاقا این تاپیک بسیار کارامد هستش
کسانی که نیاز به یک کالا دارن و کسایی که کالای مورد موجود دارن به راحتی به خواستشون میرسن
برای اون دوستان که در پیام خصوصی اقدام به فروش می کنن بهتر قبل از بن شدن حق سایت پرداخت کنن و به اسطلاح زیرآبی نرن Khansariha (48)Khansariha (48)
ولی به نظر من بهترین کار اینه که فروشنده به صورت علنی اعلام به موجود کالا کنه و مراحل بعدی انجام بشهKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
تا هیچ از این سو‌ء تفاهم ها نشه


Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
البته این تاپیک زمینه رو برای افراد سودجو باز کرده تا یکجورهایی دلالی کنند (از بچه های گل این سایت بعیده ولی خب هرجایی ادم های ... وجود دارند) یعنی به قول tinger عزیز یک کالایی 380 تومن قیمتشه ولی من بیام و 430 بفروشم به بچه های سایت !
به نظر من به جای حذف تاپیک بهتره که کاربران و خصوصا افراد تازه وارد رو از وجود چنین دلال هایی مطلع کنیم تا تن به چنین معاملاتی ندهند + دوستان و اساتیدی مثل اقای کریمی و اقا مسیح و اقاسهیل و اقا پدرام و ..... ماشالله طوری فعالیت می کنند که دیگه بچه های سایت دنبال خرید کالا از افراد ناشناس نیستند.
درکل خریداری که داره اینجا اعلام نیاز میکینه باید از همه ی جوانب مطلع باشه
Khansariha (8)
با سلام
ما هم دقیقا قصدمون همین اطلاعرسانی علنی و شفاف برای همه کاربران هست و اینکه میگیم اگر اقلام درشت مثل سلاح یا دوربین و یا در مقیاس تجاری میخواین کالایی رو تو سایت و به بچه ها معرفی کنید و به فروش برسونید باید مبلغی به سایت بپردازید صرفا تضمینی برای انجام تعهدات هست و اینکه مدیریت فروشگاه بتونه روی تاپیک نظارت کنه و حداقل مدیر فروشگاه شرایط رو برای فروشنده روشن کنه چرا که تجربه نشون داده در فعالیتهای تجاری مجازی و در صورت نادرست بودن روند معامله این خریداره که در موضع ضعف قرار میگیره و باید به نوعی تضمینی برای تعهد فروشنده گرفته بشه و مهمتر از اون ارتباط با مدیر فروشگاه برقرار بشه و در موارد سوتفاهم بتونیم وارد عمل بشیم و دسترسی حداقل تلفنی به هر دو طرف باشه تا پای کار بیاریمشون
به بقیه کار ندارم ولی من بعضی وقتا یه چیزهایی میفروشم که خیلی با نمکه! مثلا ساچمه 18 گرینی jsbمیخرم45 تومن ومیفروشم 43 تومن! جالبه نه؟! یا واشر دیانا 27 با جنس بلی یورتان المانی وتراشیدنش اصلا برام سود نمیکنه ومایه کاری میفروشم ولی عشقشو دارم که برای یکی یه کاری انجام بدم یا همون مخزن هاتسان که فیکس 380 تومن یه مغازه میفروخت ومنم همون 380 رو به دوست بسیاربسیاربسیار محترمی بیشنهاد دادم! البته میدونم کسی حرفام رو باور نمیکنه ولی چه باور کنید چه نکنید حقیقت همینه که گفتم! چند روز بیش یه بیراهن استتار به یکی فروختم وتخفیف خواست گفتم خرید به خرید دادم بهت وباورش نشدوگفت مگه الافی که از تهران جنس بیاری و بدون سود بفروشی ؟!!! اخرش هم فاکتور نشونش دادم و هم شماره اون عمده فروشی رو بهش دادم وجلو روم زنگ زد تا اخر راضی شد البته هنوز هم شک دارمکه باورش شده باشه!!!!نمیدونم شاید هم ادم تایید طلبی هستم ودنبال اینم که بگن میثم عجب بسر خوب و کار درستیه یا عجب واشری تراشیده دمش گرم ...
خریدار دوربین سنتر 3 به 9 یا لیپرز 3 به 9 هستم نو یا دست دو تمیز.
(2014-04-26 11:58 AM)esmaeelkia نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خریدار دوربین سنتر 3 به 9 یا لیپرز 3 به 9 هستم نو یا دست دو تمیز.

سلام

دوست عزیز ۴*۱۶ سنتر به کارت نمیاد
سلام دوستان دنبال چاقوی ویکتورینوکس مدل های Hunter Pro 0.9410.3 و Sentinel One Hand 0.8413.M3 هستم
خريدار رست شات گامو ، اگه كسي تهران سراغ داره خبرم كنه ، ممنون
سلام. به عزیزان دلم.
دوستان من پلی آمید(آلمانی یا اتریشی) لازم دارم. از کجا میتونم گیر بیارم. ؟ چندتا تراشکاری پرسیدم نداشتن. واسه واشر سه گل میخوام. Khansariha (8)Khansariha (48).
لینک مرجع