انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: محیط زیست
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
پستهای بی مورد حذف شد.دوستان لطفا قوانین انجمن رو رعایت کنن
نتیجه: هیچی
دیگه بسه حتی اگر اخراج هم بشم دیگه برام مهم نیست هرکی شکار غیر مجاز بکنه مسابقات کاملا ضد حیات وحش برگزار بکنه قسم میخورم هم به محیط زیست گزارش میدم هم خودم برخورد میکنم دیگه واقعا زشته که در این فروم که انقدر کاربر داره یک همچنین مسائلی بحث بشه دوستانی که این مسائل رو دنبال میکنن واقعا اصلا نباید گفت شکارچی مثلا یدوستانی رو توی همین انجمن داریم رفته پی سی پی خریده و برای امتحان قدرت 10 تا کلاغ زده 50 نفر هم سپاس کردن!!خوب انشاالاه تفنگ بخوره تو سرش کسی که
فرهنگ استفاده از تفنگ رو نداره
اصلا نباید دست به تفنگ بزنه چون هم شکارچی ها بد نام میشن هم محیط زیست نابود میشه!خواهشن مدیران درست قضاوت کنید به این نگاه نکنید چون من کاربر فعال هستم و اون همکار انجمن حق با اونه ما همه در برابر محیط زیست مسئولیم اگر کسی به اونهایی که کلاغ میزنن و جایزه دریافت میکنن چیزی نگه خوب دیگه هیچی نمیمونه اگر دلیل شکار آفت بودنشه پس باید گربه ، موش ، گنجشک ،خرگوش ، گراز ، و... که بسیار ضرر بیشتری از کلاغ میرسونن پس من از فردا با پی سی پی و ساچمه سامیانگ بیفتم به جون همه ی موجودات چون برای من آفت هستند؟ اینکه نمیشه مگه با حیاط وحش جنگ دارم مگه با خودم درگیرم ؟ مگه عقده شکار دارم؟؟؟ مگه میخوام پز بدم؟؟؟ مگه مرض دارم؟؟؟

خواهش میکنم این مطلب رو تا آخر بخوانید و یادتون باشه ما همه مسئولیم و کلاغ و بقیه موجودات حق زندگی دارند و شما حق نداری بخاطر امتحان ساچمه و جو گیری از خرید تفنگ جدید عقدت رو روی سر کلاغ خالی کنی

