انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات از HATSAN .AT44.10
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
توي پكيج اتي44 من اين قطعه نبود.
دوست عزیز سریهای جدید ای تی این قطعه همراشون نیست ودرپوش جدید بصورت چرخشی روی مخزن نصب هست.
(2015-01-14 04:09 PM)ALIANA-54-T06 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هرچند ممکنه کمی تکراری باشه ولی سعی میکنم مختصر خدمت عزیزان تازه pcp بدست توضیحی را عرض کنم
مرحله اول : ابتدا مونتاژ تلمبه
[تصویر: 14212375381.jpg]

بعد از مونتاژ شبیه این میشود
[تصویر: 14212375382.jpg]

مرحله دوم : بستن نازل به سر شلنگ
[تصویر: 14212375383.jpg]

مرحله سوم : خارج کردن درپوش ورودی هوا و وارد کردن نازل به مخزن تفنگ
[تصویر: 14212375384.jpg]
البته باز و یا بسته بودن مخزن اختیاری هست و در هردو صورت قابل شارژمیباشد
[تصویر: 14212384291.jpg]

مرحله چهارم : بستن شیر تخلیه هوای تلمبه
[تصویر: 14212375385.jpg]

مرحله پنجم : تلمبه زدن بطور صحیح میباشد که باید دقت کرد حرکت دسته تلمبه کاملا صاف حرکت کند و به تمامی باز و بسته شود و همچنین بدون ضربه زدن ولی با قدرت و کنترل اینکار انجام گیرد (برای سلامتی دستگاه مهمه)
[تصویر: 14212380281.jpg]

مرحله ششم : مقدار لازم شارژ و توقف کار روی 200 بار (البته از مانومتر تلمبه هم میشود نظاره و دقت کرد)
[تصویر: 14212379092.jpg]

مرحله هفتم : باز کردن پیچ تخلیه هوای تلمبه
مرحله هشتم : خروج نازل(جدا کردن شلنگ و اتصالات تلمبه از مخزن )
مرحله نهم : گذاشتن درپوش میله ای و پلاستیکی مخزن سرجاش هست

با طی کردن این مراحل 9 گانه دیگر کار شارژ تفنگ تمام شده هست و امیدوارم دوستان شلیکهای خوب و رضایت بخشی را داشته باشند . فعلا Khansariha (8)
با سلام
خیلی ممنون از توضیحات جامع و کامل شما دوست عزیز
دوستان ایا روشی ابتکاری هست که روی ای تی sxکه بدون سیستم نشانه روی هست این سیستم را نصب کرد از دوستان کسی این کار را انجام داده ؟ اگر دوستان در این زمینه میتونن کمک کنن .باتشکرKhansariha (8)
(2015-01-15 06:09 PM)abdanan نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان ایا روشی ابتکاری هست که روی ای تی sxکه بدون سیستم نشانه روی هست این سیستم را نصب کرد از دوستان کسی این کار را انجام داده ؟ اگر دوستان در این زمینه میتونن کمک کنن .باتشکرKhansariha (8)
فکر کنم بشه کار کرد.
یعنی یک روزنه دید با پایه ای که روی ریل 11 میلیمتری بخوره نصب بکنید و برای سر لوله هم یک مگسک پیچی تهیه بکنید و یا یک مهره روی رزوه ها ببندین و روی مهره یک ریل نصب بکنید و روی ریل یک مگسک نصب بکنید.
روزنه دید و مگسک های خوبی برای روی ریل بستن میشه تهیه کرد(البته در خارج)
در ضمن این سایلنسر سری ایکس هم خوبه،اگه از دوربین استفاده میکنید بهش دست نزدنید.تازه اگه دوربین نصب بشه،بهتر روزنه دید و مگسک باز بشه تا جلوی ورود نور به دوربین گرفته نشه.Khansariha (256)
تیراندازی های خوبی داشته باشینKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
باتشکر از دوست عزیز اقا mhrsb یک سوال دیگه از دوستان ایا رد دات روی ای تی جواب میده؟ هدف استفاده سبکی وزن ان هست و برای کوهنوردی سنگینی دوربین کم میشه.وروی مدل اس ایکس که نشانه روی نداره به جای این سیستم ازش استفاده کرد؟Khansariha (8)
سلام دوستان گرامی من یه مشکل با شارژ مخزن پیدا کردم و اونم اینه وقتی نازل رو تو سوراخ مخزن میکنم مشروع به تلمبه زدن میشه از کنار اورنگیهای سوراخ مخزن باد رد میکنه بد هم اون سوراخ ریز نازل چجور با اون داخلی تنظیم بشه وتکون نخوره. وقتی نازل به راحتی وارد اون سوراخ مخزن میشه چطور میشه انتظار داشت باد رند نکنه. خواستم دور نازل نوار تفلن بپیچم گفتم اول سوال بپرسم شاید من نکته ای رو در نظر نگرفتم هر چند با این فشار باد بعید تفلن هم جلوش رو بگیر. تشکر میکنم از دوستان اگه راهنمایی کنید
دوستان رابط شارژ ای تی که بشه مستقیم به کپسول وصل کرد موجود هست وایا از دوستان تجربه این کار را دارن و ایا میشه انرا ساخت اگر دوستان اطلاعاتی دارن لطفا راهنمایی کنن. باتشکر
سلام
اماد برای فروش هست می تونی از اقا سهیل بخری.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
باتشکر دوست عزیز منظور من کیت شارژ نیست رابطی که به مخزن ای و کپسول وصل بشه چیزی شبیه رابط مخزن وایرخ 100 .یک قطعه برنجی کوچک هست که یک سمت به مخزن ویک سمت به کپسول وصل میشه. وبایستی مخزن از تفنگ جدا بشه این امر موجب کاهش بهدر رفتن باد کپسول میشه تا حدودی و جهت استفاده برای زمانی که کیت موجود نباشه.با تشکر
لینک مرجع