انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی سلاح دولول بغل ایران(نخجیــــر 2)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
1سانت از سر لول كوتاه كنم با فرز _خيلي رو بخش ساجمه ها تاثير داره؟ خودم ميخوام اينكارو كنم
(2012-12-05 07:55 AM)Shatur نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
1سانت از سر لول كوتاه كنم با فرز _خيلي رو بخش ساجمه ها تاثير داره؟ خودم ميخوام اينكارو كنم
نه دوست عزیز اصلا این کارو نکن فقط تفنگتو ببر پیش یه تعمیر کار شاید بدون اینکه لازم باشه لوله رو کوتاه کنید براتون درست کنه.درضمن دوست عزیز اگر لوله رو کوتاه کنید هم در الگوی پخش تفنگ و هم در نشونه تفنگ تاثیر می زاره و شاید در برد تفنگ هم تاثیر بزاره.
اگر این کارو بکنید چوک سر لوله از بین میره و میشه سیلندر و برد مفید میشه 40 متر ,داداش یا باید از خیر این تفنگ بگذری و اسقاطش کنی یا باید ببری پیش تعمیر کار ماهر اگر میتونی بیای اصفهان یه روز بیا. مهمون ما باش تا ببریم اسلحه رو به یه تعمیر کار نشون بدیم ببینیم چی میگه.
ممنون _فعلأ كه مقدور نيست واسم _تا 3سال ديكه كه ردش كنم_با توجه به ضعيف بودن لول از فشنك شماره جند استفاده كنم؟
(2012-12-05 06:08 PM)Shatur نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ممنون _فعلأ كه مقدور نيست واسم _تا 3سال ديكه كه ردش كنم_با توجه به ضعيف بودن لول از فشنك شماره جند استفاده كنم؟
دوست عزیز از شماره 1 تا 9 تقریبا همشون یه فشار به تفنگ وارد میشه البته این به نظر من هست و ممکن هست اشتباه باشه و دوستان تجربه ی بیشتری داشته باشند اما در مورد چهارپاره سعی کن با این لول که به گفته ی خودتون ضعیف تر هست اصلا شلیک نکنی تا موقعی که تفنگو ببری پیش یه تعمیر کار.یا علی.
(2012-12-04 02:05 PM)Shatur نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مكه ضخامت لول اندازه دو برك كاغذه كه نصفش بشه يك برك؟
اينجا اصلأ تعميركار نيست جه برسه به ماهرش_حالا اكه لولش جاك بخوره راهي واسه تعمير يا تعويضش هست؟
ببین دوست خوبم تعیین میزان اسیب از پای کامپیوتر یه خورده سخته ! اگر عکس میزاشتی بد نبود ولی یه سوال هم داشتم تفنگت نو است ؟ اگر نو است از گارانتی استفاده کن برایت درستش میکنند خداییش سر کاری نیست .اگر هم نو نیست (که مطمئنم نو است ) هر وقت که شد به تعمیر کار نشان بده . با کوتاه کردن لوله انهم در سر لول در واقع داری چوک را کوتاه میکنی و در پترن تاثیر گذار است ضمن اینکه اصولا دستکاری و بریدن لوله میتواند باعث بهم خوردن الگوی پخش شود چون باید نکاتی کلیدی در ان رعایت شود .در هر صورت امیدوارم موفق باشی اگر سوال دیگری بود در خدمتم
در مورد اسقاط کردن محدودیت 3 سال وجود نداره اما خدایی درستش کن حیفه,باور کن من اسلحه خودمو از جونم بیشتر دوست دارم هر وقت میرم شکار از بالا تا پایین رو برق میندازم یه کم بهش برسی بد نیست اگر از اونجایی که نازک شده پاره بشه کل لوله از بین میره و در نهایت تصمیم با شماست,اگر کاری هم از ما ساخته باشه که در خدمتیم,بدون تعارف,یا حق
[تصویر: 5aa4bd09c07d.jpg]
[تصویر: 6c7cb50b3738.jpg]
[تصویر: bdf6bdb7570e.jpg]
[تصویر: f6f2381bc56e.jpg]
[تصویر: 15f006f691ef.jpg]

با سلام خدمت همه دوستان و اساتید اگر دقت کنید لول تفنگ را سر ته گرفتم تا جای فرز زیر لول بهتر مشخص شود اگر دقت کنید لول سمت راست از توی عکس مقداری فرز خورده است و ضعیف شده این مقدار نازکی در سر لول تا چه حد میتونه مشکل ساز باشه و ایا با فشنگهای معمولی احتمال چاک خوردنش هست ؟
فکر نمیکنم شلیک فشنگ معمولی اشکالی ایجاد بکنه ولی سعی کن بجز موارد ضروری چارپاره نزنی
موافقم اینجا مشگلی ایجاد نمیکنه .
لینک مرجع