انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات از HATSAN .AT44.10
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
مال من گارانتی دار بود. من بیشتر تفنگ دقتی میخوام تا قدرتی ، ۴۰ ژول برام زیاد بود و دقت ناکافی. برای شکار و استفاده عادی خوبه ، من قصد خرید تفنگ برای تارگت دارم فروختم وگرنه چیز بدی نیست
باسلام دوستان تلمبه ۲۰۰ بار قادر به پرکردن at44 هست یا نه ؟ایا بعدا میشه بعدا نازل رو عوض کنم یا نه؟
تلنبه ی ۲۰۰ بار چه تلنبه ای هست؟! تلنبه باید برای پی‌سی‌پی باشه دیگه. از ۵۰۰ تومن شروع میشه به بالا. حالا هر تلنبه ای باشه ، بول، هاتسان ،بنجامین، هیل، افیکس. نازل هم هر تفنگی یه نازل باهاش هست وصل میشه به تلنبه
سلام وخسته نباشید خدمت دوستان .لطفا تفاوت بین at44 l معمولی که 1200 حدودقیمت با at44QE 1500که بنظرم یک سایلنسر اضافه داره در چی هست .ایا تفاوتی در طول لوله یا دقت دارند .کدوم بهتره ؟نسبت به قیمت ممنون میشم راهنمایی کنید .
سلام دوست گرامی

درمورد هآتسان qe و مدل معمولی بنده هر دو را داشته ام و تجربه کردم . و باید بگم که مدل qe لوله شروود داره و هیچ برتری خاصی جز سایلنسر بر مدل معمولی نداره و طول لولش هم یکه ولی طول کلی qe بلند تره وفقط بخاطر شررود وسایلنسر قیمتش گرونتره . از لحاظ دقت هم شررود ها خیلی حساس هستن ونیاز به مراقبت دارن و شانسی از اب در میان ولی مدل معمولی چنین درد سرها رو نداره و پیشنهاد میکنم همون مدل معمولی ک کاملا بهتره رو بگیرید Khansariha (8)
(2015-09-06 03:44 PM)davoodheadari نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام وخسته نباشید خدمت دوستان .لطفا تفاوت بین at44 l معمولی که 1200 حدودقیمت با at44QE 1500که بنظرم یک سایلنسر اضافه داره در چی هست .ایا تفاوتی در طول لوله یا دقت دارند .کدوم بهتره ؟نسبت به قیمت ممنون میشم راهنمایی کنید .
- دوست عزیز ، اطلاعات فنی این دو سلاح را به صورت جامع تر در وبسایت خود سازنده شرکت هاتسان جستجو کنید. ولی در کل تکنولوژی QE یا همون ( QuietEnergy Sound moderator )بنا به گفته سازنده در محصولات سری جدید هاتسان مورد استفاده قرار گرفته است(از نظر بنده شخصا بهش نمی گم تکنولوژی). اگر به بخش New PCP air rife وبسایت سازنده بروید همه محصولات رایفل و پیستول مجهز به این تکنولوژی شده اند. اما اینکه کارایی آن چیست و چه تاثیری در عملکرد ، دقت و یا صدای سلاح دارد باید به صورت فنی تر و جامع تری مورد مقایسه و بررسی قرار گیرد که تا الان با توجه به محبوبیت بیشتر مدل ساده و یوزر کمتر مدل های QE در این رابطه شاهد اطلاعات خوبی نیستیم.

- اما مقایسه دو مدل ساده و QE :
از نظر ظاهری ، عملکرد و قطعات کاملا یکی هستند. هر دو سری از لوله یکسان 495mm ، قدرت یکسان 295 متر بر ثانیه ، مخزن با حجم 180 سی سی و حتی سیستم داخلی یکسان استفاده می کنند. تفاوت اصلی در سر لوله و تاثیر این QE هست که بنده تا حالا باهاش تجربه ای به جز یک بررسی ظاهری در فروشگاه نمایندگی نداشتم و خوب حداقل بین دوستان کسی ریویویی مناسب و بررسی از نظر دقت انجام نداده است. اما توضیحی که خود سازنده در مورد این ابتکار داده :
Quiet Energy fully shrouded barrel and Integrated Sound Moderator - Approximately 50% Quieter

در توضیحات مدل های مجهز به QE تنها کاهش 50 درصدی صدا ذکر شده و چیزی در رابطه با افزایش دقت و یا تاثیرات دیگر گفته نشده است!
[تصویر: QE.jpg]

- اینکه کدام به نسبت قیمت ارزش خرید داره با توجه به توضیح بالا به طور طبیعی و منطقی نظر شخصی بنده مدل معمولی است! تا بماند سلیقه و بودجه شما (که مهمتر هست) در هر صورت برای مدل معمولی نیز شما حدود 200 هزارتومان برای تهیه سایلنسر هزینه خواهید کرد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به لینک های پایین مراجعه کنید:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.




موفق باشید Khansariha (8)



دوست عزیز hunter extreme ،
ارسال شما را ندیدم ، شما هم جزو معدود دوستانی بودید که مدل QE از سری AT44 رو خریداری کرده بودید. ای کاش حداقل یک ریویوی کوتاه و اولیه و تصویری از سلاح را با دوستان به اشتراک می گذاشتید. در هر صورت تجربه مستقیم بهتر از حدس و گمان و نوشته هست. در پست خودم سعی کردم کمی با توضیحات با مرجع خود سازنده نسبت به توضیح QE اقدامی کرده باشم. امیدوارم مورد استفاده قرار بگیرد.
Khansariha (8)
سلام صادق جان

در مورد ریویو والا بنده وسایل استاندارد و شرایط تست رو ندارم . من این مدل رو بعد از رفع عیب توسط نمایندگی (تفنگ نو نو گروپ 5 سانتی تو 20 متر میداد وشاتش کم بود ) از دوستم خریداری کردم البته قبلش یه هاتسان معمولی مدل 2011 داشتم . و از لحاظ

دقت وتعداد شات اصلا قابل قیاس با هاتسان 2011 نیست و در کل تفنگ ظریفی هست و باید خیلی مراقب شرودش بود به قول نمایندگی Khansariha (8)
من یک at44 مدل دست کش دارم که تعداد شاتش خیلی عالیه ولی چون بصورت دست دوم خریدم نمیدانم چه مدلی هست یعنی ساخت چه سالی هست فقط روش نوشته at44 pa long و مهر نمایندگی نوری هم ندارد .
یکی از دوستان میگفت هاتسانهایی که صفارش ایران نیستند کیفیت بهتری دارند آیا این مدل هم جزء همونها هست ؟

Sent from my GT-I9192 using Tapatalk
دوستان مدل ای تیمون رو چطوری می تونیم بفهمیم ؟
یعنی اینکه تولید چه سالیه
سلام دوستان، تعداد شات یکنواخت ای تی چندتا میباشد؟Khansariha (8)
لینک مرجع