انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات از HATSAN .AT44.10
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام به همه at سوارها. آقا من میخوام اگه ردیف شد یه PCP بگیرم که فک کنم AT-44 باشه چون ارزونتره!!! یه سری سوال دارم:
1- دقت و قدرتش چجوریه؟ بیشتر واسه شکار نهایت تیهو تا 40-50 متر میخوام.
2- استهلاک و دوامش چجوریه و مثلا اگه هفته ای 200 تا شلیک داشته باشه به فنا نمیره؟
3- در صورت بروز مشکل قطعاتش گیر میاد و تعمیرش راحته یا نه؟
4- ایا استفاده از تلمبه باعث خرابی تانک میشه؟ چون نه پول و نه علاقه ای به خرید کپسول ندارم!!
5- کلا خرید به صرفه ای هست یا نه؟

اینم بگم من مدل های فنری زیاد داشتم از HW35 بگیر تا دیانا 54 و الان 35. یه جورایی انتظاراتم از تفنگ زیاده.
یا حق.
(2013-09-14 10:17 PM)mostafab نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام به همه at سوارها. آقا من میخوام اگه ردیف شد یه PCP بگیرم که فک کنم AT-44 باشه چون ارزونتره!!! یه سری سوال دارم:
1- دقت و قدرتش چجوریه؟ بیشتر واسه شکار نهایت تیهو تا 40-50 متر میخوام.
2- استهلاک و دوامش چجوریه و مثلا اگه هفته ای 200 تا شلیک داشته باشه به فنا نمیره؟
3- در صورت بروز مشکل قطعاتش گیر میاد و تعمیرش راحته یا نه؟
4- ایا استفاده از تلمبه باعث خرابی تانک میشه؟ چون نه پول و نه علاقه ای به خرید کپسول ندارم!!
5- کلا خرید به صرفه ای هست یا نه؟

اینم بگم من مدل های فنری زیاد داشتم از HW35 بگیر تا دیانا 54 و الان 35. یه جورایی انتظاراتم از تفنگ زیاده.
یا حق.

در مورد دقت که می تونید به تصاویر گروپ گیری مراجعه کنید این چند روز دوستان از ای تی زیاد گروپ گذاشتند
استهلاک بیشتر در اورینگ هست که با تعویض با جنس خوب حل میشه
قطعاتش را که دقیق نمیدونم اما تعویض اورینگ راحت هست
قیمت تلمبه با کپسول دست دو یکی در میاد عیب تلمبه هم یکی نیاز به سرویس و هم در هنگام استفاده
کمی اب وارد تانک میکنه بعد هم 200 شلیک نیاز به قدرت زیادی برای شارژ با تلمبه میخاد بهتره به فکر کپسول باشید
نسبت به قیمتش به نظر من خوبه اما برای40 متر هم فنری خوب جواب میده Khansariha (8)
سلام وعرض احترامKhansariha (8)
با تشکر از دوستان AT سوار وتجربیاتی که در صفحات قبل انتقال دادند ، من هم به جمع شما پیوستم ، دیشب از سر لوله مکش کردم هوا میداد که اورینگ قسمت ساچمه گذاری را عوض کردم ودیگه هوا نمیده ، حالا سوالم از حضورتون اینه که دیروز تانک را 200بار شارژ کردم بعد از شلیک 18 ساچمه یعنی 16تا ساچمه و دوتا شلیک بدون ساچمه فشار هوای مخزن به 140 بار رسیده میخواستم ببینم این مقدار افت فشار طبیعیه یاخیر؟ وفشار تا چه حدی پایینتر نیاد بهتره؟ اگر فشار خیلی پایین بیاد چه مشکلی ایجاد میشه؟
از همه عزیزان ممنون و سپاسگذارمKhansariha (48)
(2013-09-19 10:36 AM)اشکان نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام وعرض احترامKhansariha (8)
با تشکر از دوستان AT سوار وتجربیاتی که در صفحات قبل انتقال دادند ، من هم به جمع شما پیوستم ، دیشب از سر لوله مکش کردم هوا میداد که اورینگ قسمت ساچمه گذاری را عوض کردم ودیگه هوا نمیده ، حالا سوالم از حضورتون اینه که دیروز تانک را 200بار شارژ کردم بعد از شلیک 18 ساچمه یعنی 16تا ساچمه و دوتا شلیک بدون ساچمه فشار هوای مخزن به 140 بار رسیده میخواستم ببینم این مقدار افت فشار طبیعیه یاخیر؟ وفشار تا چه حدی پایینتر نیاد بهتره؟ اگر فشار خیلی پایین بیاد چه مشکلی ایجاد میشه؟
از همه عزیزان ممنون و سپاسگذارمKhansariha (48)

