انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تاپیک برو بچه های با حال استان فارس
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
(2014-08-23 01:15 PM)shekarchikoohestan نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام به همگی دوستان
قسمتی از جنگل های البرز کوه آتیش گرفته(منطقه دوغاره تا تنگاب)
منطقه ای که به واسه وجود گیاهان خشک بسیار حساس بود و با کوچکترین غفلتی به جهنم تبدیل شده .
تا الان نهاد ها و اقشار مختلف،گروه های هلال اهمر،بسیج،گروه های کوه نوردی و ... مشغول خاموش کردن آتیش هستند ولی بواسه دوره صعب العبور بودن و دوری راه و نبود امکانات و به خصوص وزش باد های شدید در این چند روز پیشرفتی حاصل نشده.
دوستان دعا کنید که بارون های موسمی که این روزها عصر احتمالش هست بباره و آتیش رو خاموش کنه.
امید واریم مسئولین هم دوستان را یاری نمایند.
سلام دوستان
بالاخره آتیش سه چهار روز پیش مهار شد
البنته فکر کنم دیگه چیزی واسه سوختن نبوده.واقعا وضعیت خیلی بدیه.خداکنه که هیچ جا این اتفاق نیفته و شاهد بروز آتش سوزی نباشیم
حالا چند سال طول میکشه که طبیعت دوباره به احیا بشه!!!
با سلام خدمت هم استانیهای عزیز.امسال کسی از دوستان دنبال پروانه شکار رفته و خبری داره؟ممنون.

راستی اگر خواستید متوجه بشوید که فنر تفنگ بادی شما شکسته آهسته تفنگ را خم کنید اگر فنر شکسته باشد در مسیر خم کردن صدای ضعیف در گیر شدن آهن با آهن را احساس میکنید.مثل اینکه یک گیر کوچک در مسیر خم کردن بوجود آمده.البته باز عرض میکنم باید خیلی آهسته تفنگ را خم کنید.

دوست عزیز شفای عاجل عزیزتان را از خداوند رحمان آرزومندم.
[تصویر: 2czviok.jpg]
یک رادار قدیمی تک سرنشین که مخترع مربوطه از برجک تانک هم در ان استفاده کرده بود. اپراتور، نقش صفحه نمایش، نقشه منطقه و کامپیوتر انالیز سمت و ارتفاع هواپیما ها را یک تنه بعهده داشت اما تنها مشکل این رادار پیشرفته زمان خود ان بود که اولا صندلی نداشت واپراتور مجبور بود ساعت ها بحالت نیم خیز منتظر صدای هواپیما بماند و دوم انکه وی میتوانست صحبت محرمانه فرماندهان جنگ را از فاصله چند کیلومتری شنود کند ولذا در اکثر مواقع فرماندهان مجبوربودند به زبان علامات ناشنوایان با هم صحبت کنند یا گفته خود را روی کاغذ نوشته و به هم نشان دهند.
---------------------------------------------------------------------------

[تصویر: nd6gcz.jpg]
این رادار نمونه رادار قویترمدل قبل است که قدرت ان در تشخیص صدای هواپیما به دو بابر افزایش یافته بود اما بهمان ترتیب مشکل فرماندهان را هم دو برابر کرده بود زیرا انها مجبور میشدند بجای زبان ناشنوایان جهت احتیاط بیشتر بوسیله تله پاتی با هم حرف بزنند.

--------------------------------------------------------------------------

[تصویر: avo3ua.jpg]
این هم مدل دیگری از رادار در زمان جنگ دوم جهانی بود که به ان رادار اچار فرانسه می گفتند چرا که اپراتور میتوانست از ان هم بعنوان شنود صدای هواپیما، هم بعنوان دوربین دو چشمی، اژیر اخطار حمله هوایی و هم شیپور جنگ استفاده کند. در مواقعی که هواپیماهای دشمن حسابی نزدیک می شدند اپراتور در هر دو رادار صدای اژیر در می اوردند یکی با صدای زیر و یکی با صدای بم. پس از پایان جنگ تعدادی از این رادارها بعنوان شیپور صبحگاه عمومی به پادگان ها فرستاده شدند اما بدلیل انکه یک شهر را بیدار می کرد از رده خارج شد

