انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: محیط زیست
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
ganymede74 عزیز منهم با حذف و جابجایی و تغییر پست ها مخالفم آیا همینطور که پست من خاطرت هست میتونی به یاد بیاری اون پست رو در پاسخ به چه پستی نوشتم؟
اگر با اصلاح تاپیک شکار موافقید پس لطفا راهکارتون رو ارائه کنید تا بررسی کنیم.
این برام سواله شما چرا زوم کردی رو پست های من؟ در صفحه قبل همین تاپیک 2 تا پست هست که اگر قرار بود تذکر می دادی اول باید به اون دو تا تذکر میدادی لطفا دیگه به نقد کردن و تذکر دادنهای یکطرفه به پست های من دست بکشید منظور و طرز فکرتون هم کامل فهمیدم ممنونم از اینکه پاسخ دادی.از شما هم انتظار ریشه کن کردن شکار ندارم اصلا از شما هیچ انتظاری ندارم نظر اکثریت بچه های سایت رو هم دقیقا میدونم چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!
(2012-01-19 10:08 AM)hamedsfd نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
............................................................
جناب مهرداد
من کاری با اعضای سایت ندارم برای همین برام زیاد مهم نیست که بشناسمشون مطمئن هستم همینطوره که شما میگید و انسان های متشخصی عضو این سایت هستند در این شکی نیست.دنبال شکار قانونمند و غیر قانونمند هم نیستم آیا در مورد علی آقا حرف بدی زدم ؟ لحنم بد بوده یا چیزی شبیه اون؟ اگه بوده علی آقا خودت بگو من رسما در این تاپیک ازتون طلب عفو میکنم.در مورد کوچکتر بزرگتر هم جایی که من زندگی می کنم بر عکس نشده هنوز همونجوریه هنوزم توی اتوبوس کوچکتر بلند میشه بزرگتر بشینه و مابقیه حرف های جالبتون.بازم میگم احترام به سن نیست یک رابطه دو طرفست .شما با لحن تاپیک اول من مشکل داری یا لحن الانم؟
بعد از تاپیک اولم خیلی ها گفتن ما با نظر تو هم عقیده ایم ولی لحنتو نمی پسندیم خوب منم لحنمو تغییر دادم ولی کو؟ چی شد؟ ای کاش شما به جای تایپ این همه مطلب صریح تر نظرتو میگفتی.
......................................................
آقا حامد در جواب فرمايشي كه به آقا مهرداد دادید بايد بگم بله از نوع لحن شما آزرده شدم ولي مهم نيست ما اينجا آبديده شديم
اگر ميگيد كجا به اين پست خودتون دقت كنيد
(2012-01-18 11:32 PM)hamedsfd نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جناب ALIANA-54-T06
من هم از آشنایی با شما خوشحالم
چرا باید خودمون رو با عراق مقایسه کنیم ؟کاری بکن دنیا خودش رو با ما مقایسه کنه؟قبلا هم گفتم حرف بیفایده نگفتنش بهتره ، اگه مخالف ترویج کشتن حیوانات هستی یا عمل کن یا بیهوده زیبا سخن مگو.چرا نظر سنجی کنیم؟مگه میخوایم گروهی کاری کنیم؟اینجا یه گروه حیوان میکشن و برای خودشون تاپیک دارن! منم دنبال یه گروه هم فکر خودم و هدفی که قبلا توضیح دادم هستم !

اولا من در پستي كه زدم بصورت تمام و كمال بشما احترام گذاشتم
دوم فقط اون خاطره از مسافرت براي يادآوري اين نكته هست كه اگر بي محابا دست تعدادي زيادي جوان تفنگ بادي و شكاري بيافته ديگه اونجا هم از داشتن اين همه پرنده و كبوتر جنگلي هم محروم ميشه نه اينكه عراق الگو هست بدانيد اونجا هم اگر تفنگ و شكاركشي رونق بگيره بدتر از ما ميكنند . (البته دارند ولي خيلي كمتر از ما هستند)
لذا از اينكه فعلا ازداشتن اين تفنگها و وسايل شكار محرومند و فعلا شكار اونجا فراگير نيست خودش توفيق اجباري براي اونها شده چون مطمئن باشيد هرجائي كه فرهنگ سازي نشده باشه نابودي در پي دارد.
همانطوريكه طي اين همه سال توي ايران اين اتفاق افتاده و از اين حيث هم بايد بگم كه فقير شديم .
