انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات از HATSAN .AT44.10
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
(2014-05-22 01:56 PM)persia نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با درود فراوان
علت خالی شدن هوای مخزن در حالت سکون و بدون استفاده از تفنگ بعد از یک یا دوماه چی میتونه باشه وچه راه کاری برای برطرف کردن این ایراد وجلوگیری از هدر رفتن هوای مخزن وجود داره واینکه آیا میتوان این ایراد وراه حل برطرف کردن آن را برای گالاتیان هم تعمیم داد یا نه چون این نقص برای گالاتیان پیش اومده وعلت اینکه اینجا پست گذاشتم ، این بود که خواستم از تجربه دوستان at44 سوار استفاده کنم تا شاید بتوانم ایراد تفنگم را برطرف نمایم ، واز این بابت از همه دوستان عذرخواهی میکنم .

سلام دوست عزیزKhansariha (8) شما مخزن را از سلاح جدا کنید و یکبار قسمت والو
ویا قسمت شارژ را در یک ظرف اب فرو کنید و ببینید نشتی از کجاست
و اورینگ های اون قسمت را تعویض کنید مشکل حل میشه
ارادتKhansariha (8)
دوستان این پیچ توی لوازم جانبی ای تی بود.مربوط به چیه؟
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2014-05-22 10:16 PM)jabili نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان این پیچ توی لوازم جانبی ای تی بود.مربوط به چیه؟

فکر کنم مال دیگازر تانک باشه
ارادتKhansariha (8)
ببخشید دقیقا کجا میشه؟
اون پیچ آلن روی دیگازر برنجی نصب میشه و با پیچوندنش سوزن تانک رو تحت فشار قرار میده و تانک رو از هوا خالی میکنه.
دوستان پیچ های تنظیم ماشه ای تی رو کسی بلده دقیقا چطوری تنظیم میکنن؟یه توضیح کلی میخوام ممنون
جناب jabiliKhansariha (8)

پيچ آلن بزرگ پشت ماشه براي وزن كلي كشش ماشه هست
پيچ كوچك آلن دومي جلوي ماشه براي گرفتن خلاصي ماشه( first travel) و پيچ اول جلوي ماشه تنظيم حساسيت مرحله شليك ( second travel) و هميشه بايدتنظيم بنحوي باشه كه اول آلن FIRST TRAVEL و بعد SECOND TRAVEL اهرم مرحله شليك رو لمس كنه
البته بين ميزان درگيري اهرمها يه تناسبي هست كه بايد رعايت بشه و الا حساس كردن زياد هركدوم از آلنها امكان حس كردن مرحله ديگر رو ازبين ميبره و خطرناك و امكان شليك خودبخودي در اثر ضربه و ... و جود داره
و عمومآ با ديدن از سوراخي كه در روي بدنه ماشه قرار داره ميزان درگيري مرحله اول و دوم قابل رويت هست
بدليل غير فلزي و كامپوزيتي بودن بدنه ماشه كه كمي تلرانس رو افزايش ميده توسيه من به دوستان اينه كه از حساس كردن بيش از حد پرهيز بشه
[تصویر: 14008287251.jpg]
[تصویر: 14008287252.jpg]
مگسک ای تی رو باز کردم.میخوام روش نباشه.چطوری میتونم قسمت نازک لوله که جای مگسک هست رو با لوله یکسان کنم؟آیا میشه قسمت عقب سایلنسر رو بلندتر کرد؟
و اینکه اورینگی که تو این قسمت هست کارش چیه؟ممنون
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اورینگ کارش آب بندی پشت سایلنسره و برای قسمت لاغرم با پلی آمید یا تفلون مشکی یه لوله بتراش بذار جاش.
سلام دوستان علت اینکه at 44 با وجود اینکه اهرم را کاملا عقب میکشم اما مسلح نمیشه چی میتونه باشه اوایل بعد چند شلیک اینطوری میشد اما الان دیگه فقط بعصی اوقات شلیک میکنه . بعضی اوقات اصلا خشاب رو نمیچرخونه که مسح بشه در ضمن اسلحه رو تازه گرفتم و کمتر از 100 شلیک داشته
لینک مرجع