---------------------------------------------------------------------------

[تصویر: egbzps.jpg]
این یکی دیگه آخرشه یعنی حرف نداشت. یک مولتی رادار فوق پیشرفته که در مواقع ضروری از ان بعنوان ارکستر شهر هم استفاده می شد. قدرت این رادار بحدی بود که اگر یک المانی در شهر کلن المان سرفه می کرد اپراتور در لندن تا سه روز گوش درد می گرفت. علاوه بر تمام مزیت ها این رادار چرخ هم داشت و اپراتور برای کشف نشدن رادار می توانست رکاب بزند و موضع خود را در نقاط مختلف شهر تغییر دهد. چند سال بعد از پایان جنگ قرار شد این رادار را بنا به توان فوق العاده ان برای شنود مکالمات احتمالی موجودات فضایی در کهکشان های دیگر به مدار زمین بفرستند اما با اختراع تلسکوپ هابل این پروژه منتفی شد.

------------------------------------------------------------------------------

[تصویر: mvgi0j.jpg]
پوتین اقیانوس پیما. نامی برای این وسیله است که المانی ها ان را اختراع کردند. قرار بود هیتلر یک لشکر پیاده را به این پوتین مجهز کرده واز طریق دریای مانش به انگلستان حمله کند

-----------------------------------------------------------------------------

[تصویر: 30ti3q9.jpg]
این را هم یکی از مغزهای متفکر ایتالیایی اختراع کرد. او یک چرخ گردان را در پشت تانک ها نصب کرد تا ضمن گرد وخاک کردن زمانی که هواپیماهای متفقین از انجا عبور می کنند تظاهر کنند " ما تانک نیستیم. ما تراکتور هستیم و داریم خرمن می کوبیم "

---------------------------------------------------------------------------------

[تصویر: jg0gmw.jpg]
پدر جد تانکهای امروزی. سرعت ان ده متر در ساعت بود و ترمز هم نداشت یعنی نیاز نداشت. می توانست مثل لاکپشت در اب شنا کند و لذا در مواقع اضطراری از ان بعنوان توپخانه زیر دریایی هم یاد شده .شهر داریها گاهی از ان بعنوان ماشین غلطک برای اسفالت کردن خیابان ها هم استفاده می کردند. معایب این تانک یکی ان بود که اساسا در نداشت و و برای ورود و خروج راننده و توپچی باید برجک را بر می داشتند و دوباره نصب می کردند. نداشتن در برای این تانک یک حسن بحساب می امد چرا که دشمن فکر می کرد یک تانک رویاتیک است.

------------------------------------------------------------------------------

[تصویر: 2e2hth5.jpg]
این یک نفربر بدون موتور جنگ جهانی اول ساخت انگلیس است که از منجنیق الهام گرفته است. بدلیل انکه این زره پوش موتور نداشت نیروی محرکه ان دو سرباز بودند که ان را هل می دادند. در سرازیری ها قدرت پیشروی خوبی داشت اما در سر بالایی ها یک گروهان باید ان را هل می دادند که به بالای تپه برسد. در مواقع اتش بس از چرخ های ان بعنوان هالتر وزنه برداری استفاده می شد تا سربازان نیرومحرکه برای هل دادن امادگی های لازم را داشته باشند.

-------------------------------------------------------------------------------

[تصویر: xlkmc1.jpg]
در بین تمامی تسلیحات جنگی جنگ جهانی گمان نمی رود از این شاهکار درجه یک بهتر پیدا شود. یک زره پوش پرنده ضد ضد هوایی. وقتی روی زمین بود یک زره پوش بالقوه بود که هر چیزی را سر ره خود تخریب می کرد و وقتی در هوا بود یک هواپیمای ضد گلوله بود که هیچ اسکادرانی جرات نزدیک شدن به ان را نداشت . المان ها در در دقیقه 90 جنگ تمامی نمونه های ان رامنهدم کرده ونقشه های ان را سوزاندند تا اسرار ساخت ان برای همیشه مکتوم باقی بماند

--------------------------------------------------------------------------------

اخیرا محققان درختان ادمخواری را در اروپای شرقی کشف کرده اند که تعدادی سربازان متفقین را در بحبوحه جنگ دوم جهانی خورده بودند. دانشمندان دلیل این پدیده را تخریب محیط زیست توسط ارتش متفقین و جهش ژنتیکی درختان به نوع ادمخوار عنوان کرده اند. در تصاویر تجهیزات باقیمانده سربازان بلعیده شده را که درختان مذکور نتوانسته اند انها را هضم کنند مشاهده می شود.

