انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی سلاح دولول بغل ایران(نخجیــــر 2)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
(2014-02-09 12:01 PM)shekarchikoohestan نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینم عکس نخجیر من که یه جورایی خودم درستش کردم
یه جور ریب واسش ساختم و مگسک رو توش پیچ کردم
[تصویر: DSC05456.jpg]
[تصویر: DSC05461.jpg]
[تصویر: DSC05462.jpg]

سلام به شما shekarchikohestan کار قشنگی انجام دادی .... اسلحه شما دقیق چه اندازه سر میزد که این ریب روگذاشتی ؟؟ بعد از گذاشتن ریب باهاش تیر انداختی چطور زد ؟ چقدر تفاوت داشت؟؟؟
دقیقا جناب شکارمی منم میخاستم همین سوال رو بپرسم که با وجود این ریب پترن تفنگ چجوریه چون اگه خوب باشه کار بسیار عالی و خوبیه و نشانه گیری رو راحت تر میکنه ولی فکر کنم این بار ته بکشه !!!!
هادى جان منم همين كارو كردم واقعأ توى سريعتر نشانه گرفتن و سر زدن نخجير خيلى تأثير داره و مشكل حل ميشه توى 40 متر پترن خوبى ميده و ديگه سر نميزنه
سلام و صبح بخیر به دوستان عزیز
سر سزدن تفنگ تو فاصله 35 متری حدود 20 الی 30 سانت بود.یعنی اگه به وسط یه دایره به قطر 70 سانت شلیک میکردی و وسط دایره رو نشونه می گرفتی تجمع ساچمه ها بیشتر بالای هدف بود و یکم هم به مایل به طرف چپ که با گذاشتن این ریب البته اوضاع بهتر شد. ایشاء اله یه پترن از خواهم گرفت و عکسش رو میگذارم.


و در مورد نشانه گیری واقعا بهتر هدف توی دید میاد و دید تیرانداز خیلی بهتر میشه
قبلش فاصله بین دو تا لوله رو سایه مینداخت و هدف گیری مشکل می شد.

البته هنوز اشکالاتی نخجیر داره که باید یه فکرایی واسش کرد.
دوستان یه مدل نخجیرها زرجوشه یه مدلش قلع جوشه!!!!! چه دلیلی داره که تولیدات جدید نخجیر دولول قلع جوشه؟؟؟ زر جوش که محکم تر و مقاوم ترهKhansariha (226) و در نهایت مقایسه نوع زه(جوش) و ریب دولول روس با دولول نخجیر.[img]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/img][img]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/img]
مهمترین مساله در اتصال لوله سلاح ,جوش با حداقل دمای ممکن هست.طبق گفته شما بالاخره کارشناسان نخجیر هم خوشبختانه به این نتیجه رسیدند و از این روش استفاده میکنن.علاوه بر این امکان تعمیر و تعویض لوله هایی که لحیم کاری شده اند بسیار آسانتر از زرجوش انجام میشه.دقیقا یادم نیست ولی مطلبی رو در خصوص ساختار لوله در بخش مشاوره تفنگ ساچمه زنی همره با تصویر گذاشتم.اگر دقت کنین سلاحی که اونجا در حال ساخت هست یک دولول گلوله زنی کالیبر بزرگ مارک Heym هست که اتصال لوله ها با یک تورچ و یک میله لحیم انجام میشود
سلام ،شب جمعه همتون بخیرKhansariha (8)
اینم عکسای نخجیر 2 رفیقمون که گفتم توی کمتر از 40 روز تحویل گرفته،شرمنده عکس هایی که گرفته زیاد جالب نیست
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

ضمنا لوله ها رو هم بر عکس گذاشته،بچه قنداق بالاست
Khansariha (48)
Khansariha (256)
چرا اینقدر طول کشیده؟ من حدود 10 روز بعد این که پول دادم اسلحه رو با جواز موقت گرفتم. تازه مسئولش ظاهرا مریض بود و مرخصی بود وگرنه قرار بود یک هفته ای بگیرم.
ای بابا بیایید یه دستی به سر ما بکشید الان 8 ماه تفنگ ما نیومده
دوستان توجه داشته باشند که معمولا این تاخیرها در تحویل سلاح یا جواز دایم و .. موارد نادری نیست . در مورد یکی از دوستان جوازش اشتباها به ادرس شخص دیگری در یه جای دیگه ایران ارسال شده بود . حدود 8 ماه تاخیر دریافت جواز داشت.
لینک مرجع