انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی سلاح دولول بغل ایران(نخجیــــر 2)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
(2014-02-03 11:00 PM)royal نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اهان داداش شما دلخوریتون از یه جای دیگه هستش والا من همیشه در پی کسب تجربه و شنیدن نظرات دیگر دوستان بود و خیلی سوالاتو جواباشونو تا حد زیادی میدونستم ولی پرسیدم که کاملا مطمن بشم که فردا کسی رو نا درست راهنمایی نکنم و از این بابت اصلا احساس بدی ندارم و مدیر شدنم به معنایی خدای تفنگ شدن و کارشناس شدن نیست ولی خب اندازه موی سر شما شکار رفتم و تفنگ دیدم و کار کردم زیادم به امثال شما توجه نمیکنم چون با دست
گرفتن یه تفنگ فکر میکنید خیلی بلدید ولی چه کنم که متاسفانه اصلا اینجوری نیست حوصله بحث با امثال شما رو ندارم برو با نخ جیییییرت خوش باش
من از شما یا کس ذیگه دلخوری ندارم. نخجیر رو هم هنوز تحویل نگرفتم تا باهاش خوش باشم و اگه تفنگ دیگه ای داشت شاید نحجیر نمی گرفتم ولی تنها گزینه موجود بود. هیچ تعصبی هم به نخجیر ندارم. اصولا شکارچی نیستم و فقط به نیت امنیت تو کمپینگ تفنگ رو ثبت نام کردم.بیشتر از 3 ماه هست حتی فرصت و حوصله شکلیک با پی سی پی رو هم نداشتم. اینجا هم میام تا از تجربیات بقیه استفاده کنم و اگه تجربه ای داشتم به اشتراک بزارم. حرف درست و غلط هم خودش رو نشون می ده فرقی نداره یک مدیر یا کارشناس بگه یا فرد عادی. در ضمن برادر من اونقدرام که شما فکر می کنید کچل نیستم. Khansariha (214)
اولا:چرا الکی سنگ نخجیرو به سینه میزنید؟؟؟ روبوست که نیست عزیزان نخجیره.دوما :در گفتن عیوب نخجیر کسی کم نمیاره.سوما:قصد بنده و دوستان فقط تبادل نظر هستش و کسی الکی کامنت نمیده.چهارما:خداشاهده من نمیخوام از تفنگای ترک دفاع بی حق و بی جانبه کنم چون مارک های بهتر از یلدیز و آکار و زیرو و آپولو و ........... هست.پنجما:این که شما میگید بیشتر خرابی ها مربوط به تک لول و دولول بایکاله کاملا اشتباهه چون دارن به مردم جنس پاکستانی و چینی و ............ به جای روس غالب میکنن و دل مردم خوشه که جنس روووووووووووووسی دارن(مثلا). ولی فعلا همین نخجیر هم گیر نمیاد.
(2014-02-03 10:02 PM)حسین نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام جناب عظیمی بزرگوار قیمت نخجیر معمولی حدود 150 تومن گرونتر و حدود 1800 شده حق با شماست
برای مدل بندی مدل p طرح پرشین هستش و به نظر من زیباست مبارک باشه ارزش پول بیشتر دادن داشت...
اما دوست من پارسال یه طرح s خرید که همون اسلیمی هستش و 2600 پول داد که کلا رفتیم از رییس قسمت تعمیرات و فروش ساصد سوال کردیم درباره تفاوت قیمت و کیفیت جنس تفنگ های نخی 2 و سفارشی که ایشون همونجا اعلام کردن هیچ فرقی بین این تفنگ ها نیست و فقط اختلاف قیمت بخاطر جنس چوب بهتر در قنداق و زاج با کیفیت تر و اشکال و طراحی روی کپ سلاح هستش
و کلا ایشون گفتن که هنوزم که هنوزه متریال و مواد اولیه لوله نخجیر چه 1 و چه نخجیر 2 از آلمان میاد
حالا راست و دروغش نمیدونم! و به قول گفتنی الله اعلم!
