انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: محیط زیست
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
خودم هم نمی دونم چرا این پست رو فرستادم چون بنا به دلایلی که خودتون میدونید اصلا تصمیم نداشتم دوباره اینجا بنویسم اصلا تا این لحظه تمام سعیم به حذف اکانتم بود
1 - یه گله گی دارم از esmaeil1356که چرا در اوج حملاتی که به من میشد به من اخطار داد و امکان دفاع از خود رو ازم گرفت لابد میگید بی احترامی کردی حقت بود!
ولی اگر هم بی احترامی کرده بودم در پاسخ به بی احترامی های دیگران بوده در این صورت باید دو طرف اخطار میگرفتن ولی تا جایی که با خبر بودم فقط من اخطار گرفتم
2 - یه تشکر هم از esmaeil1356 دارم که بنا به در خواست من پست های من رو حذف کرد
ganymede74عزیز قصد من بی احترامی و گرد و خاک و رفتن و نموندن نبود به خاطر دو اخطاری که گرفتم امکان نوشتن نداشتم و حتی سهمیه 10 پ . خ هم تمام شده بود تا الان!!
یکی از دوستان بهم گفت که این سایت بیش از 5000 عضو داره که شاید 50 نفر ازشون شکارچی باشن یعنی حدود 1 درصد اعضا شکارچی هستند ولی آیا نسبت پست های شکار به مخالف شکار هم به همین شکله خودتونم میدونید اصلا قابل مقایسه نیستند همین تاپیک محیط زیست تا دیروز 14 صفحه بود و تاپیک تصاویر شکار 131 صفحه!!!
یکی دیگه از دوستان بهم گفت این موضوعی که اتفاق افتاد قبلا هم پیش اومده.متاسفانه دیدگاهها در مورد حسن و قبح شکار هیچوقت به اجماع نرسیده دوستانی بودن که همین مطلب رو به سادگی بیان کردن و با جبهه گیری مواجه نشدن!چیزی که تا دیروز شدیدا جای خالیش احساس میشد ایستادگی در مقابل تاپیک تصاویر شکار بود به همین خاطر سعی کردم که اون جای خالی رو پر کنم.
شما فکر کردین اولین پستمو بی فکر و از روی احساسات نوشتم! کاملا رفتاری که باهام شد رو پیش بینی میکردم ولی نه تا به اون حد!
یکی از دوستان که خیلی بهتر از بقیه با من گفتگو داشت گفت بهم گفت که چرا یه تاپیک جدا باز نکردی و با لحن تند به همه حمله کردی و خوبی های سایت رو ندیدی؟ باید بگم که قبلا هم گفتم که اگه این سات خوب نبود عضو نمی شدم من فقط با تاپیک تصاویر شکار مشکل داشتم به همین دلیل همونجا مطرحش کردم چون میدونستم که کار بیفایده ایه اگه یه جا دیگه مطرح بشه اونا بهش اهمیت نمیدن و به کار خودشون ادامه میدن.
متاسفانه بعضی از دوستان در تاپیک تصاویر شکار ، کشتن حیوانات را یک هنر و یا یک فن و یا یک کار لذت بخش و حتی یک کار مقدس می دونن و این باعث میشه اونایی که تجربه شکار ندارن هوس شکار بکنند و یا اونهایی که قبلا شکار کردن فیلشون یاد هندستون بیفته و بخوان دوباره شکار کنن.این تاپیک خواسته یا نا خواسته یه جور تبلیغ و تشویق به کشتن حیوان تبدیل شده و باید جلوش گرفته بشه و دو راه بیشتر نداره:
1 - از طرف مسئولین بسته شه که فکر نمیکنم بشه چون به ضرر سایتشون هست و مخاطب زیادی از دست می دن
2 - اعضای دیگر سایت که مخالف اون تاپیک هستن اونقدر در اون تاپیک پست بدن تا دیگه اون تاپیک جنبه جذابیت خودش رو از دست بده و کسی از دیدن اون تاپیک به کشتن حیوانی ترغیب نشه.
من راه دوم رو انتخاب کردم و شمشیر رو از رو بستم و راهی میدان شدم به امید همراهی دیگران اما نتنها تنها بودم بلکه همه علیه من جبهه گرفتن.
من به غیر از این دو راهکار چیزی به ذهنم نمیرسه اونم که اولیش غیر ممکنه اگه راه حل دیگه ای برای رسیدن به هدفم دارید پیشنهاد بدین همه جوره همکاری میکنم اگه نه یا شما با من همکاری کنید یا دیگه از دادن پست های محیط زیست دوستانه دست بکشید چون کار بیفایده ایه.
