انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات از HATSAN .AT44.10
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
خوبه. هواستون باشه که اون پیچ خم نشده باشه یا خورده نشده باشه. چون با هر شلیک بهش ضربه میخوره.
تست دقت انجام بدید ببینید درست شده یا نه.
موفق باشید.
وقتي صداي شليك كمي زياد ميشه علتش چي ميتونه باشه؟
از دوستاني كه از تعميرات و عيب يابي سررشته داره خواهش ميكنم كه مثل كاتالوگ لوازم برقي يه فايل عيب يابي براي اتي 44 درست كنن.
مثلا اينجوري باشه؟
اگه صداي شليك زياد باشه--------عوض كردن؟؟؟؟؟؟
اگه باد مخزن خود به خود خالي شد------------عوض كردن؟؟؟؟؟؟؟
اگه از سر لوله فوت كرديم و نشتي داشت-----------عوض كردن؟؟؟؟؟؟؟؟
خرابی و پارگی اورینگ. میتونه از هر کدوم از اورینگ ها باشه وقتی اورینگی خراب میشه باد از اون قسمت میزنه بیرون هم لوله اسلحه برای همین صدا بیشتر میشه باید تست کنین بمینین کدوم یکی از اورینگ ها هست در اخرم کثیفی سوزن والو میتونه باعث بیشتر شدن صدا بشه ولی اول اورینگ هارو چک کنید.
ميتونه صداي زياد شليك از اين باشه كه از سر لوله كه فوت ميكنيم،باد بيرون مياد؟
بعد براي رفع اين مشكل بايد اورينگ داخل لوله عوض بشه يا دور لوله؟
فكر كنم از اورينگ داخل لوله باشه.
(2014-06-07 11:19 AM)unique نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ميتونه صداي زياد شليك از اين باشه كه از سر لوله كه فوت ميكنيم،باد بيرون مياد؟
بعد براي رفع اين مشكل بايد اورينگ داخل لوله عوض بشه يا دور لوله؟
فكر كنم از اورينگ داخل لوله باشه.

معمولااورینگ داخل لوله زودتر مستحلک میشه.
میتونی سوراخی که ساچمه واردش میشه و با انگشت کوچیکت یا با یه تیکه لاستیک بپوشونی و مکش و امتحان کنی. اینطوری اگر باد داد از واشرهای دور لولست. در غیر این صورت واشر داخل لوله مشکل داره.
وقتي اتي 44 نو خريده ميشه دو بسته اورينگ توي كارتنش هست.كسي ميدونه هر كدوم از اورينگ ها مربوط به كدوم شماره است.يكيشون روش نوشته شده كه مربوط به اورينگهاي 304و306و314و316است ولي بسته اونوري معلوم نيست.
(2014-06-09 06:00 PM)unique نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وقتي اتي 44 نو خريده ميشه دو بسته اورينگ توي كارتنش هست.كسي ميدونه هر كدوم از اورينگ ها مربوط به كدوم شماره است.يكيشون روش نوشته شده كه مربوط به اورينگهاي 304و306و314و316است ولي بسته اونوري معلوم نيست.

منظورتون از اینکه مربوط به کدوم شماره هست چیه؟شماره دقیقا چیو میگین؟
پيچ نگهدارنده ضربه چكش بعد از چند شليك بايد عوض بشه؟
راحتترين راه براي رسيده به پيچ مورد نظر ،بدون باز كردن قطعات ديگه چه راهيه؟با رسم شكل توضيح دهيد.البته لطفا
منظورم شماره هاي توي كاتالوگ اتي 44 است كه توي صفحات قبل دوستان گذاشته بودن.يا حداقل بفرماييد مربوط به كدوم قطعه است.چهارتا اورينگ زرد رنگ و يك اورينگ سياه رنگه.
اگه اشتباه نكنم،زرد رنگها مربوط به نازله.ولي سياه رنگ رو نميدونم.
(2014-06-09 06:17 PM)unique نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پيچ نگهدارنده ضربه چكش بعد از چند شليك بايد عوض بشه؟
راحتترين راه براي رسيده به پيچ مورد نظر ،بدون باز كردن قطعات ديگه چه راهيه؟با رسم شكل توضيح دهيد.البته لطفا
منظورم شماره هاي توي كاتالوگ اتي 44 است كه توي صفحات قبل دوستان گذاشته بودن.يا حداقل بفرماييد مربوط به كدوم قطعه است.چهارتا اورينگ زرد رنگ و يك اورينگ سياه رنگه.
اگه اشتباه نكنم،زرد رنگها مربوط به نازله.ولي سياه رنگ رو نميدونم.

اگه اشتباه نکنم اونایی که تو یه بسته هستن و زرد و مشکی هست مال کوپل شارژ هست
(2014-06-09 06:17 PM)unique نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پيچ نگهدارنده ضربه چكش بعد از چند شليك بايد عوض بشه؟
راحتترين راه براي رسيده به پيچ مورد نظر ،بدون باز كردن قطعات ديگه چه راهيه؟با رسم شكل توضيح دهيد.البته لطفا
منظورم شماره هاي توي كاتالوگ اتي 44 است كه توي صفحات قبل دوستان گذاشته بودن.يا حداقل بفرماييد مربوط به كدوم قطعه است.چهارتا اورينگ زرد رنگ و يك اورينگ سياه رنگه.
اگه اشتباه نكنم،زرد رنگها مربوط به نازله.ولي سياه رنگ رو نميدونم.

پیچ نگهدارنده ضربه چکش همانطوری که تو عکس گذاشتم زیر اسلحه قرار داره. شما قنداق و باز کنی زیر اسلحه میبینیش. میتونی اسلحه را مسلح کنی و پیچ و باز کنی و تعویضش کنی. فقط بهتره قبل از این کار کپسول را از سلاح جدا کنی.
تا حالا عددی برای طول عمرش اعلام نشده. فقط هم یکی دو تا از دوستان در عیب یابی متوجه له شدن اون پیچ شدن و تعویضش کردن.

اون اورینگهای زرد مال کوبل شارژ میباشد و اورینگهای سیاه با سایز بازاری 7 در 1 مربوط به قطعه شماره 402 کاتالوگ می باشد که همان پورت هواست.
لینک مرجع