انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات از HATSAN .AT44.10
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
چون ساچمه ها سخت هستن ممکنه جلوتر دوباره گیر کنن و فشرده تر بشن که خیلی سخت میشه براتون
فقط یه سوال برام پیش اومده.چطور شده این همه ساچمه رفته تو لوله؟
(2014-06-15 08:43 AM)jabili نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چون ساچمه ها سخت هستن ممکنه جلوتر دوباره گیر کنن و فشرده تر بشن که خیلی سخت میشه براتون
فقط یه سوال برام پیش اومده.چطور شده این همه ساچمه رفته تو لوله؟

راستش دوتای اولش رو خودم از سر کنجکاوی بخاطر اینکه خونده بودم مدل 2013 به بالا سیستمی برای جلوگیری از جا زدن دوتا ساچمه داره به عمد جا زدم، اما بعدش که خواستم اهرم شارژ رو ببندم و دیدم راهت بسته نمیشه و همزمان با خشاب هم بازی میکردم تا در بیاد خود به خود خشاب یکم هی میچرخید و سوزن ساچمه هارو داخل لوله جا میزد تا اینکه کلا گیر کرد.
فهمیدم سیستمش همچین سیستم هم نیست Khansariha (99)
ولی مال من وقتی یه بار مسلح میشه.دگه وقتی گلنگدن میکشم خشاب نمیچرخه
متاسفانه میله به بلندی و باریکی لوله نتونستم پیدا کنم، کسی از دوستان ایدهای داره که چطوری 4 تا ساچمرو از توی لوله در بیارم؟
آیا میله خاصی که به این شرایط بخوره مغازه خاصی داره که برم تهیه کنم؟
(2014-06-15 09:40 AM)Persiacr نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
متاسفانه میله به بلندی و باریکی لوله نتونستم پیدا کنم، کسی از دوستان ایدهای داره که چطوری 4 تا ساچمرو از توی لوله در بیارم؟
آیا میله خاصی که به این شرایط بخوره مغازه خاصی داره که برم تهیه کنم؟

میتونی از میل بافتنی استفاده کنی.
یا از ست تنظیف.برای دوستم هم مشکلی شبیه مشکل شما پیش اومده بود.ازش میپرسم راه حلشو
با پیدا کردن بعضی چوب لباسیهای معمولی که از سیم مفتول هست میتوان با باز کردن سیم مفتول آن و صاف کردنش کار سمبه را انجام داد البته باید دقت کرد که مفتول کیپ نباشه و براحتی داخل لوله برود . Khansariha (8)
هیچ مشگلی برای سلاح پیش نمیاد .سمبه زدن آسیب میرسونه، شلیک کنید به راحتی بیرون میان.
(2014-06-14 01:02 PM)jabili نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2014-06-14 12:11 PM)peisaz نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام به دوستان
آیا کسی موفق به مقایسه بین ای تی معمولی و ای تی با لول لوتار والتر شد؟
اگر جواب مثبت است لطفا اطلاعاتش را در اختیار همه بگذارید
با تشکر
دوستم لوله والتر داره.من لوله معمولی.تاحالا گروپ گیری برای مقایسه نکردیم.ولی تا اونجایی که من دیدم هیچ فرقی ندارن.اگزم داشته باشن خیلی کم




(2014-06-14 12:25 PM)mehrdadjan نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
jabiliجانKhansariha (8)
تو اورینگهای ای تی یه دونه اورینگ داخل لول هم هست
ارادتKhansariha (8)

منظورتون اورینگهایی هست که همراه اورینگهای کوبل شارژ هست؟ 2 تا ورینگ پورت هواست سایر 7 در 1

اون اورینگ مربوط به پورت هوا هس که سایزش 7*1 هس
اورینگ داخل لوله 8.5*1.5 هست
[/quote]
با سلام و تشکر
آقا یا علی
شما و دوستتان که ابزار لازم را هم دارید. فقط مانده یک یا علی و تهیه گروپ برای استفاده همه دوستان
با تشکر
(2014-06-13 01:50 AM)kingzax نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2014-06-13 12:37 AM)masih.hunter نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نبودنش غیر ممکنه اگه نباشه نمیشه بایک ضربه تانکدیگاز میشه شاید در آمده افتاده داخل تانک.این درپوش تفلنی نمیگذاره محتویات داخل سر تانک از ضربه چکش داخل تانک فرو بریزن،چیز خاصی نیست عکسو اندازهاشو من میگذارم.

سلام آقا مسیح
این عکسش. فقط اندازش و لطف کنید بفرمایید.
[تصویر: BT65sailFor22a.jpg]
[تصویر: zawor-kartusza-m.jpg]
نیازی به اندازه هم نیست کافیه کله ولو رو به یک تراشگار نشون بدید تا یک درپوش سایز بتراشه.
بهترین راه برای در آوردن ساچمه های اضافی اینه که بعد از اینکه لوله رو باز کردین یه مته نمره سه یا چهار رو خیلی آروم با انبردست به ته ساچمه بپیچونین وقتی که مته ساچمه اول رو سوراخ کرد مته رو بکشین عقب ساچمه رو در میاره . به همین ترتیب ساچمه های بعدی رو خارج کنین . فقط مته رو کامل تو ساچمه نچرخونین تا سوراخ ایجاد شده گشاد نشه و مته به ساچمه فیت باشه .
لینک مرجع