سلام
اشکان جان مبارکت باشه و امیدوارم ماشش سالهای سال برات به خوشی بچکه.
طبیعیه چون روی حداکثر قدرت تنظیم شده شما میتونید پیچ چکش ضربه را دو دور سفت کنید تا یه کم قدرتش پایینتر بیاد و تعداد شات هم بیشتر بشه
(2013-09-19 10:52 AM)rezagh نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2013-09-19 10:36 AM)اشکان نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام وعرض احترامKhansariha (8)
با تشکر از دوستان AT سوار وتجربیاتی که در صفحات قبل انتقال دادند ، من هم به جمع شما پیوستم ، دیشب از سر لوله مکش کردم هوا میداد که اورینگ قسمت ساچمه گذاری را عوض کردم ودیگه هوا نمیده ، حالا سوالم از حضورتون اینه که دیروز تانک را 200بار شارژ کردم بعد از شلیک 18 ساچمه یعنی 16تا ساچمه و دوتا شلیک بدون ساچمه فشار هوای مخزن به 140 بار رسیده میخواستم ببینم این مقدار افت فشار طبیعیه یاخیر؟ وفشار تا چه حدی پایینتر نیاد بهتره؟ اگر فشار خیلی پایین بیاد چه مشکلی ایجاد میشه؟
از همه عزیزان ممنون و سپاسگذارمKhansariha (48)

سلام
اشکان جان مبارکت باشه و امیدوارم ماشش سالهای سال برات به خوشی بچکه.
طبیعیه چون روی حداکثر قدرت تنظیم شده شما میتونید پیچ چکش ضربه را دو دور سفت کنید تا یه کم قدرتش پایینتر بیاد و تعداد شات هم بیشتر بشه

ممنونم آقا رضا
فقط بفرمایید این پیچ دقیقا کجا قرار داره ، آچار خاصی میخواد ؟ و ایا همان دو دور کافیه؟ صفحات قبلی را خوندم اما یادم نمیاد کدام صفحه در مورد چکش بود باز هم ممنونم
منظورتون این پیچ هست؟دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

ایا با سفت کردنش قدرت کمتر میشه ؟
شما باید آچر آلن 15 سانتی شماره 4mm داشته باشید.برای سفت کردن پیچ چکش در مرحله اول باید سه عدد پیچی که زیر قنداق هست رو باز کنی تا قنداق جدا بشه،در مرحله دوم باید آچر آلن رو در سوراخی که در انتهای تفنگ زیر ضامن قرار داره فرو کنی،در مرحله سوم باید آچر رو به آرومی بچرخونی تا سوراخ نوک چکش رو ببینی(تقریبا نزدیک مخزن یک عدد پیچ چهار پهلو کوچیک قرار داره که بقل این پیچ یک سوراخ تقریبا 3 میل هست که از داخل این سوراخ میتونی سوراخ نوک چکش رو ببینی) ،و با آچر آلن2 یا یه میخ به قطر 2 میل چکش رو مهار کنی تا نچرخه،و در مرحله آخر باید با آچر آلن پیچ چکش رو سفت کنی تا به قدرت دلخواه برسی.و هر وقت که خواستی قدرت رو بیشتر کنی باید پیچ رو شل کنی تا دوباره فشار فنر زیاد بشه.
اگر امری بود در خدمتم.Khansariha (8)
آقا رضای عزیز ممنون بابت راهنمایی در رابطه با مورد اشکان عزیز ، عمسی که اشکان لینک کرده بود مربوط به همون پیچ می شه درسته ؟ بهتر بود یکی از دوستان این قسمت رو با تصویر و عکس مناسب قرار بده تا گویاتر بشه Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
سلام
خواهش میکنم صادق جان انجام وظیفه است.
بله برای کم کردن قدرت دقیقا همون پیچی که در عکس هست رو باید سفت کرد یعنی آچر رو باید موافق عقربه های ساعت بچرخونید.
اما باید قنداق باز بشه تا بشه جلوی چرخش خود چکش رو گرفت.

