انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات از HATSAN .AT44.10
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
(2014-01-11 05:27 PM)javadjk نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2014-01-11 04:37 PM)rezagh نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
واشر رو طوری درست کن تا وقتی جاش انداختی دقیقا تا لبه پیچی که جلوی چکش رو میگیره برسه ،یعنی دقیقا لبه واشر مساوی با پیچ باشه
کاملا درسته برای اینکه قدرت تغییر نکنه واشر باید کار پیچ رو انجام بده و دقیقا باید مماس بر لبه بیرونی پیچ باشه
برای تنظیم دقیق میتونی واشر رو با سوراخ دومی تنظیم کنی به طوری که اون سوراخ کاملا پوشیده نشه و یه زره از سر چکش پیدا باشه....
همه این کارا رو باید بدون نصب مخزن انجام بدین... وقتی که مخزن رو بستین میبینین که چکش عقب نشینی میکنه تقریبا با اندازه یه میل و خورده ای از واشر جدا میشه
فقط واشر رو حتما فیکس کنین که یه وقت جابجا نشه و مشکل ایجاد نکنه....
___________________________________________________________________
منم از راهنمایی دوستان بسیار تشکر میکنم و اعتراف میکنم که این اتی جونمون نه تنها کم خرجه که حرف گوش کنه و هر چیزی بهش بگی نه نمیگه....نقاط ضعش رو اگر پیدا کنی به راحتی قابل حله .....
___________________________________________________________________
در اخر به نظرم میشه با کمتر کردن طول واشر (با ازمون و خطا ) افت قدرت رو در فشار های پایین جبران کرد چون با کاهش فشار حجم خروجی بیشتر میشه طبق فرمول زیر
(در فشار بالا )حجم هوای کمتر با فشار بیشتر = (در فشار پایین )حجم هوای بیشتر با فشار کمتر= قدرت برابر
همین موضوع دیروز با خراب شدن پیچ بران اتفاق افتاد و توی فشار 150 به پایین من قدرت بیشتر و بیشتری رو داشتم....
..............................خودش نوعی فشار شکنه خوب خخخخخخخخخخخخخ..................
Khansariha (214)Khansariha (214)Khansariha (214)Khansariha (214)Khansariha (214)Khansariha (214)
آقا جواد دقیقا کدوم سوراخ .میشه رو عکس مشخص کنید . واشر دقیقا توسط چه پیچهایی مهار میشه[تصویر: 13753452494.jpg]
آقا جواد دقیقا کدوم سوراخ .میشه رو عکس مشخص کنید . واشر دقیقا توسط چه پیچهایی مهار میشه

[/quote]
بهنام جان شما اون پیچ چهارسو رو باز کن تقریبا یه پیچ نیم سانتی هست دقیقا همون سوراخی میشه که توی تصویر با فلش مشخص کردم.... واشر باید تا اون خط قرمز بیاد و سوراخ رو بپوشونه و ازش رد بشه تا بشه حالت فابریک بقیش دیگه بستگی به نیاز شما داره به قدرت تفنگ.....
[تصویر: 13894510221.jpg]
برای مهار کردن واشر هم بهتره قطر بیرونی رو طوری بگیری که کاملا فیکس جابره و تکون نخوره محض اطمینان میتونی یه زره چسب به تهش بزنی(نه طرف چکش) من قطره ای زدم هم محکمه و هم به راحتی با یه فشار از جلو میتونی برش داری و جای نگرانی نیست چون جنس قطعه برنجه..... از پیچ خودش هم میتونی مثل تصویر استفاده کنی ولی باید قطر واشر بیشتر بگیری تا بشه سوراخ بزنی و قدرت هم کمتر میشه....