موفق باشید
سلام دوست عزیز Khansariha (8)شما توی توضیحتون به این نکته اشاره کردید که مدل بندی نخجیر دو همون مدل سفارشی هست،یعنی نخجیر ساده یا حتی مدل منبت هنگام تحویل،بند چرمی نداره؟بخاطر اینکه یکی از دوستان به قول خودش مدل اسلاح شده و منبت که ادعا شده وزن کمتری داره و بعضی از قطعاتش ظاهرا اسپانیاییه به قیمت 2450 گرفته که این مدل با این قیمت رو توی لیست اسلحه مهمات من ندیدم،تفنگشو تحویل گرفته و بمن گفت که بند داره من هنوز اسلحه رو ندیدم،بنظر شما این همون مدل سفارشی نیست؟؟؟؟؟Khansariha (48)
شرمنده طولانی شدKhansariha (219)
Khansariha (256)
آقاي مير لوحي رو نمي دونم ولي بنده و unknownوroyal نخجير داريم خوب يا بد همينه كه هست و براي همين نخجير هم بايد از هفت خان ستم گذشت.
اگه تاپيك سلاح هاي گرم شكاي و تفنگ هاي بادي مثل شادو رو تو اين انجمن يا انجمن هاي ديگه ببينيد متوجه 800-700 پست در مورد اونا ميشيد مگه يه نخجير يا شادو يا برنو چي داره كه بايد 80 صفحه در مورد اون نوشته بشه؟ تنها علت محدوديت هاي امكانات و سلاح هاي موجود است. اگه يه سر به سايت هاي خارجي بزنيد در خصوص هر سلاح يا هر وسيله ، يه صفخه كامل هم نوشته نشده.
تفنگ و فشنگ مهم نيست ، مهم دوستي ها و دلخوشي هاست انسان اوليه هم با نيزه سنگي ماموت شكار مي كرد.
(2014-02-03 09:12 PM)royal نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جالبه بعضیا نهایتش چند ماهه یه تفنگ خریدن اومدن شدن کارشناس تفنگ والا نه نخجیر مال بابامه نه تفنگ های ترک و بایکال ولی هر چی ازش بگید فایده ای نداره چون مشکلاتش هست و مشخصه الکی هم سر خود و دیگران کلاه نزاریم و بیخودی تعریف الکی نکنیم مشکلاتش خیلی زیاده تو کشور های اروپایی هم اکثر برند های تفنگ شکاری معروف قیمت یه پی سی پی یا بادی هستش ولی این مقایسه تفنگ بادی با ساچمه زنی اشتباهه و تبدیل شده به یه سفسطه بازی خب حالا ادم بیاد 3 میلیون بده یه پی سی پی بخره با اینکه بره یه تفنگ شکاری بخره نحوه کارشون زمین تا اسمون فرق میکنه خودم و خیلی از دوستان شکارچی و همچنین استادان سایت مشکلات نخجیر رو میدونن و اشاره هم کردن ولی بازم میگم اگه به قیمت دولتی تهیه بشه کاملا ارزش پول پرداختی رو داره ولی ازاد نه

دوست عزیز من یه چیزی واسم سواله.شما از کجا ندیده و نشناخته تشخیص دادی که طرف چند ماهه اسلحه دار شده.
اینو بدون تو هر چیزی دست بالا دست زیاده.درضمن هرچی پول بدی اش میخوری.تو ایرانم همینطوره.شاید نخجیر ایرادم داشته باشه کارخونش مال جد پدریم نیست که ازش تعریف کنم.نسبت به پولی که میدی و اندک هزینه ای که خرج ضامن و لول و ماشه کنی یه چیز اید ال میشه در حد پولش.
من نمیدونم جنابعالی چند سالتونه ولی برادر هیچوقت تو هیچ مسله ای به کسی رو دست کم نگیر.دست بالا دست زیاده.