اگه خواستین همراهی کنید اعلام کنید تا منم دوباره بیام تو گود اگرهم همراهی نمیکنید بدونید هیچ کاری نکنید شما هم هیچ فرقی با اونا ندارید.
ganymede74 عزیز منو شما نمیتونیم کار های بزرگ رو انجام بدیم ما نمی تونم کاری کنم که دیگه اعضای سایت شکار نکن و یا کارهایی که شما گفتید انجام بدیم ولی اگه همین بچه های این تاپیک همت کنیم به راحتی کاری میکنیم که تاپیک تصاویر شکار به شکلی که توضیح دادم رو اصلاح کنیم.
هرکی میخواد همراهی کنه اعلام کنه. مطمئن باشید این کارمون چون باعث بالا رفتن گفتگو ها و بیشتر شدن پست های ارسالی به سایت میشه مخاطب بیشتری پیدا میکنه و به این شکل حمایت مسئولین سایت رو هم به دنبال میاره.
خوب به سلامتی می بینم که هنوز اینجایید.ببینین برادر من شما هم راه رو به اشتباه میری.اصلا من جانی من قاتل! شما راهی بهتر از توهین برای ارشاد من نداری؟خوب چرا انتظار داری وقتی خونه ات شیشه ای هست به مردم سنگ بندازی و وقتی شیشه ات یا بد تر سرت شکست فغان بر بیاری که...
بگذریم.فرمودید فقط با تاپیک تصاویر شکار مشکل دارین.اصلا رک بگم من هم با اون تاپیک مشکل دارم خوبه؟؟ ولی برادر جان در این سایت سعی می شه تا حد امکان دموکراسی رعایت بشه.خیلی ها هم با اون تاپیک مشکل ندارن.قبول دارم بعضی مواقع تو اون تاپیک مسائلی عنوان شده و عکسهایی گذاشته شده که به نوعی خارج از اصول شکار بوده ولی در بیشتر موارد این خود ما بودیم که با تذکر به جا جلوی اونرو گرفتیم.
دوست عزیز چه خوشتون بیاد یا نه همه بچه های این سایت حداقل یه علاقه مشترک دارن و اون تیراندازی هست. حالا از این علاقه مادر شاخه هایی بوجود اومده یکی هدفگیری می کنه یکی شکار یکی هر دو یکی کار فنی .عنوان سایت هم همین رو می گه.پس اگر می خواهید حرفتون شنیده بشه اول به علاقه عمومی یک جامعه احترام بگذارید و بعد از اون حرفتون رو شجاعانه و محترمانه بگین.چرا فکر می کنید اگر یک تاپیک در اعتراض به شکار به صورت محترمانه ایجاد می کردید به شما بی احترامی می شد.شما حتی نخواستید حرفهای ما رو بشنوید.می گید چرا؟
به پست خودتون نگاه کنین:
"اون تاپیک باید بسته بشه" عین جمله خودتون درسته؟
چرا و این باید رو کی تعیین می کنه؟شما؟؟متاسفانه دوست عزیزم شما علیرغم دل نگرانی های به جا و میل به انجام کار بسیار خام دستانه با قضایا برخورد می کنید.
حامد جان
توي پستتون نوشته بوديد كه من به شما اخطار دادم . ميشه بگيد كي من اينكار و كردم كه خودم يادم نيست دوست عزيز تنها درخواستي كه من از شما كردم اين بود كه پستتون رو منتقل كنيد به تاپيك مرتبط ( حتي لينك دو تاپيكي كه با پستهاي شما همخواني داشت براتون نوشتم )و هيچ اخطاري هم براي شما صادر نكردم فقط دوستان ديگه ( مديران ديگه نه من ) برخي از كلمات مشكل دار پست شمارو ويرايش كردن آيا درخواست انتقال پست به تاپيك مرتبط اخطار هست؟

در خصوص حذف پستهاتون هم كه درخواست خودتون بود ( و البته دوست ديگه اي كه براي ايشون پ . خ فرستاده بوديد و ايشون براي من ارسال كردن )
مهدی جان لطفا متن منو دوباره بخون کجاش از توهین و بی احترامی نوشتم؟کجا نوشتم "اون تاپیک باید بسته بشه" اگه نوشتم بگید حذفش کنم!
کجای مطلب من با دموکراسی مغایرت داره؟ من گفتم به نظر من اون تاپیک خواسته یا نا خواسته یه جور تبلیغ و تشویق به کشتن حیوان تبدیل شده و باید جلوش گرفته و در آخر نوشتم اگه شما همراهی کنید اصلاحش کنیم
لطفا به فکر نقد متن من نباشید فقط مثل من نظر در مورد مطالب زیر نظر خودتونو بگید :
1- ادامه تاپیک تصاویر شکار به همین شکل درسته یا نه
2- اگر پاسخ شما به سوال 1 بله هست که هیچ اگه نه باید چکار کنیم؟
اگر به سوال دو پاسخ دادین بگید با راه کار من موافق هستید یا راه کار جدید ارائه کنید.