اما نكته اي كه شما توي پاسختان داديد و من رو رنجوند اينه:((اگه مخالف ترویج کشتن حیوانات هستی یا عمل کن یا بیهوده زیبا سخن مگو)) اين طرز بيان بنظرتون مناسب پست من بوده ؟!!!!!!!! Khansariha (226)
بگذريم
من و اكثر دوستان و همكاران در اين سايت با هدف فرهنگ سازي قصدمان كمك به ايران و جوانان عزيزمون هست تا شايد با آموزش صحيح تيراندازي و شكار و توجه به محيط زيست گامي هرچند كم را در جهت ارائه اطلاعات مفيد و آگاهي هاي لازم به علاقه مندانش برداشته باشيم و بتوانيم چراغي راهنما براي نسلهاي فعل و آينده را روشن كرده باشيم . Khansariha (8)
دوست عزیز چرا باید تاپیک تصاویر شکار رو اصلاح کنیم ؟؟؟
میشه از شما بپرسم شما از انجام چه کاری لذت می برید ؟؟


من به شخصه عاشق شکار کردن هستم و لذت میبرم
اما .... به خودم اجازه نمیدم هرچی دم دستم رسید رو شکار کنم ........
شما هم اگه خیلی دوستدار طبیعت هستین اول برید دنبال اشخاص و افرادی که مادر طبیعت ... زمین رو صاحب شدن و همینطور دارن پیشرفت میکنن و محل زندگی حوانات رو هر روز کوچک و کوچک تر میکنن .
شما باید ابتدا بستری برا حیوانات پیداکنید که بتونن تو اون بستر زندگی کنن بعد دنبال خودشون باشید .

شما که به دنبال ایجاد راهی برای حفظ حیوانات هستید حتما میدونید که بیشترین صدمه ای که وارد میشه به محیط زیست توسط کشاورزان و دامداران ما هستن . مناطق وقتی کشاورز دامنه کوه را با تراکتور شیار میزند و گندم و جو و نخود و ... میکاره و هر سال بیشتر پیشروی میکنه و یا اینکه دامداران ما بی رویه در مراتعی که برای حیوانات وحشی کافی نیست چادر میزنند و شروع به چراندن دام هایشان میکنند و چه بیماری هایی که ممکن است به حیوانات وحشی انتقال پیداکند و ... که امسال در منطقه ما شاهد از بین رفتن 94 برره و میش جوان بودیم که واقعا تاسف باره دوست عزیز
وقتی ما مناطقی داریم که حتی 1دامپزشک مسلط به کارش در 100کیلومتری اطراف پیدا نمیشه
وقتی مسئولین ما به چنین سرمایه هایی اهمیت نمیدن شما اومدین به یه تاپیک که چند تا شکارچی 4تا پرنده زدن گیر میدین ؟

الان و درحال حاضر دیگه کسی شکار کشی نمیکنه . شکارکش های این دوره از پشت میز کار میکنن و ... آره
برای حفظ محیط زیست رو کمک تک تک بچه های این سایت میتونید حساب کنید

موفق باشید
دوستان هیچ دقت کردید 2 تاپیک به موازات هم داره یک مطلب رو دنبال میکنه.به شخصه دارم ازین وضع دلزده میشم.مدیران عزیز لطفا رسیدگی کنید.هرچی سایت رو ریفرش میکنی فقط با همین 2 تاپیک مواجه میشی.انگار تو این سایت کاری بجز بحث سر اینکه بکشیم یا نکشیم وجود نداره..والا این اتفاق به نظر من ازون حمله سایبری چند وقت پیش هم بدتره چون همه دوستان رو روبروی هم قرار داده.
hamdof عزیز برادر شما با خنده و شوخی با خوده بنده شروع کردی.دادا موتورت گرم شده خیلی جدی گرفتی.برادر شما که تک تک بچه های سایت رو میشناسی شما دیگه چرا
یک باره دیگه با عرض پوزش از همه عزیزان تذکر میدم.مواظب ترولینگ باشید.متاسفانه اون پست من پاک شد.مجبورم یکباره دیگه بگذارم

ترول (Troll) یا ترولینگ یک اصطلاح اینترنتی است و به کسانی اطلاق می‌شود که در جوامع آنلاین مثل فروم‌ها یا بخش کامنت‌های یک سایت، پیام‌هایی بی‌ربط، ناراحت کننده و فتنه آمیز ارسال می‌کنند با این هدف اصلی که بقیه را وادار به عکس‌العمل‌های احساسی کنند و باعث بحث‌های بی‌ربط به موضوع اصلی شوند. پیروزی یا عدم پیروزی ترول و از آن مهمتر ادامه فعالیت ترول‌گر در یک محیط وابسته به رسیدن یا نرسیدن سوخت به ترول است. اگر آدم‌ها کنترل احساساتشان را از دست بدهند و درگیر جنگ‌ها، بحث‌ها و اعصاب‌خوردی‌هایی بشوند که ترول را خوشحال می‌کند، ترول به کارش ادامه خواهد داد. این فهم و درک کاربران یک جامعه است که باعث می‌شود کسانی که دنبال دعوا هستند در اینکار موفق شوند یا نه. بهترین روش مقابله با این افراد بی‌توجهی به آن‌ها است که ترول‌ها را از کنترل احساسات شما ناامید می‌کند. نکته مهم این است که هر گونه بحث منطقی با ترول بی‌نتیجه است چرا که ترول فقط به دنبال ناراحت کردن شما است نه قانع کردن تان.
