انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: محیط زیست
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
شب گذشته برنامه حساس نشو اعلام کرد که سازمان محیط زیست یه طرح پیشنهاد داده مبنی براینکه پشت اسکناسها تصویر حیوانات چاپ بشه/ انشاالله که انجام نشه
(2015-06-19 08:00 AM)asman نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شب گذشته برنامه حساس نشو اعلام کرد که سازمان محیط زیست یه طرح پیشنهاد داده مبنی براینکه پشت اسکناسها تصویر حیوانات چاپ بشه/ انشاالله که انجام نشه

حالا نمیخواد حساس بشی خخخخخخخخخخخKhansariha (256)
عامل شکار بزمجه درشت جثه در دادگاه



حکم قضایی برای متخلفان شکار و صید یک بزمجه بزرگ جثه در شهرستان شاهین شهر و میمه صادر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست اصفهان «پاما» ، مراجع قضایی با اعلام شکایت این اداره کل برای دو متهمی که سال گذشته اقدام به شکارغیرمجاز یک بزمجه بزرگ جثه در شهرستان شاهین شهر و میمه کرده بودند حکم قضایی صادر کرد.


[تصویر: 508401_246.jpg]


با توجه به تحقیقات صورت گرفته و تصاویر منتشر شده در فضایی مجازی این دو متهم شناسایی شدند و دادگاه به استناد ماده 10 قانون شکار و صید مصوب 1346 با اصلاحات 1375 متهم ردیف اول را به تحمل شش ماه حبس تعزیری و متهم ردیف دوم به تحمل 91 روز حبس تعزیری محکوم کرد.

به گزارش ایرنا سال گذشته در شبکه های اجتماعی و برخی سایت های اینترنتی تصاویر بزمجه شکار شده ای در شاهین شهر اصفهان منتشر شد.

تصویر بزمجه شکار شده به گونه ای غیر واقعی و غول پیکرمنتشر شده بود.

با تشکیل پرونده توسط اداره حفاظت محیط زیست استان اصفهان و پیگیری قضایی شکارچیان این بزمجه شناسایی شدند.
عجب هیکلی داشت نگون بخت از کومودو دراگون بزرگتره!!!!!!!!
سلام
کجای بزمجه شکار حساب می شود. کی کشتن بزمجه به دست افراد ناآگاه صید حساب می شود. چرا اصحاب رسانه اینطور از هر فرصتی برای تخریب صید و صیاد سوء استفاده می کنند؟ واقعا نامردانه و بیشرمانه است. حرکت این افراد زشت و مردود بوده ولی سوء استفاده خبری از این قضیه علیه شکارچی بدتر است. واقعا که هر روز بیشتر احساس خفقان می کنم.
موفق باشید
واقعا گل گفتی ،چرا به ذهن ما نرسیده بود چون به تحمیل حر حرفی به جامعه شکارچی عادت کردیم
با سلام
دوستان کسی نیست از جماعت شکارچی (قانونمند جوانمرد) حمایت کنه به همین خاطر دیوار شکارچی کوتاه هست وهر جرم وکشتاری رو به شکارچی نسبت میدن !!!!!!
درضمن جامعه در این موارد اقراق میکنه این بزمجه اینقدر که تو عکس نشون میده بزرگ نیست این هنر عکاس بوده که بزرگ جلوش داده
Khansariha (8)Khansariha (256)سلام دوستان.بنظر من-بايد يك كانون يا انجمن حمايتي(قانوني و ثبت شده و البته فعال)تشكيل بشه كه از هر دو طرف(هم حفظ محيط زيست و هم شكارچي عضو محيط زيست)حمايت كنه.و چرا چشم ما به آسمان و كائنات باشه-همين دوستان انجمن خودمون*چرا نسبت به اينكار اقدام نكنيم؟!!!.تا نظر اساتيد و مديران نسبت به اين مسئله چي باشه؟.(البته ميدونم كلا تشكيل انجمن و كارهاي جمعي در ايران يك كمي سخته از همه نظر-حالا از احتمال چسبوندن وصله*احتمال عدم تطابق با نظرات حضرات و غيره كه بگذريم-بازم تشكيل انجمن و تشكل*بالا-پايين داره اما بالاخره يك عده اي بايد جمع بشن و استارتش رو بزنن ديگه و اون عده از آسمان نازل نميشن پايين-خودمون بايد همت كنيم تا كارها انجام بشه*توي همه جاي جهان هم همينه).Khansariha (8)Khansariha (256)
متاسفانه همیشه تر و خشک باهم میسوزه
کشف موجود عجیب و ناشناخته جدید


در سواحل شرقی روسیه بقایای یک موجود غول‌پیکر دریایی پیدا شده که منقاری مانند پرندگان و دُمی پشمالو دارد. دانشمندان هنوز به درستی ماهیت این جانور را تشخیص نداده‌اند.

به گزارش فرادید، به نظر می‌رسد این جانور جهش‌یافته‌ی ماقبل تاریخی کمی شبیه دلفین باشد، اما اندازه آن دو برابر یک انسان بالغ است. لاشه این جانور عجیب در سواحل نزدیک فرودگاه «شاخترسک» در جزیره «ساخالین» پیدا شده است. جزیره ساخالین در شرق روسیه قرار دارد و فاصله آن تا ایالات متحده کمتر از فاصله آن تا مسکو است.

[تصویر: 511435_296.jpg]

تصاویری که از منتشر شده حکایت از بدن خزدار جانور دارد و همین مسئله موجب حیرت زیست‌شناسان شده است. نیکولای کیم، معاون دپارتمان پیش‌بینی شرایط جویِ موسسه تحقیقاتی ساخالین، معتقد است که این جانور یک دلفین بزرگ است: «بر اساس ویژگی‌های پوستی این جانور می‌توانم بگویم که گونه‌ای نادر است. البته تردید دارم که این جانور در آب‌های روسیه زندگی کند. به نظرم با جریان گرم به اینجا آمده است. قبلا پیش آمده که گونه‌های حاره‌ای و نیمه‌حاره‌ای به اینجا بیایند و وقتی شرایط مناسب شد در همین‌جا بمانند، اما اغلب می‌میرند. من حتم دارم که این جانور یک دلفین است، هرچند که خز دارد و هیچ دلفینی خزداری هم تاکنون دیده نشده است.»

برخی می‌گویند که این جانور شبیه دلفین رودخانه گنگ در مناطق هند، پاکستان، نپال و بنگلادش است. دلفین رودخانه گنگ با انواع دیگر دلفین‌ها متفاوت است، اما حتی آن‌ها هم خز نداشته و طولشان نیست از ۲.۴ متر بیشتر نمی‌شود. اما لاشه پیدا شده بسیار بزرگتر از دلفین رودخانه گنگ است.

[تصویر: 511436_974.jpg]


بیش از ۴۰ گونه دلفین در جهان وجود دارد که بزرگترین آن «اورکا» نام داشته و طولش نیز به ۱۰ متر می‌رسد. البته اورکا با نام «نهنگ قاتل» شناخته می‌شود. گفته می‌شود که دلفین‌ها در بدو تولد موی کوتاهی دارند اما پس از تولد تمام آن از بین می‌رود. در حال حاضر دو نظریه برای این جانور وجود دارد. نظریه اول اینکه این جانور با جلبک رشته‌ای پوشانده شده و نظریه دوم نیز این است این جانور متعلق به دوران ماقبل تاریخ بوده و تاکنون در لايه‌ منجمد مدفون بوده است.
لینک مرجع