درضمن آقا میلاد مدیر انجمن قوانین شما از شکارچی ها حمایت میکنه یا شکارکش ها؟؟؟
اگر از مورد دوم من همین امروز از انجمن میرم و دیگه به خدا هیچ وقت اینجا نمیام
عضو محترم اگه شما در جریان تاپیک های قدیمی سایت نیستین لازم نیست اظهار نظر کنید!!!
گذارش بدین،ان را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است!!! اخه تحدید کردن دارهKhansariha (266)
در رابطه با مسابقه شکار کلاغ برای باقی اعضا یک مختصر توضیحی میدم تا اگه افرادی که تازه عضو شدن اطلاعی ندارن مطلع باشن.Khansariha (256)
قبلا یکی از کارشناسان محیط زیست با توجه به برسی ها و مطالعاتشون به این نتیجه رسیدن که جمعیت 3 گونه از کلاغ ها بیش از حد شده و برای محیط زیست مضر هستن و از تیرانداز های این سایت خواهش کردن با شکار اصولی و منطقی به صورت محدود دست به اصلاحاتی بزنند چون خود محیط زیست هیچ کاری برای این مورد نمیکرد و اعضا با معرفت این سایت تمامی هزینه ها را از جیب خودشون دادند و این کار را انجام دادند و بعدا افراد بی اطلاعی مثل کاربر seasonhunt و با بی اطلاعی تمام توی بعضی از جاها این بحث را بزرگ کرده اند و با حرف های بدون استدلال و ... این کار را محکوم کرده اند و اعضا سایت دیدن به جای ثواب کردن دارن کباب میشن و تاپیکش را بستن.Khansariha (226)
و حال شما درباره افت بودن صحبت کرده اید که جوابش کاملا در بالا هست،درباره موش و ... هم این سایت به شهرداری اعلام کرد که میخواهد در این ضمینه از توانمندی های اعضا استفاده بکنه و به محیط زیست شهری کمک بکنه(تا از شر موش ها راحت بشن و شهروندان زندگی سالم تری داشته باشن)ولی شهرداری اعلام کرد که شما باید پیمانکاری کار بگیرین و تمام وقت باشین که برای اعضا امکان پذیر نبود و نشد کمک محیط زیست شهریمون بکنیم.Khansariha (172)
در ضمن توهین های شما به سایت داره یکم بیش از حد میشه و تاب و تحمل من داره کم کم تموم میشه!!! ماشاالله توی فضای مجازی از طرف هیچ یک از ارگان های مربوطه سعی در فرهنگ سازی نشده!!! در فضای غیر مجازی هم کم و بیش به همین صورت بوده و این وظیفه به دوش سایت های مردمی مثل این سایت افتاده و بهترین کار این هست که در اولین قدم شکارکشان را به شکارچی تبدیل بکنیم!!! تا از کشتار حیوانات و شکار غیر اصولی جلوگیری بشه ولی فرهنگ سازی کار یکی دو شب و امپول تزریق کردن نیست.در ضمن در هیچ کجای دنیا هم خطای یکی دو عضو از یک مجموعه را به گردن کل مجموعه نمیندازن!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
الان سنگ محک سنجیدن سخن، مشاهده استدلال ها و مستندات+منطقی بودن صحبت گوینده هست نه درجه شخص!!! برای همین ماها(شکارچیان)مجبوریم با سند و مدرک و منطقی سخن بگوییم،اگه شما هم سخنتون منطقی و با استدلال هست نگران نباشین،درست قضاوت خواهد شد.Khansariha (399)
در اخر باید از تمامی اعضا سایت عذر خواهی کنم که مطلبم ربطی به این تاپیک نداشت و برای خواندن این مطلب مجبور شدین وقت بگذارین.Khansariha (226)Khansariha (226)Khansariha (226)
موفق باشینKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
من دیگه با فعالیت در این انجمن خداحافظی میکنم فقط یک چیز رو بگم و برم نزارین یک سری آدم بی فرهنگ جامعه شکارچی رو خراب کنن
در ضمن دوست عزیز کدوم توهین به انجمن؟ من هیچ وقت به کسی توهین نکردم و در تمام این چند وقتی که از اینترنت استفاده میکنم در زمینه دنیای مجازی به هیچ کس حتی یک نفر توهین نکردم که ناراحت بشه ولی اگر شما هم توی اون دسته ی شکار کش ها باشید شاید به خودتون گرفتید درکل دوستانی توی این انجمن دارم و از همه میخوام حلالم کنن اگر مشکلی پیش اومده ولی به دلایلی دیگه توی این انجمن نمیام تکلیف این جور آدما باشه با خدا
سلام دوستان عزیز یه صلوات بفرستید که دلتون صاف بشه !! کینه و کدورت رو هم کنار بزارین اینجا همه میدونن کی شکارچیه و کی شکار کش ... اعمال هر کسی هم به خودش مربوط میشه این حرفها 1 در صد از 100 درصد شکارچی های ایران میشنوند پس خودتون رو وارد این مشکلات نکنیدKhansariha (48)
(2014-07-18 08:38 PM)ilamfalconry نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوستان
کسی میدانه جریمه شکاریک عدد کبوتر جنگلی چقدر است!قاضی چه مبلغی برای جریمه درنظر میگیره،البته فکر کنم باهماهنگی کارشناس محیط زیست هم در دادگاه رئی صادر بشه!؟
دوست عزیز برید تو این لینک محیط زیست . پی دی اف هستش میتونید save کنید . مورد شما به ماده 10 و 11 مربوط میشه . بر اساس این ماده ها مشخصه که دست قاضی برای جریمه بازه . بستگی به دفعات تکرار جرم , نظر خود محیط زیست منطقه , و صد البته اظهار ندامت متهم بستگی داره
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2014-07-20 02:45 PM)key نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2014-07-18 08:38 PM)ilamfalconry نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوستان
کسی میدانه جریمه شکاریک عدد کبوتر جنگلی چقدر است!قاضی چه مبلغی برای جریمه درنظر میگیره،البته فکر کنم باهماهنگی کارشناس محیط زیست هم در دادگاه رئی صادر بشه!؟
دوست عزیز برید تو این لینک محیط زیست . پی دی اف هستش میتونید save کنید . مورد شما به ماده 10 و 11 مربوط میشه . بر اساس این ماده ها مشخصه که دست قاضی برای جریمه بازه . بستگی به دفعات تکرار جرم , نظر خود محیط زیست منطقه , و صد البته اظهار ندامت متهم بستگی داره
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

سلام در ادامه توضیحات دوستمون جناب key بگم که در حال حاضر شکار هر پرنده 2 جریمه دارد اول جریمه ضرر و زیان محیط زیست که شکار هر قطعه کبوتر جنگلی 80000 تومن است سپس به دادگاه ارجاع داده میشود و قاضی هم به توضیحات درج شده در برگه تخلف محیط زیست نگاه میکند ( فصل غیر مجاز .. تعداد زیاد .. نوع سلاح ... محل تخلف ) و بر اساس آن ممکن است جریمه کند ممکن است قرار صادر کند و..... حتی بعضی شرایط زندان ..... شاید هم ببخشد !!!!!!!!
با سلام خدمت همه دوستان عزیز. از همتون خواهش میکنم دیگه در مورد پستهای کاربر محترم و گرامی seasonhunt اظهار نظری نکنند. چون ایشون به اشتباه خودشون پی بردند و از همه عذر خواهی کردند. پس از همه دوستان خواهش میکنم این موضوع رو فراموش کنند. تشکر از همه شما عزیزان. پستهای خارج از موضوع تاپیک هم به زودی پاک میشند.
به این میگن اوج بی جنبه بودن و نامردی.اگه شکارچی هستی اولا:با پروانه شکار بزن دوما:با گلوله زن شکار بزن و سوما:اگه مردی از 1000 متری بزن.این به ظاهر شکارچی از فاصله 20متری با نخجیر یک یه قوچ جوون را لب یه چشمه زده.*دامغان*!!!!!!!![img]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/img]
Khansariha (226) کشف و ضبط یک قبضه 270 و تکلول شکاری به همراه تعدادی مهمات و ادوات.خدا رو شکر اینا موفق به شکار نشدنKhansariha (48)[img]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/img]
لینک مرجع