علی آقا روی حرفم هستم و چون خودتون گفتین ازتون بابت دلخوری که ناخواسته به وجود آوردم پوزش می خوام .به خاطر اینکه سعی کردم تمام منظورمو تو یک جمله بگم شد اون جمله که شما گفتین. ازاینکه گفتین {{من و اكثر دوستان و همكاران در اين سايت با هدف فرهنگ سازي قصدمان كمك به ايران و جوانان عزيزمون هست تا شايد با آموزش صحيح تيراندازي و شكار و توجه به محيط زيست گامي هرچند كم را در جهت ارائه اطلاعات مفيد و آگاهي هاي لازم به علاقه مندانش برداشته باشيم و بتوانيم چراغي راهنما براي نسلهاي فعل و آينده را روشن كرده باشيم }} خیلی خوشحالم اما بازم جواب سوالاتمو در پست شما ندیدم!به نظر شما آیا ادامه کار تاپیک تصاویر شکار به همین شکل درسته؟ اگه نه چکار کنیم؟ ممنون
جناب آقاي حامد گفتيم و شنيديد كه اگر مي خواهيد تاپيكي براي نظرسنجي(نه چيز ديگه) در مورد نظرتان ايجادكنيدواين يعني نهايت احترامي كه مي شد براي نظر شما به عنوان مخالف قائل بشيم.اما ظاهرا شما اين تاپيك رو با نظر سنجي عوضي گرفتين.
من از همه دوستان بابت برداشت اشتباهم عذر خواهي مي كنم و از همه دوستان تقاضا مي كنم به اين بحث بي نتيجه ادامه نديد.مطمئنا همه ما بدون اين گونه بحث ها مي دونيم راه درست كدومه و چه كاري رو نبايد كرد.ظاهرا عده اي سوراخ دعا رو عوضي گرفتن و هدف چيز ديگه اي هست.Khansariha (226)
صدرا جان از تذكر شما هم ممنونم.Khansariha (8)Khansariha (8)
(2012-01-19 03:07 PM)hamedsfd نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.................
به نظر شما آیا ادامه کار تاپیک تصاویر شکار به همین شکل درسته؟ اگه نه چکار کنیم؟ ممنون
ممنون از شما دوست عزیز که سعه صدر بخرج دادین Khansariha (8)
در جواب خط آخر جمله باید بگم که بله فعلا به همین شکل من موافقم وبهتره که تاپیک مربوطه باشه حداقل دو دلیل براش فعلا عرض میکنم
اول اینکه عده زیادی از دوستان علاقه مند بشکار هستند و یا شکارچی هستند و این حق را دارند تا در محیطی صمیمی دور هم جمع بشوند و تبادل اطلاعات داشته باشند .
دوم اگر این تاپیک هم گرفته بشود خیلی توفیقی نکرده و ما هم هنری نکردیم ؟!
ایندست از دوستان فوقش ممکنه بسراغ سایتهای دیگه بروند و یا اصلا هم نروند ولی بکارشان ادامه خواهند داد و از کارکرد درست و غلط خودشون و یا دوستان دیگه هم آگاه نمیشوند پس بودن این دست از دوستان در کنار باتجربه های خودشون حداقل باعث میشود اشتباهاتشون را تصحیح و رفتارهای احیانا غلط خود را هم اصلاح کنند و به توصیه بزرگترها هم اجر بنهند که مینهند و این همان حداقل فرهنگ سازی است که ما میتوانیم انجام دهیم من به جرات میتوانم بگویم که طی این مدت دوستان زیادی را داشته ودیده ایم که به غلط شکارهای را انجام میدادند و با توصیه و رهنمودهای دوستان باتجربه بخوبی پذیرفتند و روش کار و منش خود را اصلاح کردند و ما نیز بسی از آنان ممنون بوده و هستیم . موفق باشید Khansariha (256)
آقا این پست من شخصیه و بعنوان مدیریتی پست نزدم:
من موندم چرا چند نفر با گفتن جملات تکراری و گرفتن جواب های تکراری باز هم ادامه میدند؟
تاپیک محیط زیست به نظر من شامل بحث و گفتگو درباره بهتر شدن محیط زیست اطرافمونه،محافظت از اونه!بهتر پست اول این تاپیک رو بخونید!!!!!!!