یا حقKhansariha (8)
جالبه هنوز تفنگ رو تحویل نگرفتید دارید در موردش حرف میزنید و حرف منو که باهاش کار کردم و شکار رفتم و یا سایر دوستان رو قبول ندارید من چیزی که ازش تجربه نداشته باشم رو در موردش نظر نمیدم شما برو مثلا تاپیک گلوله زنی یا ماهیگیری یا پی سی پی رو نگاه کن ببین اصلا اونجا چیزی یا مسایل فنی رو بیان کردم یا نه چون به صورت محدود با این نوع از تفنگ ها و مسایل اشنایی دارم ولی در مورد فشنگ و تفنگ تجربه های زیادی دارم که بدون هیچ توقع و چشم داشتی در اختیار عزیزان قرار میدم و هیچ ادعایی هم در مورد نحوه و اسم و رسم کاربریم ندارم و اگه هم عنوانی به بنده داده شده از سوی مدیران ارشد سایت بوده که به نظرم از شما و من فهمیده تر هستن و لازم نیست الکی پست بزارم که خودمو بزرگ نشون بدم و الانم هنوز از تجربیات دوستانی همچون اقا رضا کامران خان علی جان اقا بیژن سید محمد استفاده میکنم و خیلی از جاها ازشون مشورت میگیرم و یه زمانی هم شاگردی دکتر صالحی و حامد عزیز رو میکردم که دلم براشون یه ذره شده چون ادمای با تجربه و بی ادعایی بودن ولی الان متاسفانه اکثر سایت ها کاربرای با تجربه رفتن کنار و چندتا کاربر اومدن که نهایتش با یکی دوتا تفنگ کار کردن و میان هر جور خواستن نظر کارشناسی میدن همین الان حاظرم از 4 یا 5 مدل تفنگ به تاریخ امشب براتون عکس بزارم که در اختیار دارم یا از چندین مدل فشنگ قدیمی و جدید براتون عکس بزارم که بدونید رو هوا حرف نمیزنم و لازم هم نیست خودمو به شما یا کسی دیگه ای ثابت کنم معایب تفنگ رو گفتم و روی حرفم هم هستم و نه به کسی توهین کردم ونه میکنم ولی اینکه بخاد کسی اطلاعات غلط بده و یه بدبخت از روی حرفاش بره انتخاب اشتباه بکنه رو قبول نمیکنم به هیچ وجه پس بهتره رو راست معایب و محاسن هر تفنگی رو بیان کنیم و از تجربیات همدیگه استفاده کنیم نه اینکه در پی مچ گیری یا بحث جدل باشیم که اخرش به کدورت ختم بشه

و اگه هم از بنده ناراحت شدید ازتون عذر خواهی میکنم Khansariha (8)
با سلام :
از همه دوستان خواهش میکنم کمی بیشتر رعایت کنند و خویشتندار باشند . این کالا یا دیگری هیچ فرقی ندارد ، پول هیچکدام به جیب ما نمیرود ولی مشکلات همه انها گریبان مارا میگیرد !!! پراید -پژو -سمند- جالبتر از همه جیلی !!!! و ام-وی-ام و.... مگر همگی ماشینهای بینقصی هستند ؟ چرا بر سر انها هیچ دعوایی نیست و همه در صف گرفتن این شاهکار های صنعت خودرو ایستاده اند ؟این اهن پاره ها را خیلی با مردم ارزان حساب میکنند ؟؟؟؟ نازه جالبتر اینکه یکسال از تاریخ تحویل پرایدهای ثبت نامی گذشته و ماشین را نداده اند تازه همه هنوز مشتاقانه منتظرند !!!! خیلی دوست دارم یکی از دوستان بگوید چرا در این مورد همه دهانها بسته است ؟
محمد جان ( کاربر باراکودا ) شما یک سوالی داشتی ولی جواب ان به تاخیر افتاد . دلیلش این بود که میخواستم بروم و از سیستم ساخته شده توسط دوستم عکس بگیرم که متاسفانه نشد . سوال درباره پران کردن نخجیر بود که شدنی است ولی مشکل است . چون این اسلحه از روبوست کپی شده و روبوست دارای این سیستم است میتوان از روی ان سیستم پران را ساخت . فکر کنم کار شما هم فنی باشد پس با مراجعه به سایت ورنی کارون میتوانید عکسهای انرا ببینید و بعد تصمیم بگیرید .
بعد هم حسین جان کلاغه خبر اورده یواشکی جیم شدی رفتی شکار و ....... (بقیه اش رو هم درگوشی گفت !!!خخخخخخ) انشالله خوش گذشته و دست پر امدی . من مخلص همه دوستان هستم . راستی دارم یک ریب برای نخجیر میسازم که خیلی واجبه .
اقای عظیمی این تفنگ شما رو بالاخره ندادن ؟؟؟ بابا جیگر من یکی خون شد والا !!!