والسلام
esmaeil1356 عزیز مهم نیست فکر کردم شما بودی به هر حال گله رو از کسی دارم که 2 اخطار برام فرستاد ولی برای طرف مقابل نفرستاد
در مورد حذف پست ها هم ازتون تشکر کردم بازم میکنم
خوب این شد حرف منطقی.Khansariha (8)
ببینید اون تاپیک به خودی خود تابع یک سری قوانین هست که شما احتمالا نمی دونید.اگر اون قوانین رو همه بی چون و چرا اجرا کنن خیلی از مشکلات بوجود نمی آد.این از این.
مسئله دوم به عنوان یک عضو شما می تونید هر زمان که اراده کنید البته بعد از رسیدن پستهاتون به 30 تا (نه پستهای احساسی!Khansariha (219)Khansariha (219))
یه تاپیک نظرسنجی بزنین درباره اصلاح و ادامه به کار اون تاپیک یا هر تاپیک دیگه و راهکارهاتون برای اصلاح رو ارائه بدین مطمئن باشید عده زیادی از دوستان با شما در این کار اگه نیازی باشه همراهی می کنن.
ولی لگر نظرسنجی بر وفق مراد شما هم نبود باید با احترام بپذیرید و تمکین کنید.
من ترجیح می دم تا زمان ایجاد این تاپیک از سوی شما شاهد پستهای منطقی و فنی از شما باشم و در این زمینه با شما فعلا بحث رو ادامه نمی دم.موفق باشین.Khansariha (8)
پاسخ به دو سوالم خیلی راحت تر از این حرفاست ، شما و بقیه مجبور به پاسخ دادن به سوال من نیستین.من به دنبال نظر سنجی نیستم آدم احساساتی هم نیستم اگه نظر دیگران برام مهم نبود ازشون خواهش نمی کردم نظر بدن ، اهل تمکین هم نیستم همینطور که در این سایت عضو شدم به همین راحتی از همه تشکر میکنم و خارج میشم! در مورد قوانین هم مشکلی نیست میتونیم به موازات قانون به هدفمون برسیم.
من مهندس عمران ـ سازه هستم در این زمینه خوشحال میشم نظر فنی بدم در زمینه های دیگه کارشناس نیستم خواهان ادامه بحث نه با شما و نه با شخص دیگری نیستم
در این جا برای سومین بار اعلام میکنم اگر مایلید به دو سوال زبر پاسخ دهید:
1- ادامه تاپیک تصاویر شکار به همین شکل درسته یا نه؟
2- اگر پاسخ شما به سوال 1 بله هست که هیچ اگه نه باید چکار کنیم؟
خواهش میکنم صریح و واضح پاسخ بدید و از طفره رفتن بپرهیزید
با تشکر
اقا حامد در خصوص اخطار من به شما اخطار دادم و محرومتون کردم چون سه بار تذکر دادم و شما توجه نکردید

قبول دارم یکم اقا جاوید جوابتون رو تند دادن ولی دلیل نمیشه که شما توی یک فروم عمومی بنویسید( کسی که ........)

به هر صورت امیدورام دیگه شاهد این موضوعات نباشیم .
حیف یه دوا رو از دست دادیما
دوست عزیز این یه بحث قدیمی هست که پی در پی مطرح میشه و هر دو طرف بر حرف خودشون پا برجا هستند و همیشه بحث منجر به دعوا و دعوا منجر به دل خوری و کلا اوضاع سایت ملتهب میشه و سر یه بحث چندین پست غیر تخصصی ایجاد میشه که تایپیک و کلا روال سایت رو به حاشیه میبره پس بهتره که شما اصلا به اون تایپیک سر نزنید تا ناراحت نشین من هم مثل شما کلا با شکار پرنده ها در این زمانه که نه آفت محسوب میشند و نه نیازی با گوشتشون هست کلا مخالفم و بی رحمانه خود خواهانه و غیر اخلاقی و... میدونم
کلا جامعه ی ایران و کلا محیط نت به تازگی در ایران داره با بحث تفنگ به صورت تخصصی آشنا میشه و هنوز تفکر قدیمی که تفنگ با شکار اجین شده و تفنگ برای شکاره بیشتر رایج هست و کسی کمتر میاد تفنگ بگیره برای نفس تفنگ بودنش یا تمرین تیر اندازی یا یه ورزش برای شادابی و تمرکز و امید دارم کم کم با ایجاد چنین مخفل هایی در کنار گرایش به شکار کردن گرایش و پیش ضمینه برای تفکرات دیگه نسبت به تفنگ هم کم کم ایجاد بشه و کلا خودتون رو در گیر بحث بی ثمر نکنید که نتیجه ای نداره این موضوع با مرور زمان به نظرم فرهنگ سازی میشه و اگه شما هزاران پست در نفی این قضیه بدین باز هم نمبتونید بقیه رو مجاب کنید پس بهتره سایت رو به حاشیه نکشین و اگه انتقادی دارین کمی نرمتر بیانش کنید تا کلا جنبه توهین به خودش نگیره و بهتره مثل من به کار خودتون برسید و در مورددیگران قضاوت نکنید یه جمله هست که میگه چون نمیتونی زندگی رو به آدم ها برگردونی در مورد زندگی یا مرگ آدم ها قضاوت نکن