[تصویر: 10pab88.jpg]
[تصویر: 345yiir.jpg]
[تصویر: rkommc.jpg]
[تصویر: 2zjbyiw.jpg]

--------------------------------------------------------------------------------------

[تصویر: 23ibg9u.jpg]

گراهام جکسون یک سیاهپوست در حال گریه برای جرالد فورد رییس جمهوری چند دهه قبل امریکا زمانی که او مرده بود. قضیه گریه وی از دو حال خارج نبود :
1- داشته خودش را در انظار امریکاییها شیرین میکرده
2- واقعا داشته برای جرالد فورد گریه می کرده

در مورد اول می توان گفت بلاخره اینقدر فکرش کار میکرده که برای ارتقاء اینده خودش سیاستی بیندیشد.
در مورد دوم یک کمی مخ اش سه کار میکرده

------------------------------------------------------------------------------------

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[تصویر: vfz2fq.jpg]
این ژاپنی در دوران جنگ جهانی اول، بدلیل این اختراع تحسین بر انگیز توامان نامزد جایزه اسکار، نوبل و کاپ ویژه اکادمی علمی فرانسه شد. این وسیله که بدلیل عدم تشابه به سلاح های متعارف تا به امروز کد اسمی برای ان انتخاب نشده، بطور موقت "لاک استتاری ضد گلوله " نامیده میشود، بدان دلیل که دشمن پی به وجود جنگنجوی پنهانشده در زیر ان نبرده و خیال می کرد وی یک لاکپشت است که در حال خزیدن می باشد. اما متاسفانه تست های انجام شده بر روی چهار سرباز ژاپنی نشان داد که این لاک در مقابل تیر کالیبر پنجاه به بالا مقاومتی نداشته و گلوله اینگونه سلاح ها براحتی از ان عبور می کند. اجساد سربازان مربوطه بعد از تست، طی تشریفات ویژه نظامی و غیر نظامی در حواشی جزیره موکو هاتا به اب انداخته شد.
[تصویر: 28cg17m.jpg]
متاسفانه اطلاع درستی ازاین وسیله طراحی شده توسط مکزیکی ها موجود نیست. ومعلوم نیست چرا انها مسلسل را وارونه روی موتور نصب کرده اند. یک کارشناس جنگ جهانی بطور غیر رسمی گفته بود : " احتمال دارد این عکس فتو شاپی باشد و مکزیکی ها خودشان عمدا ان را دستکاری کرده اند تا اسرار این سلاح مخوف همچنان در هاله ای از ابهام باقی بماند.
[تصویر: xmrift.jpg]
اولین تیربار جهان. این تیربار سی خدمه داشت ومزیت ان نسبت به تیربارهای امروزی ان بود که هر لول مستقل عمل کرده و یک محل را هدف قرار می داد. مشکل این مسلسل سی نفره ان بود که پوکه های داغ تیربارچی های بالا در یقه تیراندازهایی که نشسته یا روی زمین دراز کشیده بودند می افتاد والبته گاهی هم انها را لگد می کردند. سرخپوستان امریکا نام ان را " سی چپق آهنین " گذاشته بودند زیرا هنگام تیر اندازی از دهانه هر تفنگ یک کپه دود مثل چپق خارج می شد. آیزنهاور که ان زمان سرباز صفربود جزء این تیراندازان است اما چون نفر درازکش اخر از سمت چپ است در عکس دیده نمی شود.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[تصویر: 16gwnxk.jpg]

