انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات از HATSAN .AT44.10
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
دوستان عزیز من شنیدم یکی از معایب فاحش ای تی 44 که در فروم های خارجی مطرحش کردن
ترکیدن شلنگ، خرلبی ماشه هست.... چقدر این مستندات قابل استناد هستن؟
تاحالا برای کسی اتفاق افتاده که شیلنگش بترکه و یا ماشش خراب بشه ؟

اگر شد باید تفنگ رو بیخیال شد و رفت یکی دیگه خرید ؟؟
توی ورژنهای قدیمی ماشه سفت بوده ولی مانند ماشه های الان مسابقه ای و خیلی خوب هستند - در مورد شیلنگ هم که من چند سالی دارم نترکیده است و در صورت ترکیدن هم قیمت مناسبی داره و میشه یکی دیگه از بازار تهیه کردKhansariha (8)
سلام به همگی
اولین تجربه تعویض اورینگ دهانه لوله تفنگ At44 بدون در آوردن لول تفنگ

اول با سوزن قفلی یه وسیله به این شکل ساختم

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


اورینگ به راحتی در اومد

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


برای جا زدن اورینگ اول قسمت بالای اورینگ رو با همون وسیله بالا (یا یه آچار آلن کوچیک) جا زدم و نگه داشتم
و بعد قسمت های کنار و پایین اورینگ رو با انتهای یه آچار آلن کوچک جا زدم

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


بعد از اینکه به مرحله عکس آخری رسیدم قسمت باقیمانده رو که جا زدنش یکم سخت تره رو به کمک دو تا آچار آلن ،
یکی برای مهار و یکی برای جا زدن ، جا زدم و کار تموم شد

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


اینم وسایلی که استفاده کردم

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوست huntsman نامم جداي از جا انداختن اورينگ بدون باز كردن لوله،عكاسي از فاصله نزديك با اين كيفيت هم جاي تحسين داره.دمت گرم
ميشه يه عكس از اورينگ تعويض بذاري ببينم چقدر آسيب ديده بوده!
در مورد تركيدن شيلنگ منظورتون چيه؟اسلحه كه شيلنگ نداره؟نكنه منظورتون شيلنگ تلمبه است؟!!؟؟
يه يار شيلنگ گيوتين برش ورقهاي ساختماني تركيد و روغنش پر سر و لباس دوستم شد.اتفاق ممكنه پيش بياد.
ممنون از لطف شما دوست گرامی
اون اورینگ در ظاهر آسیبی که به چشم بیاد ندیده و مشکلش اینه که در اثر سایش با میله زرد برنجی که ساچمه رو به داخل لول میبره ، کمی گشادتر میشه و باعث نشتی میشه .
در بالا عکس سوم تا حدودی اورینگ رو نشون میده ، در اولین فرصت هم یه عکس کامل ازش میذارم
دوستان
يكي از دلايل كه باعث خرابي اورينگ ميشه ساچمه هايي هستند كه دامنه خراب و پليسه دارند و هنگام عبور اورينگ رو زخمي ميكنند بعد فشار باد موقع شليك همون خراش رو تبديل به اسيب ديدگي شديد ميكنه
(2014-02-03 10:59 PM)DAGGER نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان
يكي از دلايل كه باعث خرابي اورينگ ميشه ساچمه هايي هستند كه دامنه خراب و پليسه دارند و هنگام عبور اورينگ رو زخمي ميكنند بعد فشار باد موقع شليك همون خراش رو تبديل به اسيب ديدگي شديد ميكنه

استفاده از ساچمه های خراب در همه ی pcp ها باعث بروز خرابی میشه ؟! (مارادور)
پس ساچمه هایی با کالیبر 5.52 که این اورینگ رو داغون میکنند.
دوست عزيز
منظور عدد 5.52 در كاليبر مربوطه نيست بلكه ساچمه خراب دامنه اش لبه زدگي يا پليسه و خراش داره
چه بسا ساچمه اي 5.50 باشه ولي لبه پليسه دار و يا خراش باعث زدگي بشه و ساچمه اي 5.52 باشه ولي متقارن و يكدست باشه براحتي از اورينگ عبور كنه
ولي من بالشخصه هميشه اون اورينك رو چرب نگهميدارم تا باعث سهولت عبور ساچمه بشه
دوستان من تو این سرما رفتم تو کوه سرمای زیاد روی کپسول اتی که تاثیری نداره؟یا بقیه قسمت هاش؟
(2014-02-04 11:17 AM)stalker نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان من تو این سرما رفتم تو کوه سرمای زیاد روی کپسول اتی که تاثیری نداره؟یا بقیه قسمت هاش؟
سلام مختار
نه زیاد.فقط فشار داخل مخزنت میاد پایین.و شلیک هات کم میشه و ضعیف تر و بی دقت تر.
دوربینت هم برای اختلاف دمایی شدید یکم گیج میزنه و تیرات پرت و پلا میخوره خخخخخ
مواظب فنر چکش هم باش زیاد سرد و گرم نشه.Khansariha (256)
موفق باشیKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
لینک مرجع