هادی جان ببخشید من الان پست شما رو دیدم شما درست میگی این حرفها فقط کدورت میاره و بهتره بحث فقط از نظر فنی باشه تا من و امثال من هم بتونن ازش استفاده کنن . ولی هادی جان فعلا با این شرایط ، بقول بچه ها نبودن ننه و ساختن با زن باباست !!!! وگرنه کسی هم هست که این تولیدات رو به مارکهای معروف ترجیح بده ؟؟ اگر بود به من هم نشونش بدید !!!!!!!!!!!!!!!!!!
من هیچ جانب داری از نخجیر نکردم و فقط گفتم 200 گرم در حمل نباید اونقدر ها اهمیت داشته باشه. ممکنه بعضی حرفشون اشتباه باشه یا کم تجربه تر باشند ولی در یک فروم همه حق اظهار نظر دارند وگرنه فقط کارشناسان یا باتجربه ها پست می دادند و بقیه رو از اظهار نظر منع می کردتد. به نظرم بجای این که به فردی که نظر می ده و سابقه یا کارشناس نبودنش اشاره بشه به طور منطقی حرفش نقد بشه خیلی بهتره چون حتی یک تازه کار هم ممکنه نظر درستی بده و یک حرفه ای هم ممکنه اشتباه کنه. به هر حال قصد من مچگیری نبود و واقعا برام جالب بود که دیدم اطلاعاتتون در طی یک سالزیاد شده و این عیب نیست و می تونه حسن باشه. اما باید بدونیم هر کس حق داره نطرشو بده و انتخابش رو بکنه و بقیه هم حق دارند این نظر و نه شخص نظر دهنده رو نقد کنند. در ضمن معمولا بازار خودش با توجه به همین حسن و عیب ها قیمت رو نعیین می کنه. فردی که مثلا نخجیر 2 رو 3500 می خره مطمئینا با گزینه های مختلف مقایسه می کنه و وقتی می بینه با این پول فقط یک تفنگ چند سال کار کرده ترک می تونه بخره بین بد و بدتر یکیو انتخاب می کنه که به نظرش بدتر نیست. به هر حال امیدوارم موفق باشید.Khansariha (8)
بدون شک با حرفتون موافقم ولی شما هم باید قبول کنید وقتی چندتا از افراد سایت تجربه استفاده از نخجیر رو میگن و معایبشو بیان میکنن شما هم باید قبول کنید و روی نظرتون پافشاری نکنید چون پافشاری روی یه اشتباه از خود اشتباه بدتره وقتی میگم سنگینه چون واقعا از هر تفنگی که تا حالا دست گرفتم سنگین تر بوده و منو که با چندین مل 5 تیر پران و دستکش و دولول و تک لول که میرم شکار واقعا اذیت کرده سایت نشانه گیریشم اصلا خوب نیست وضعیت ماشه و سوزنش افتضاحه پوکه کششم که زود خراب میشه قنداق و بچه قنداق هم که خودتون بهتر میدونید ولی خب انصافا لول خوبی داره و میشه این معایبشو هم تا حد بسیار زیادی رفع کرد ولی به یه استا کار یا فرد فنی احتیاج هستش Khansariha (8)
(2014-02-04 01:19 AM)royal نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بدون شک با حرفتون موافقم ولی شما هم باید قبول کنید وقتی چندتا از افراد سایت تجربه استفاده از نخجیر رو میگن و معایبشو بیان میکنن شما هم باید قبول کنید و روی نظرتون پافشاری نکنید چون پافشاری روی یه اشتباه از خود اشتباه بدتره وقتی میگم سنگینه چون واقعا از هر تفنگی که تا حالا دست گرفتم سنگین تر بوده و منو که با چندین مل 5 تیر پران و دستکش و دولول و تک لول که میرم شکار واقعا اذیت کرده سایت نشانه گیریشم اصلا خوب نیست وضعیت ماشه و سوزنش افتضاحه پوکه کششم که زود خراب میشه قنداق و بچه قنداق هم که خودتون بهتر میدونید ولی خب انصافا لول خوبی داره و میشه این معایبشو هم تا حد بسیار زیادی رفع کرد ولی به یه استا کار یا فرد فنی احتیاج هستش Khansariha (8)

دوست عزیز royalشرمنده اسمتون رو نمیدونم.نخجیر شما مال چه سالی هستش؟ چه سالی خریداری کرده بودید؟
لینک مرجع