یا به عبارتی وقتی قدرت مجاب کردن سایرین رو نداری بهتره سعی نکنی و در کنار بقیه از مطالب خوب و تخصصی سایت بهره مند بشی این همه تایپیک با تایپیک های دیگه سرگرم باش کلا بی خیال تصاویر شکار باشKhansariha (8) ببخشید خیی تسلطی به جمله بندی ندارم امیدوارم منظورم رو کلام تند برداشت نکنیدKhansariha (8)
خوب دوست عزیز خوشحالم اینبار لحن شما ملایم و منطقی هست.اولا هم رشته هستیم.اینجا چندین رفیق عمرانی گیر میاری.دوست عزیز من اصرارم بر اینکه شما تاپیک معرفی اعضا رو بخونی به همین خاطر بود که متوجه بشی اینجا یک سری آدمهای متشخص و تحصیل کرده هستند.اون ادبیات مناسب این جمع نیست.تمام واکنش دوستان هم به توهین های شما بود نه اصل حرف شما.شما اگه بتونی این 2 موضوع رو تفکیک کنی کلی از مشکلات حله.چون میدونم هیچ کدوم از تاپیک هارو نخوندی و فقط زوم کردی رو تاپیک شکار و اینجا جهت ........ ولی این تاپیک رو بخون که بعد از رفتن شما صحبت دوستان توش هست.امیدوارم متوجه اشتباهاتت شده باشی و از این به بعد با احترام متقابل حرفت رو بزنی و من بهت قول میدم حتی یک کلمه حرف تند نمیشنوی
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
severus snape عزیز چرا فکر کردی قصدم به حاشیه کشاندن سایته ؟
سوال من بسیار واضح بود 3 بار نوشتم ولی چرا بجای جواب دادن مطالب دیگه ای نوشتی؟
کار دیگران رو هم قضاوت نمی کنم چون قاضی نیستم قصد ایجاد تاپیک و پست غیر مرتبط و غیر کارشناسی هم ندارم اگه سلاح وارد شده ولی فرهنگ استفاده کردنش وارد نشده مقصر ما نیستیم ولی اگه کاری هم نکنیم کوتاهی کردیم و مقصریم .چرا این بحث رو بی ثمر خواندین؟ ما میتونیم کاری کنیم که فروم تصاویر شکار رو از این حالتی که هست خارج کنیم یعنی عمل کشتن حیوان را از پسندیده به ناپسند ، از هنجار به نا هنجار ، از زیبا به زشت ، و از افتخار به ننگ سوق بدیم در این صورت اگه کسی از فروم بازدید کنه به نکشتن حیوان ترغیب بشه نه به کشتن حیوان.
می تونیم کاری کنیم که شکار معنی درست پیدا کنه شناسایی زیست گاه حیوانات ، گرفتن رد آنها ، نزدیک شدن به آنها و مطالعه آنها ، لذت بردن از دیدن و عکس گرفتن از آنها معنی درست شکار است اما در حال حاضر در اون فروم شکار فقط به معنی کشتن حیوان است.
لطفا فقط به دو سوالی که مطرح کردم پاسخ بدین مهم نیست موافق یا مخالف
با تشکر
sadra9496عزیز
متاسفانه یا خوشبختانه ملاک شخصیت رفتار برای من مدرک تحصیلی و شغل و شهر و روستا و جایگاه اجتماعی و تاریخ عضویت در این سایت و تعداد ارسال ها و تعداد سپاس ها و ... نیست فعلا کسی رسما به سوالاتم پاسخ نداده نه موافق نه مخالف !!!!!
اگه متن پست دوم من را به خاطر بیاوری اولش نوشتم قصدم بی احترامی به کسی نیست فقط چون شکارچی رو با دزد و قاچاقچی و متجاوز تشبیه کرده بودم بعضی ها بشدت ناراحت شده و توهینشون به من شروع شد و منم مجبور به پاسخ شدم.به هر حال از گذشته حرف نزنیم بهتره دوباره متشنج میشه .
پست های زیبا و مطالب محیط زیست دوستانه (گرچه اونم زیاد ندیدم!) ملاک عمل خوبی نیست به جای تفسیر و نقد بیاین در عمل ثابت کید.
لینک مرجع