2014-01-11, 05:42 PM
(2014-01-11 05:27 PM)javadjk نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.آقا جواد دقیقا کدوم سوراخ .میشه رو عکس مشخص کنید . واشر دقیقا توسط چه پیچهایی مهار میشه
(2014-01-11 04:37 PM)rezagh نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.کاملا درسته برای اینکه قدرت تغییر نکنه واشر باید کار پیچ رو انجام بده و دقیقا باید مماس بر لبه بیرونی پیچ باشه
واشر رو طوری درست کن تا وقتی جاش انداختی دقیقا تا لبه پیچی که جلوی چکش رو میگیره برسه ،یعنی دقیقا لبه واشر مساوی با پیچ باشه
برای تنظیم دقیق میتونی واشر رو با سوراخ دومی تنظیم کنی به طوری که اون سوراخ کاملا پوشیده نشه و یه زره از سر چکش پیدا باشه....
همه این کارا رو باید بدون نصب مخزن انجام بدین... وقتی که مخزن رو بستین میبینین که چکش عقب نشینی میکنه تقریبا با اندازه یه میل و خورده ای از واشر جدا میشه
فقط واشر رو حتما فیکس کنین که یه وقت جابجا نشه و مشکل ایجاد نکنه....
___________________________________________________________________
منم از راهنمایی دوستان بسیار تشکر میکنم و اعتراف میکنم که این اتی جونمون نه تنها کم خرجه که حرف گوش کنه و هر چیزی بهش بگی نه نمیگه....نقاط ضعش رو اگر پیدا کنی به راحتی قابل حله .....
___________________________________________________________________
در اخر به نظرم میشه با کمتر کردن طول واشر (با ازمون و خطا ) افت قدرت رو در فشار های پایین جبران کرد چون با کاهش فشار حجم خروجی بیشتر میشه طبق فرمول زیر
(در فشار بالا )حجم هوای کمتر با فشار بیشتر = (در فشار پایین )حجم هوای بیشتر با فشار کمتر= قدرت برابر
همین موضوع دیروز با خراب شدن پیچ بران اتفاق افتاد و توی فشار 150 به پایین من قدرت بیشتر و بیشتری رو داشتم....
..............................خودش نوعی فشار شکنه خوب خخخخخخخخخخخخخ..................