انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات از HATSAN .AT44.10
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
(2012-01-07 11:39 AM)masih.hunter نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این عکس هم به در خواست یکی از دوستان قرار میدم ای تی 44 -10 و ای تی 44 لانگ .
[تصویر: 16102009069.jpg]

سلام آقا مسیح

عجب ابهتی داره این at44 long با دوربین سنترپوینت خخخخخخخخ.


راستی اختلاف طول این دوتا با سایلنسر چقدر ؟

فکر نکنم بیشتر از 7 یا 8سانت باشه
(2012-01-07 10:25 PM)sh-a نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوست عزیز چند سئوال
اول اینکه اون کورنوگراف رو چطور ساختی و اگر میشه مراحل ساختش رو به بقیه هم بگو که واقعا بدرد بخوره


دوم اینکه این تیون قدرت رو افزایش میده یا تعداد شلیک یکسان ؟

ممنون
سلام:
قبلا با روشهای دیگه تیون کرده بودم حتی 55 ژول هم از سلاح قدرت گرفتم ولی رو دقت تاثیر بدی داشت
با این روش من بیشتر بدنبال یکسان شدن شاتها بودم که به خوبی جواب داد ( دقت عالی شد + 20 شات بسیار دقیق)

در مورد کرونوگراف هم اگه مدیران سلاح بدونند یه تاپیک جدا براش ایجاد میکنم و آموزش کامل رو قرار میدمKhansariha (8)
(2012-01-07 10:16 PM)tmr نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وایتون هست حسین جان ولی رنگش مشکیه!
یکی میگه فقط سبز داره
یکی میگه سبز تقلبیه!
ما موندیم کی راست میگه ولی رنگ دلیل نمیشه کیفیت اورینگ مشخص میکنه
در ضمن یه چیزی یادم رفت : اگه با تعویض اورینگ زیر ورودی لوله ، آببندی بصورت کامل انجام نشد 2 تا اورینگ بندازید ( خودم این کار رو کردم)
آقا محمدرضا یعنی روی هر کدوم از ورودیها یه اورینگ اضافه کنیم؟میشه بگید منظورتون توی کدوم یک از عکسهایی که گذاشتید هست؟ Khansariha (8)
________________________________________________________________________________​_____________________________________________________________________
در مورد جنس اورینگ،آخه وقتی نگاه به یکی از عکسهایی که گذاشتید کردم دیدم اورینگش زخمیه گفتم نکنه جنسش معمولی هست؟
محمد جان در خصوص باز کردن تاپیک برای کرونگراف مشگلی نیست . درضمن تشکر از اینکه روش تیونکردن و تعویض اورینگ رو به دوستان اموزش دادید . فقط اون قطعه پلاستیکی رو با کولیس اندازه میگرفتید و یکم بیشتر توضیح میداد تا دوستان بهتر متوجه بشن عالی میشد . Khansariha (8)
(2012-01-08 09:48 AM)Hossein-AT44 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2012-01-07 10:16 PM)tmr نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وایتون هست حسین جان ولی رنگش مشکیه!
یکی میگه فقط سبز داره
یکی میگه سبز تقلبیه!
ما موندیم کی راست میگه ولی رنگ دلیل نمیشه کیفیت اورینگ مشخص میکنه
در ضمن یه چیزی یادم رفت : اگه با تعویض اورینگ زیر ورودی لوله ، آببندی بصورت کامل انجام نشد 2 تا اورینگ بندازید ( خودم این کار رو کردم)
آقا محمدرضا یعنی روی هر کدوم از ورودیها یه اورینگ اضافه کنیم؟میشه بگید منظورتون توی کدوم یک از عکسهایی که گذاشتید هست؟ Khansariha (8)
________________________________________________________________________________​_____________________________________________________________________
در مورد جنس اورینگ،آخه وقتی نگاه به یکی از عکسهایی که گذاشتید کردم دیدم اورینگش زخمیه گفتم نکنه جنسش معمولی هست؟
حسین جان فقط در صورت لزوم اورینگ بالایی ( جایی که لوله روش سواره) رو 2 تا بنداز
اورینگ رو بیرون نیاوردم بنظرت میاد!
یعنی اینقدر خبره شدی از تو عکس جنس اورینگ رو تشخیص میدی؟! (شوخی)


آقا مسیح شما که استاد ماییKhansariha (8)
متاسفانه حواسم به این مورد نبود ولی ضخامت قطعه پلاستیکی باید طوری باشه که به اندازه نیم میلیمتر از سطح چکش پایینتر قرار بگیره ( وبیشتر باید با تست توسط کرونوگراف بدست بیاد )
یه فیلم هم دارم که تا حدودی این قضیه رو نشون داده انشااله اون رو هم میزارم.
ماه عسل من و هاتسانم خیلی زود تموم شد و اولین مشکل خودشو نشون داد Khansariha (367)
هربار که شارژش میکنم بعد از جدا کردن رابط شارژ از همون قسمتی که شارژ میشه نشتی باد داره و بعد از حدود 5 دقیقه کاملا خالی میشه، یعنی از 200 بار میرسه به صفر Khansariha (367)
این مشکل برای شما هم پیش اومده؟ چطوری میشه حلش کرد؟
لطفا راهنمایی کنید Khansariha (8)
[تصویر: AT_44_PROBLEM_1.jpg]
این ایراد براحتی رفع میشه...به احتمال زیاد مشکل از والو ورودیه و برای رفع این ایراد فکر میکنم باید مخزن رو باز کنی....
برای باز کردنش هم دوستانی که از این سلاح استفاده میکنند باید راهنمایی کنند مثل آقا مسیح چون من تا حالا باز نکردم...ولی فکر نمیکنم کار سختی باشه...
(2012-01-08 04:50 PM)Shooter نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این ایراد براحتی رفع میشه...به احتمال زیاد مشکل از والو ورودیه و برای رفع این ایراد فکر میکنم باید مخزن رو باز کنی....
برای باز کردنش هم دوستانی که از این سلاح استفاده میکنند باید راهنمایی کنند مثل آقا مسیح چون من تا حالا باز نکردم...ولی فکر نمیکنم کار سختی باشه...

متشکر که راهنمایی کردید Khansariha (8)
منتظر راهنمایی سایر دوستان هستم Khansariha (8) ، لطفا توضیحاتتون همراه با تصویر باشه( چون من مبتدی هستم و فقط یک هفته هست که PCP دارم Khansariha (226) )
برادر کرمانشاهی مخزنو جدا کن (باز کن ) تا 150 با شارژ کن بعد سوزن مخزن رو روی یک قطعه چوب محکم قرار بده بعد بافشار
زیاد مخزنو دگاز کن یعنی جوری که کل باد مخزن با فشار خالی بشه البته صدای نا هنجاری داره مراغب باش به احتمال بسیار زیاد مشگل حل میشه .
(2012-01-08 06:20 PM)masih.hunter نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برادر کرمانشاهی مخزنو جدا کن (باز کن ) تا 150 با شارژ کن بعد سوزن مخزن رو روی یک قطعه چوب محکم قرار بده بعد بافشار
زیاد مخزنو دگاز کن یعنی جوری که کل باد مخزن با فشار خالی بشه البته صدای نا هنجاری داره مراغب باش به احتمال بسیار زیاد مشگل حل میشه .

داداش مسیح دوبار شارژ و دگازش کردم، بار اول تا 150 و بار دوم تا 180 ، هنوز هم نشتی داره Khansariha (226)
آیا راه دیگه ای وجود داره؟ Khansariha (8)
لینک مرجع