در مورد عکس هم چشم ،تا شب کامل با عکس توضیح میدم
(2011-11-19 10:00 PM)taktirandaz نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پشت فنر یک پیچ است که اگر آنرا بچرخانید و ببندید فنر قویتر خواهد شد و می توان با آن پیچ هم قدرت را بیشتر کرد
[تصویر: index.php?app=core&module=attach...h_id=52418]

[تصویر: index.php?app=core&module=attach...h_id=52380]
[تصویر: index.php?app=core&module=attach...h_id=52379]

سلام و عرض ادبKhansariha (8)
عکسی که در ارسال قبلی گذاشتم مربوط به صفحه 22 همین تاپیک هست که در بالا باز هم نقل قولش کردم
اگر آقا رضا هم تصاویری دارند در رابطه با سرویس ای تی 44 ممنون میشم اگر لطف کنند و در اختیار ما بگذارند.
ارادتمند همه دوستان
(2013-09-19 03:57 PM)اشکان نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2011-11-19 10:00 PM)taktirandaz نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پشت فنر یک پیچ است که اگر آنرا بچرخانید و ببندید فنر قویتر خواهد شد و می توان با آن پیچ هم قدرت را بیشتر کرد
[تصویر: index.php?app=core&module=attach...h_id=52418]

[تصویر: index.php?app=core&module=attach...h_id=52380]
[تصویر: index.php?app=core&module=attach...h_id=52379]

سلام و عرض ادبKhansariha (8)
عکسی که در ارسال قبلی گذاشتم مربوط به صفحه 22 همین تاپیک هست که در بالا باز هم نقل قولش کردم
اگر آقا رضا هم تصاویری دارند در رابطه با سرویس ای تی 44 ممنون میشم اگر لطف کنند و در اختیار ما بگذارند.
ارادتمند همه دوستان
اشکان جان دستت درد نکنه دقیقا من هم میخواستم مثل همین عکسها بگیرم و در این تاپیک بگذارم که شما زحمتش رو کشیدید.
در تکمیل کردن این عکسها که دوست خوبمون آقای تک تیرانداز قبلا آپ کردن باید بگم که برای کاهش قدرت باید پیچ چکش سفت بشه یعنی آچر آلن رو باید موافق عقربه های ساعت چرخوند و برای افزایش قدرت بالعکس عمل کرد یعنی باید آلن رو مخالف عقربه های ساعت چرخوند.
دوستانی که در تاپیکهای قبل از دقت کم با ساچمه های معمولی مثل پرومگنوم و تعداد شات کم ای تی 44 شون شکایت داشتن با این روش تا حدودی قابل حل شدن هست اما اگه به جای پیچی که جلوی ضربه چکش رو میگیره طبق آموزشی که در چند پست قبل گذاشتم(فکر کنم صفحه 110 باشه) یک عدد واشر از جنس تفلون گذاشته بشه، خیلی خیلی اسلحه بهتر عمل میکنه هم دقت یه مقدار بیشتر میشه هم تعداد شات بالاتر میره.علتش هم اینه که بعد از چند ماهی استفاده از اسلحه همون پیچ کذایی به طور کامل میشکنه و چکش آزاد میشه تا با ضربه ای که به والو میزنه،والو رو تا آخر باز کنه،به همین علت بعضی از دوستان وقتی فشار باد مخزن تفنگشون نزدیک به تموم شدنه با شلیک آخر تمام باد مخزن از لوله خارج میشه.و اکثر مواقع هم سوزن والو گیر میکنه!
باز شدن والو بیشتر از حد استاندارد باعث میشه بیش از حد باد پشت ساچمه بیفته و قدرت زیادتر بشه،در اینجا است که تفنگ طالب ساچمه خوب و سنگین میشه.و در ضمن تعداد شات هم کمتر میشه.
بعد از انداختن تفلون،عملکرد تفنگ من خیلی بهتر شده حداقل دیگه نیاز نیست حتما ساچمه گرون بخرم،عملکردش با ساچمه های گامو کمی بهتر شده.
لینک مرجع