انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: محیط زیست
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
اسماعیل جان دست خوش!!! همه رو پاک کردی؟ بابا ما جونمون در اومده بود اون همه تایپ کنیم. همه پستها که مربوط به ایشون نبود! ما چند نفر دیگه هم بودیم که خیلی دوستانه باب بحث بینمون باز شده بود! این چه کاری بود آخه؟؟؟
ذر ضمن ایشون بگه، شما چرا پاک کنین؟ حرفی که در یک رسانه مطرح بشه، تاثیر و تبعاتی داره و خوب نیست به همین سادگی همه چیز پاک بشه، مگر توهینها که در همون لحظه اول خوبه ادیت بشه (و متاسفانه خیلی وقتها نمی شه).
آره آقا اسماعیل به نظر من هم کار جالبی نکردید، شما میتونستید فقط پستهایی که شامل توهین و بی حرمتی به بقیه بود را پاک کنید وگرنه بقیه مطالب با موضوع تاپیک سازگار بود و هم اطلاعات خوبی میشد ازش استخراج کرد که بدرد همه میخورد.
ما که اینجا جمع نشدیم که همش به به و چه چه کنیم و از همدیگه تعریف کنیم ، بالاخره اختلاف عقاید وجود داره که باعث پیش اومدن یه سری بحث میشه و از همین بحثهاست که آدم یه چیزی یاد میگیره ولی خوب رعایت کردن ادب و منطق جزء اصول بحث.
من از همه دوستان عذرخواهي ميكنم فقط يواشتر بزنيد
بعداز عذرخواهي ( كه اميد است به بزرگي شما بزرگان مورد قبول واقع بشه ) چون پستهاي ايشون رو پاك كرده بودم و ديدم پشت سر هم قرار گرفتن مطالب شكل بدي پيدا كرده و جوابيه پستهاي ايشون بدون بودن پستهاي قبلي خيلي گيج كننده شده بود بقيه پستهارو پاك كردم به هر حال انسان هستو جايز الخطا ( بابا من كه معصوم نيستم بالاخره بعضي مواقع اشتباه ميكنم ) شما اين بارو به بزرگي خودتون ببخشيد
واقعا آفرین به همه مون نتیجه یک روز بحث این شد که همه چیز رو پاک کنیم و وانمود کنیم نه خانی اومده نه رفته.Khansariha (219)
مخلص آقا اسماعیل گل.اشکال نداره دادا.این دوستمونم به من پیام خصوصی داد چون نمیتونست به شما پیام بده و همین درخواست رو کرد.بهتره این بحث رو فراموش کنیم.واقعیتش اینه ما هیچ کدوم با اصل حرف مشکل نداشتیم.مشکل اون طرز ادبیات بود که زیبنده این سایت نبود.همون بهتر که پاک شد
خیلی مخلصیم دادا اسماعیل . شما اصلا همه ارسالهای من را پاک کن... خخخخخخ
با سلام ، دوستان (حالا كه بحث چند نفره ديروز به پايان رسيده) با اجازه بزرگان سايت تاپيكي در همين انجمن با عنوان درسهايي كه از طبيعت آموخته ايم را ايجاد كردم پس براي اينكه اول به خودمان و بعد به ديگران نشان دهيم كه چه درسهايي از طبيعت آموخته ايم با درج نظرات خود اين تاپيك را فعال كنيم . با تشكر
(2012-01-17 11:28 AM)ganymede74 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
واقعا آفرین به همه مون نتیجه یک روز بحث این شد که همه چیز رو پاک کنیم و وانمود کنیم نه خانی اومده نه رفته.Khansariha (219)

موافقمKhansariha (219)
دوستان مطلبی هست که باید روشن بشه .چرا تا بحث از به خطر افتادن نسل حیوانات می شه انگشت همه به سمت شکارچی نشونه می ره ؟
آیا واقعا شکار به صورت اصولی اینقدر در کاهش نسل حیوانات مؤثره؟خوب این مسئله به همین سادگی ها هم نیست مسئله دقیقا اینه که چی شکار بشه ،کی شکار بشه و کجا . در حقیقت باید همه فاکتور ها رو در نظر گرفت و بعد به این سؤال جواب داد که اگه دوستان تمایل داشتن می شه بررسیش کرد.

ولی مهمترین عامل به خطر افتادن نسل حیوانات و حتی گیاهان از بین رفتن محیط زیست طبیعی اونهاست که متاسفانه اکثر طرفداران محیط زیست در مملکت ما اون رو در اولویت های بعدی می دونن.من خیلی دلم می خواست این برادری که اومده بودن اینجا به قصد گرد و خاک و کوبیدن سر مار جواب بدن که تا حالا در قبال از بین بردن عمدی و غیر عمدی پناهگاهها و زیستگاههای طبیعی مملکت چه قدمی برداشتن.آیا جرات دارن همونجور که اومدن اینجا و حرفهای تندی زدن برن مثلا به مسئول فلان پروژه سدسازی یا جاده کشی اعتراض کنن یا نه.متاسفانه ایشون به خاطر برخورد رادیکال بعضی دوستان از اینجا رفتن و نموندن که حداقل نسبت به اتهاماتی که به علاقمندان شکار و طبیعت در کنار هم وارد کردن جواب منطقی بگیرن و اگر توضیحی دارن بدن.
الان شما ببینید تعدادی از بزرگترین پناهگاههای زیست کره در آفریقا قرار داره که اغلب توسط شرکتهای بزرگ اروپایی به صورت پیمانکاری اداره می شه و در همونها سالانه تعداد نه چندان کمی پروانه شکار برای شکارچیان حرفه ای در نظر گرفته می شه که در آمد سرشاری به وجود می آره و از طرفی با شکارچیان غیر مجاز به شدت در حد کشته شدن توسط مامورین حفاظت برخورد می شه.نتیجه اینه که اون حیات وحش رو در اونجا می بینیم.
دوست عزيز ganymede74 دم شما گرم كاملا درسته و بيشتر از اين كه گفتين بايد گفت .
لینک مرجع