انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات از HATSAN .AT44.10
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
(2013-09-22 07:16 PM)Shooter2Bt65 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2013-09-22 09:31 AM)rezagh نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2013-09-21 11:29 PM)rezagh نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلامKhansariha (8)
بالاخره بعد از چند روز تلاش شردود بارل ای تی 44 آماده شد.Khansariha (219)فقط رنگش مونده که به علت استیل بودن شردود شاید رنگ به خودش نگیره البته هنوز امتحان نکردم
سلام[/size]
[size=large]هم اکنون نیازمند یاری سبز شما هستمKhansariha (48)
همچنان منتظر پیشنهاد دوستان برای رنگ کردن شردود هستم
به نظر شما اگه رنگش نکنم زیاد تو چشم نمیزنه؟

سلام دوست عزیز
میتونی برای رنگ دو حالت انخاب کنید
سیاه کاری وزاج کاری
که هردو روش خوبی هست
سلام Khansariha (8)
از پیشنهاد شما تشکر میکنم،
اما مگه استیل رو میشه زاجکاری کرد؟


(2013-09-22 07:55 PM)daneshyar نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یکی از دوستان به طور خلاصه میگه این لوله شردود بارل چی هست و چه کاری انجام میده؟

شرمنده من اطلاعاتم درباره پی سی پی یکم پایینه.

حتما دوست عزیزKhansariha (8)
شردود بارل به لوله ای میگن که دور لوله اصلی میفته که کار اصلیش محافظت از لوله اصلی هست و همچنین باعث میشه که مقداری از باد خروجی تفنگ در شردود خنثی بشه و در نتیجه کار سایلنسر رو هم انجام میده با این تفاوت که دیگه تاثیر منفی روی دقت نمیگذاره
(2013-09-22 11:05 AM)rezagh نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلامKhansariha (8)
روش ساخت شردود برای ای تی 44
ابتدا لوله ای از جنس استیل به قطر 19 میل و طول70سانت و قطر داخلی 18 میل تهیه کردم و با سوهان تخت کوچیک یک طرف لوله را به شکل اره دراوردم تا با اون جای شردود رو در دوطرف بستهای نگه دارنده لوله بتراشم

و در مرحله بعد با سوهان گرد کوچیک دوتا چاک روی بستهای نگهدارنده لوله ایجاد کردم (برای عبور باد)

بعد از تراشیدن جای لوله دو طرف بستها نوبت به برش لوله رسید دقیقا فاصله بین بستها رو دقیق اندازه گرفتم و لوله شردود رو دقیق بریدم البته با حساب گودی که در بستها برای نگه داشتن شردود ایجاد کرده بودم

حالا نوبت به ایر استریپر میرسه
برای ساختن ایر استریپر یک عدد عدد لوله آلمینیومی به قطر بیرونی 18 میل(باید دقیقا به اندازه قطر داخلی شردود باشه)وقطر داخلی 11.5 میل و طول 18 سانت(لوله شماره1).و یکی دیگه هم به قطر بیرونی 11.5(باید دقیقا اندازه داخل لوله اولی باشه)وقطر داخی 7 میل و طول 6 سانت (لوله شماره2)تراشیدم
یکطرف لوله اولی رو به اندازه 4.5 سانت با مته 13 گشادتر کردم تا جای مگسک که یک میل نازکتر از لوله است رو پر کنه

حالا نوبت به رزوه کردن ایر استریپر رسید برای این کار هم یک پیچ مثلا فولادی 10سانت خریدم که دقیقا رزوه اش با رزوه لوله تفنگ یکی بود

و با سوهان تخت کوچیک نوک پیچ رو به این شکل دراوردم

برای رزوه کردن ایر استریپر لوله المینیومی شماره1 رو به گیره بستم و پیچ رو از قسمتی که گشادتر کرده بودم داخل کردم (4.5 سانت اول رو چون گشاد تر کردم نیازی به رزوه نداشت) بعد از اینکه پیچ به قسمتی از لوله که قطرش 11.5 میل هست برخورد کرد پیچ رو به ارومی سفت کردم تا وسط لوله رو به طول 2.5 سانت رزوه کرد.
حالا نوبت به تراشیدن لوله شماره 2 میرسه که باید به دو عدد لوله مخروطی شکل تبدبل میشد. برای اینکار هم لوله شماره دو رو به سه نظام دریل بستم و نوکش رو با سرعت بالا توسط سوهان مخروطی کردم

حالا نوبت به تراشیدن لوله شماره 1 میرسه که با گیره و سوهان تراشش دادم و یکی از مخروطی ها رو در وسطش کار گذاشتم تا مثلا مثله ایر استریپر بشه.خخخخخ

اما مخروطی دوم رو هم در نوک لوله شماره1 کار گذاشتم که متاسفانه یادم رفت از مراحل پایانی کار عکس بگیرم ولی از مخروطی دوم یک عکس دارم اما ایر استریپر در مراحل پایانی تراش بیشتری خورده بود و سوراخهای بیشتری هم داشت که متاسفانه در عکس انداختن به علت خستگی کوتاهی کردم

در آخر هم لوله های تراشیده شده رو در شردود جا دادم و با دو عدد پیچ محکمش کردم و با سنگ پیچها و نوک شردود رو پرداخت کردم تا دیده نشن و یک تیکه دیده بشه
دوستان عزیز میشه شردود رو هم یک تیکه ساخت اما من به دلیل اینکه بین بستها حکم صدا خفه کن رو داشته باشن انجام دادم در ضمن در انتهای شردود هم چهارتا سوراخ زدم برای خارج شدن باد .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

