انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: محیط زیست
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
دوست عزیز اگر آدرس سایتش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
باشه فعلا که به ...... افتادن
قتل عامی که دریا را رنگ خون کرد +تصاویر

روز گذشته ماهیگیران و مردم محلی برای پیروی از سنت دیرینه خود حدود 250 نهنگ را در جزایر "فارو" قتل عام کردند. این قتل عام فجیع موجب شد آب دریا به رنگ قرمز در آید.

کشتار بی رحمانه نهنگ ها در مناطق "بور" و "توشهاون" در جزایر فارو رخ داد. مردم محلی با نزدیک شدن نهنگ ها به سمت ساحل، با نیزه و چاقو به شکار آن ها رفتند.

کشتار نهنگ ها یک سنت قدیمی اسکاندیناوی است. در 30 سال گذشته حدود شش میلیون نهنگ به این شیوه قتل عام شده اند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Khansariha (8)Khansariha (256)سلام.چي ميشه گفت-فقط امان از جهل و سنتها و اعتقادات غلط ما مردم-خارجي و داخلي هم نداره...خدا نكنه توي ذهن كسي مسئله اي غلط و احمقانه به عنوان حق و حقيقت و سنت يا اعتقاد*جا بيفته.اون وقته كه هم بلاي جان خودش ميشه و هم ديگران و مثل چنين مواردي-جهلش حتي دامان حيوانات رو هم ميگيره و چنين صحنه هايي رو رقم ميزنه(فيلم سگ و تزريق اسيد رو كه هنوز يادتونه)...شكار خوبه اما قوائد خودش رو داره-اينجور اعمال*شكار نيست=كشتار و جنايت است...يكي از مشكلات ما هم همين عدم درك*فرق بين اين دومقوله است.حالا يكجا دامنگير نهنگها ميشه و جاي ديگه دامنگير سگهاي يك كشور=جفتش هم غلط است و نسل كشي و جنايت نسبت به حيوانات.ما اين عكسها رو نگاه ميكنيم و ميگيم عجب آدمهايي هستن-عجب سنتها و اعتقادات ناجوري دارن و جالبه كه مردم اون كشور هم فيلم سگ كشي شيراز رو ديدن-در مورد ما همين نظر رو داشتن(كلا رفتار يك طيف و گروه از مردم ايران رو نسبت به مخصوصا سگها-حالا خيلي حيوانات هم قرباني اينجور رفتار شده اند و هنوز هم ميشن).بدي ما اينه كه دو چيز رو نميبينيم=عيب خودمون و حسن ديگران---دو چيز رو بزرگ ميكنيم=عيب ديگران و حسن خودمون(البته گاها فقط از نظر خودمون-و نه از نظر ديگران=خودشيفتگي مفرط)...از ديو و دد ملالم/انسانم آرزوست.البته دور از جون و بلانسبت دوستان گرامي.Khansariha (8)Khansariha (256)
منم از این تصاویر ناراحت شدم....ولی چیزی ک شوکم کرد عدد 6 ملیون بود...به لینک زیر نگاه کنید ببینید این عدد با مجموع جمعیت چند کشور برابری میکنه....و تو این اعداد به یک عدد جالتر می رسیم سطر 214 رو نگاه کنید :

۲۱۴ جزایر فارو ۴۸٫۴۵۶

.......................
البته این عدد مربوط به دوره ی زمانی 30 ساله است ولی وحشتناکه ...


این لینه از ویکی بود ک هرکاری کردم جابه جا میشه به هر حال اول برید
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


بعد تو سرچ بنویسید :
فهرست کشورها بر پایه جمعیت
اگه یه همچین کاری تو یکی از کشورهای جهان سومی میشد ، تمام رسانه های دنیا برعلیهش اقدام میکردند و بعد کل ناتو رو میفرستادن سراغشون!
جالب اینجاست که در خاورمیانه و جهان سوم هر جفایی در حق طبیعت میشه بخاطر شکم گرسنه است در صورتی که اینها جزو مرفه ترین قشر عالم هستند و فقط برای اجرای سنت زشت و پوسیده وایکینگی شون این کشتارو میکنند و هیچ نیاز مادی به حیونای کشته شده ندارند
واقعآ این مجامع بین المللی حمایت از جانوران خییییلی پررو هستن خیییییلیKhansariha (290)Khansariha (367)
اینها از داعش هم وحشی ترن فقط میکشن بدون اینکه نیازی داشته باشن یا دلیل عقلانی ... اینا که ادعاشون گوش فلک رو کر کرده ....Khansariha (367)
سلام
شعری زیبا از دوستان در وصف مدیر لایق و توانمند محیط زیست؟؟ خخخخ
ای سخن های گران بهایت ابتکار . . . حرف بی سود و زیانت ابتکار
ای که در دشت و دمن گردیده ایی . . . ای که در قانون وری ورزیده ایی
ای که هر چه خاک بر دنیا شدست . . . .گویدش از باز و از عنقا شدست
در میان جاده کشته شد پلنگ . . . از میان اب جستی زد نهنگ
ان یکی را تیر زد اشکار کش . . . این یکی از روی کین ، یا حال خوش
کشته شد خرس و تشی و هوبره . . . میکنی تحریم کبک و شب پره؟
گرچه قانون داری و صد راهکار . . . یک به یک باشد گمانت ، ابتکار
حال ما و دشت ما و کوه ، زار . . . آب کارون شد ز تلخی زهر مار
ابتکارا ، راه دیگر پیش گیر . . . شیر به بیشه خوش است ، بیشه به شیر
Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
جالب اینجا هست که بیچاره ها را سر بریده اند .بقولی شاید می خواستند خینشون در بیاد (((منظور خونشون)))بریزه توی آب و آب قرمز رنگ بشود و جماعت حالشو ببرن.Khansariha (26)
مار کبرای دوسر در چین


مرد کشاورزی در مزرعه اش در یکی از روستاهای جنوب چین موفق به کشف مار کبری با دو سر شد. این مار کبری سمی در مزرعه ای در یولین، جنوب چین پیدا شده که دارای دو سر است و هر یک از سرها با یکدیگر مبارزه می کنند و سعی می کنند یکدیگر را بخورند. این کبری جهش یافته در مدت ده روز پس از پیدا شدن به این اندازه رشد کرده است. مارهای کبری در چین به طور کلی بین 1.2 تا 1.5 متر رشد میکنند و عمر کوتاهی دارند.

[تصویر: 305952_985.jpg]



خیلی قشنگه...
لینک مرجع