عشق و محبت به سگ در USA Army حرف اول را میزند. سربازان امریکایی چنان شیفته این جانور هستند که یک سرباز امریکایی وقتی در روزنامه خواند چینی ها در رستوران ها سگ را کشته و گوشت ان را سرو می کنند بدلیل افسردگی سعی کرد با خوردن یک سطل قرص اسپرین خودکشی کند. اخیرا این وابستگی بحدی رسیده است که سر اشپز ناو " بلک هیل" نامه ای به این مضمون به اوبا نوشت و از وضع موجود شکایت کرد :
" اقای رییس جمهور ضمن عرض سلام امیدوارم احوال شما و جان کری خوب باشد ودر کشیدن نقشه برای تصاحب سرزمین دیگر ملل موفق باشید. اگر جویای احوالات من باشید که میدانم نیستید ملالی ندارم جز گله سگ ها در ناو که امیدوارم بزودی زود ریشه کن شوند.
باری خواستم به عرض شما برسانم ناو بلک هیل سگدانی شده است و خود من برای سیر کردن شکم سربازان و سگ ها روز و شب دارم مثل سگ جان می کنم اما هنوز به نفر اخر نرسیده نفر اول دوباره گرسنه اش شده.من واقعا عاجز و درمانده شده ام و حتی نمی توان یک روز مرخصی بگیرم و به امریکا بر گردم.
ای کاش فقط مشکل همین بود. انبار تدارکات خالی شده و حتی 10 کانتینر کمک های بلاعوضی که پادشاه عربستان برای ما فرستاده بود رو به اتمام است. کاپیتان اسمیت تلگرامی هم برای پادشاه یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس فرستاده و تقاضای کمک نموده است اما مسئول روابط عمومی کاخ وی گفت که ایشان فعلا در سواحل هاوایی مشغول گرفتن حمام افتاب است و در کشور حضور ندارد. من نمی دانم مگر افتاب در حاشیه خلیج فارس قحط است که این مردک در این موقعیت برای گرفتن حمام افتاب به هاوایی رفته است؟
آقای اوباما علیرغم انکه میدانم اقای جان کری فعلا شبانه روز مشغول دوندگی به این کشور و ان کشور برای جلب کمک انها در حمله به سوریه است اما از شماخواهش دارم به وی سفارش کنید از این طرف که برای دیدن پادشاه بحرین میرود یکسری هم به ناو بزند و مرا از دست این سگ ها خلاص کند.

سر آشپز بیلی کوکی

"

اوباما در جواب نامه سر اشپز نوشت :

" ناراحت نباش بیلی. من همین الان با پادشاه عربستان تماس گرفتم ودستور دادم یک کشتی مواد لازم وضروری برای شما بفرستد. خود پادشاه داوطلب شد مبلغ هزار دلار هم به هر سرباز امریکایی پاداش بدهد. من با کاپیتان اسمیت تلفنی خواهم گفت پول تمام سربازانی که به مرخصی رفته اند را به تو بدهد، حالا چی بازم شکایت داری؟"


سر اشپز در یک مسیج فوری به اوبا گفت " نه قربان من هیچ شکایتی ندارم و از وضع موجود خیلی هم راضی می باشم. لازم است بگویم من خودم بجای یک سگ پنج سگ در اشپزخانه دارم که اخیرا یکی از انها در یکی از دیگ ها شش توله زایید. نمی دونید قربان چقدر قشنگ و ملوس هستند ولی پدرسگ ها روی پنج گالن شیر میخورن"

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوستان عزیز

دوستان شدیدا دنبال خدمات اسکن سه بعدی جهت ساخت مدل سه بعدی از یه قطعه میگردم...هر چی تو اینترنت سرچ زدم چیزی پیدا نکردم...اصلا انگار تو فارس نیست از این چیزا...


کسی اسکنر سه بعدی شیراز سراغ داره؟؟

ممنون میشم خبر بدید

یا علیKhansariha (8)
سلام
فنر شادو هزارم شکسته( 4.5 )Khansariha (367) تازه واردم هستم نمیدونم چه فنری خوبه مثل اولشه ،کدوم به درد نمیخوره!!Khansariha (226)
خلاصه موندم چه فنری بگیرم .Khansariha (8)Khansariha (8)تو شیراز مغازه ای سراغ دارینKhansariha (8)
با تشکر از esijoon عزیز
اون عکسی که تانک شرمن در حال چرخاندن چرخ زنجیری هست در واقع داره میدان مین رو میکوبه و این کار برای تخریب میدان مین هست
سلام دوستان شیرازی و استان پارسی
دوستان کسی کرنوگراف داره من سلاحمو کرنو کنم؟
(2014-10-31 06:19 PM)alirezasalehi نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوستان شیرازی و استان پارسی
دوستان کسی کرنوگراف داره من سلاحمو کرنو کنم؟
واقعا کسی نبود جواب منو بده؟
لینک مرجع