انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: محیط زیست
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
آقا تو شهرهای شما هم محیط زیست خیلی گیر میده واسه شکار؟ محیط زیست تا یکی دو سال پیش خیلی گیر نمیداد، ولی هیچکس رعایت نمی کرد و افراد تو هر فصلی هر چی به تورشون میخورد رو شکار می کردن، چند روز پیش رفته بودم شهرستان واسه دیدن اقوام، تفنگم رو هم با خودم برده بودم، به پسرخاله ام که همیشه باهم میریم شکار گفتم یه برنامه شکار با رفقا رو ترتیب بده، گفت من دیگه نیستم، پرسیدم چرا؟ گفت وضعیت اینجا فرق کرده، گفت که چند روز پیش دوستشو واسه زدن چهار تا گنجشک دادگاهی کردن و موتورشو ازش گرفتن و گفتن تا جریمه ندی موتورتو نمیدیم.
جریمه ها واسه هر پرنده عبارت اند از:
گنجشک هر کدام 6 هزار تومن
قمری و کبوتر هر کدام 12 هزار تومن
بلبل هر کدام 60 هزار تومن و ...
سلام
دوستان عزیز خوشحالم که اینقدر به محیطی که توی اون زندگی میکنید توجه نشون میدید .
اما مشکل اصلی توی کشور ما بی خیالی افراد نسبت به منطقه ایه که توی اون هستن.یعنی براشون مهم نیست که تمیز باشه یا کثیف .
متاسفانه تو کشور ما باید بعضی چیزها رو به زور برای مردم جا انداخت مثل همین رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی که تا قبل از برخورد پلیس هر کس هر جور میخواست رانندگی میکرد اما بعد از اضافه شدن مبالغ جریمه بیشتر افراد حداقل به خاطر جریمه نشدن کمی رعایت میکنن.
به نظر من اگر ارگان محیط زیست محیط بانهایی هم برای نظارت بر جلوگیری از آلوده کردن مناطق تفریحی و شکارگاهها استخدام کنه و کسانی رو که رعایت نکنن درست و حسابی ادب کنه اونوقت شاید شاهد محیطی پاک و زیبا در اطرافمون باشیم.
به امید ایرانی پاک و زیبا و پر از شکارKhansariha (8)
دوست عزیز برای اعمال زور در این موارد لازمه که دستگاه های قانونی به محیط زیست اهمیت بدن که متاسفانه کمتر شاهد این قضیه هستیم.الان یه مامور حفاظت محیط زیست تو منطقه محافظت شده هم امنیت جانی نداره وتو چند سال اخیر شاهد شهادت تعدادی از این قشر واقعا زحمتکش بودیم که در خیلی موارد حتی قاتلین پیدا نشدن.متاسفانه دستگاه هایی مثل شهرداری یکی از عوامل اصلی تخریب محیط زیسته که نمی شه با زور باهاش برخورد کرد.Khansariha (226)ولی هرکدوم از ما می تونیم تعدادی از اطرافیان ونزدیکان خودمون رو با زبان خوش!!! مورد آموزش قرار بدیم.من چند سال پیش بابت تذکر به یه بنده خدایی که داشت تو پارک برای آتیش درست کردن شاخه های یه درخت رو میشکست تا پای بازداشت هم رفتم وبه این نتیجه رسیدم که در این موارد قانون پشت تذکر دهنده نیست.
سلام
دوست عزیز حرفهای شما کاملا صحیحه . وقتی شهرداری به جای تاسیس یه کارخونه بازیافت در هر شهر تالابها و جنگلها رو جایی برای دفن و انباشت زبالهای شهری میکنه از مردم نباید انتظار بیشتری داشت.
درود
هردم ازین باغ بری میرسد
تازه تراز تازه تری میرسد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام
این نکته ای که میخوام بگم رو قبلا جاهای مختلف مطرح کردم.
تا الان همش به زباله های درشت و آلودگی محیطیشون فکر کردین و ازش صحبت شده.
کمی به کارای خودمون فکر کنیم.حساب کنید یک بسته ساچمه سربی رو بخواین رو زمین بریزین و سالیان سال این سرب با بارندگی شسته بشه و زمین و آب زیرزمینی رو مسموم کنه.خلاصه اگر به فکر همین ریزه ریزه ها نباشیم محیط زیست به همین ریز ریزی از بین میره و غیر قابل استفاده میشه.
دوستان لطفا یک تله ساچمه درست کنید تا در تمرینات تیراندازیتون خصوصا هدف زنی ساچمه های سربی منهدم شده جمع آوری بشه.جهت یادآوری به تاپیک زیر مراجعه کنید
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام
دست مریزاد به بانیان این تاپیک
خوب چون همه اعضا این فروم داعیه شکارگری دارند و مقوله شکار وصید ورزشی از نظر احساسی با مقوله محیط زیست منافات داره بحث های اینچنینی خیلی به رفع شبهات مخالفین شکار کمک میکنه
به عنوان پیشنهاد از دوستان عزیز درخواست میکنم که در کنار فروم های اینترنتی و اطلاعات ارزشمند اونها از مجلات و ژورنالهای تخصصی هم قافل نشن و حتما اونها رو مطالعه کنن
3 مجله مرتبط با موضوعات مورد علاقه هممون رو معرفی میکنم هر چند میدونم بسیار از دوستان ما همین الان هر 3 تاشونو مشترکند
[تصویر: e2mg1832-123icl.jpg]
[تصویر: 11mg4284-24icl.jpg]
[تصویر: a1mg3333-32icl.jpg]
دوست و استاد ارجمند آقای شکارگر( آقا بهنام عزیز) از شما تشکر می کنمKhansariha (8)امیدوارم با حضور شما در این بحث به دانسته های همه ما اضافه بشه.راستی نظرتون در مورد مجله "سرزمین من" چیه؟
(2011-09-11 10:53 AM)ganymede74 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوست و استاد ارجمند آقای شکارگر( آقا بهنام عزیز) از شما تشکر می کنمKhansariha (8)امیدوارم با حضور شما در این بحث به دانسته های همه ما اضافه بشه.راستی نظرتون در مورد مجله "سرزمین من" چیه؟

ممنون از لطف مشا
بسیار مجله فوق العاده ای و شاید الان به یه نشنال جئوگرافیک ایرانی تبدیل شده. من تمام شماره هاشو دارم و واقعا استفاده کردم به دوستای عزیز هم جدا مطالعشو توصیه میکنم
[تصویر: c8403384-orig.jpg]
(2011-09-10 06:00 PM)sorena نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
درود
هردم ازین باغ بری میرسد
تازه تراز تازه تری میرسد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوست عزيز اين مطلب قديمي است و مدت زيادي است كه سايتشون به روز نشده!!!!
لینک مرجع