Khansariha (256)Khansariha (256)Khansariha (256)Khansariha (256)Khansariha (256)Khansariha (256)
ممنون آقا جواد .Khansariha (8)کاملا توجیه شدم.Khansariha (219)Khansariha (219) این سایت دانشگاهیه واسه خودشKhansariha (256)Khansariha (256)Khansariha (256)
سلام خدمت دوستان
من الان داشتم برای اولین بار ای تی رو باز می کردم
دوپیچ ماشه رو باز کردم
دوپیچ جلوی رو هم باز کردم
ولی پیچ وسطی که نسبتا بزرگ تر بود که می خواستم باز کنم خیلی سفت بود تا فشار داد دهنه پیچ رو خورد حالا باز نمیشه دهنشو کامل خورده Khansariha (181)Khansariha (181)Khansariha (181)
دوستان راهنمایی کنید لطفاKhansariha (172)
دقیقا برای من هم همین مشکل پیش اومد حتی من در انتخاب پیچگوشتی هم وسواس به خرج دادم و فیت ترین پیچگوشتی را انداختم روش.
ولی باز هم روی پیچ از بین رفت و من چون میخواستم بالپاپش کنم دادم به دوست تیون کارم اونم با هزار بدبختی و دریل بازش کرد
نمیدونم این پیچ اصلی قضیه اش چیه که باز نمیشه.یاد اون بنز هایی افتادم که موتورشون پلمب هست و نیازی به تعمیر و سرویس ندارند خخخخخ
شاید هاتسان هم فکر میکنه تفنگهای جدیدش عمری و غیرقابل خراب شدن هستند که اینقدر با تعصب !!!!!! این پیچ را محکم بسته Khansariha (266)Khansariha (95)
(2014-01-12 09:51 AM)amiremadi نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دقیقا برای من هم همین مشکل پیش اومد حتی من در انتخاب پیچگوشتی هم وسواس به خرج دادم و فیت ترین پیچگوشتی را انداختم روش.
ولی باز هم روی پیچ از بین رفت و من چون میخواستم بالپاپش کنم دادم به دوست تیون کارم اونم با هزار بدبختی و دریل بازش کرد
نمیدونم این پیچ اصلی قضیه اش چیه که باز نمیشه.یاد اون بنز هایی افتادم که موتورشون پلمب هست و نیازی به تعمیر و سرویس ندارند خخخخخ
شاید هاتسان هم فکر میکنه تفنگهای جدیدش عمری و غیرقابل خراب شدن هستند که اینقدر با تعصب !!!!!! این پیچ را محکم بسته Khansariha (266)Khansariha (95)

ببخشید حالا من که نم خواهم بولپاپ کنم به نظرتون چه کار کنم
باید برید پیش یک تراشکار با تجربه تا پیچ را دربیاورد و بعدا یک پیچ فولادی محکم براش بخرید و جایگزین کنید
مشکل خاصی نیست راحت قابل حل هست
دوست عزيز
تفنگ رو يك جا محكم ببند مثل گيره كه حركت نكنه
يه مته نمره كوچكتر مي زني رو پيچ
قلاويز چپ گرد روش مي زني
پيچ چپ گرد روش ببند هم زمان كه پيچ بالايي سفت ميشه پيچ پايين باز مي شه Khansariha (8)
فكر كنم يه تراشكار با حوصله بتونه اين كار رو بكنه Khansariha (8)
ممنون بابت جواب های دوستانKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
با سلام به دوستان
من یه تفنگ at 44 s10 خریدم این تفنگ کالیبر 5/5 هست و تولید 10/2013
دوتا سوال دارم
یکی این مدل تفاوتش با HATSAN .AT44.10 چی هست ؟همونه؟ s نشوندهنده چیه
سوال دوم یه فروشنده به من گفت اشتباه کردی اینو خریدی چون افت فشار زیادی داره و وبعد از چند شلیک ساچمه های بعدی رو دقیق نمیزنه و پرت و پلا میزنه و باید تاکتیکال میخریدی حالا نمیدونم راست میگفت یانه
ممنون میشم راهنمائی کنید
لینک مرجع