لطفا قانون کپی رایت رعایت شود.خخخخخKhansariha (219)Khansariha (219)


سلام دوست عزیز
مبارک باشه ، خیلی زیبا شده و واقعاً خسته نباشید برای رنگ لوله میتونید از برچسب های مشکی استفاده کنید هم مات هست و هم براق البته به نظر من ماتش خیلی خوشگلتره قیمتی هم نداره عرض های مختلف داره طولشم که دست خودتونه خیل زیبا و عالی با جنس مرغوب و اصلاً قابل تشخیص نیست میتونی از اینهایی که کاغذ دیواری و برچسب میفروشن تهیه کنید احتمالاً 4000 تا 5000 هزار تومان هزینه داره اما قول میدم بهترین و سریعترین کاری باشه که میشه انجام بدین و اینکه هر وقت خسته شدید با یه برچسب استتاری عوضش میکنین حتی جای چسبم روی لول نمیمونه.

موفق باشید
ارادتمند Khansariha (8)

علیرضا
[دوست عزیز خیلی زیباست بادادش مسیح هماهنگ کن واسه رنگ امیزیش وهرچه سریعتر به تولید انبوه برسونش که واقعا ایده جالبیه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام واحترامKhansariha (8)
دوستان شارژ مخزن تفنگ من از جمعه گذشته تاحالا از 180 رسیده بود به 50 بار ، وقتی خوب دقت کردم از محل وروردی کوپل شارژ صدای نشت هوا میومد ، مخزن را باز کردم و گیره و وسایل را اماده کردم که مخزن را از محل شارژ دمونتاژ کنم که خوشبختانه با تماس با یکی از دوستان از اینکار خودداری کردم و به توصیه مهردادجان یکبار مخزن را شارژ و با قطعه برنجی استوانه ای شکل دشارژ کردم تا بعد از شارژ مجدد 110 بارصدای نشتی هوا قطع شد از دیشب هم فشار را روی 110 قرار دادم تا باز هم تست کنم ، حالا همین اقدامات کافیه یا باید کار دیگه ای هم انجام بدم؟
از همه عزیزان ممنونمKhansariha (48)
اشکان جان این اتفاق معمولا به 2 دلیل رخ میده :

1- در سوراخ محل قرار گیری کوپل شارژ گرد وخاک یا چیزی گیر کرده و یا کمی در اثر رطوبت رسوب کرده
2- اورینگ قسمت مربوطه پوسیده شده .

اولین کاری که باید بگنید اینه که مخزن را از تفنگ باز و دیشارژ میکنید و بعد از قسمت سوزن و والو که همون قسمت متصل شونده به تفنگ هست اون را باز میکنید .بعد با تینر 10000 یا 20000 داخل مخزن را خوب شستشو میدید .بعد در همین حال با یه سرنگ کمی هم تینر به داخل اون قسمت کوپل شارژ و اون سوراخ داخلش میریزید و در همین حالت کوپل شارژ را در داخل محل قرار داده و چند تلمبه میزنید یا کمی شیر کپسولتون را باز میکنید تا کمی تینر با فشار باد از اون سوراخ رد بشه .بعد مخزن را کامل خشک میکنید و میبندید و شارژ میکنید به احتمال بسیار زیاد مشکل حل میشه .معمولا گرد و خاک یا چیزی در اون قسمت شیر یک طرفه گیر میکنه و مانع بسته شدن کاملش میشه .

اگر مشکل حل نشد باید یه چیزی دور اون سمت مخزن که کوپل شارژ میخوره ببندید مثل یه پارچه و در گیره یا 3 نظام تراشکاری قرار بدید و بپیچونید تا مخزن از اون سمت باز بشه .بعد اورینگ مربوطه را عوض کنید و کمی هم اون محل را با اسپری WD40 شستشو بدید و بعد هم با تینر فوری شسنشو بدید و در آخر اورینگ جدید را قرار بدید و دوباره مخزن را ببندید مشکل حل میشه .
ریختن تینر به این دلیل سیستمو اب بندی میکنه چون یه لایه از سطح اورینگو میخوره و همین امر باعث ابندی شیر یک طرفه میشه این کارم تا مدتی جواب میده ولی بهترین کار عوض کردن خود اورینگ هست تو ان صفحه توضیح کاملو دادم موفق باشید
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
من دیشب کپسول ای تی رو باز کردم
و اصلا سخت نبود
یه میله نمره 6 نیم متری رو سرش پاچه گذاشتم و با چسب 5 سانت روشو گرفتم تا وقتی میره تویه قسمت شارژ خش نندازه جیی رو

بعد نوک میله رو تویه دیوار کردم و کپسول رو با دست چرخوندم خیلی راحت باز شد بدون تراشکار و ...

چون اورینگ رو عوض نکردم و فقط به تمیز کردنش اکتفا کردم هنوزم باد میده و امشب یا فردا شب دوباره بازش میکنم و سعی میکنم کل مراحل رو با تصویر بزارم
بعضی ها راحت باز میشن بعضی ها هم نه!
من هر کاری کردم نه سیلندر (سر جلو و عقب)باز شد نه لول جدا شد!
دوستان فرق اتی قنداق قدیم و جدید چیه؟
لینک مرجع