من تاپیکی بعنوان استیضاح شکار و شکارچی نمیبینم؟تاپیکی نمیبینم که باید توش با شکار مخالفت کنیم!سایت ما سایت تیراندازی هست،یکی از بخشهای جدائی ناپذیر تیراندازی شکار هست!اقا خیلی مخالف شکارید؟واقعا دیدن تصاویر شکار ناراحتتون میکنه؟خیلی راحت میتونید نبینید!چه نیازیه بیاید توی سایت شکار و تیراندازی میز محکمه راه بندازید؟چرا سراغ سایتهای دیگه نمیرید؟به نظر من چون بچه های اینجا و مدیران اینجا خیلی نرمتر برخورد میکنند و این ضعفشون هست بعضی افراد انتظارشون بیش از حد رفته بالا!یه کم دیگه کوتاه بیایم میگن سایت رو تعطیل کنید چون تیراندازی مشکل داره...بابا ول کنید این حرفهارو...طرف یه پست میزنه عالم و ادم رو میبره زیر سوال به هرکسی که شکار میکنه توهین میکنه بعد یهو شروع میکنه لفظ قلم شکوندن...
من از اول به همه گفتم تاپیک تصاویر شکار هیچ مشکلی نداره و نخواهد داشت!نه شرعی نه قانونی نه اخلاقی!چون دیدنش اجباری نیست!اگه اجباری بود میشد بهش ایراد گرفت حالا کسی دوست نداره میتونه نبینه!علاقه مندهاشم میرن میبینند!
شکار تحت یه سری قوانین خاص که قانون هر کشوری مثل ایران تعیین میکنه هیچ مشکلی نداره،تازه اوضاع ما بهتره چون هم در دینمون شرایط شکار رو داریم هم توی قانونمون!من ندیدم تو ایران با چوب بیس بال برن شکار؟تو یوتیوب بزنید شکار فوک قطبی صحنه های سادیسمی و ناجوانمردانه رو میبینید!خیلی راست میگید برید به یوتیوب اعتراض کنید!!!جوابتون چیه؟خوب دیدن اون کلیپ هم اجباری نیست!سایتهای نامشروع و یا سایتهای خشن با زدن یه کلیک که من بالای 18 سالمه میتونید واردش بشید چرا؟چون حالا دیگه اجباری نیست ببینیدش و خودتون میخاید ببینیدش...پس این سایت هم مثل تمام سایتهای خارجی و داخلی دیگه تاپیک تصاویر شکار داره!امیدوارم کلیپ های شکارش هم روز به روز بهتر بشه!توی این سایت هم علاقه مندان به تیراندازی فعالیت میکنند!هم هدف زنی هم شکار!الان از نظر من کسی بیاد بگه چرا شکار کردید کسی نباید جوابشو بده!هزارو یک بار جوابهای منطقی و قانع کننده گفتیم و گفته خواهد شد!بسه دیگه اینقدر با این بهونه های الکی سعی نکنید سایت رو به حاشیه بکشونید.
در مورد اقای شکارگر عزیز هم بگم این بار چندمیه که این بحث ها پیش میاد و شما میگی دیگه عکس نمیذارم؟شما که دیگه باید تحملت از بقیه بیشتر باشه....ول کنید این قضیه رو...پیشنهاد برای محیط زیست نبود؟خودم ی پیشنهاد میدم:
خدائی هروقت رفتید شکار و یا پیکنیک و ... آشغالهاتون رو جمع کنید بیارید شهر یا اگه حجمش زیاد بود بسوزونید.یاعلی
دوست عزیز hamedof چرا شما ناراحت شدید؟واقعیتش برام مهمه که که کاربری با این سابقه از جمع ما نره و ازون پستی که شما به شوخی درباره پست من دادید احساس خوبی به شما پیدا کردم بر خلاف کاربر تازه واردمون.یکم مطالبم طولانیه دوستان به بزرگواری خودشون ببخشن
دادا میخوام برات بگم که چطور شد شکار رو شروع کردم و چی شد حالا نمیکنم.دوست گلم من پدرم شکارچی و ماهیگیر حرفه ای بود.من تقریبا 6 سالم بود که پدرم یه تیرکمون سنگی برام درست کرد.من حدود 2 سال با این تیرکمون دنیایی داشتم.از زدن لامپ ها بگیر تا گنجشک ها و غیره.پدرم دائم تذکر میداد.تا یه روز توی حیاط من با یه خرخاکی بازی میکردم.این حیوان خودش رو گوله میکرد منم قلش میدادم.چشم خورد به یه کلنی مورچه.قلش دادم تو این کلنی گذاشتم رفتم.چند دقیقه بعد پدرم صدام کرد بیا ببین چه کردی.دیدم مورچه ها این حیوون رو دوره کردن فقط گاز میگیرن.حسابی منقلب شدم.گریم گرفت.پدرم بغلم کرد با کمکش مورچه هارو از خرخاکی جدا کردیم.فرداش برام یه تفنگ ساچمه ای آورد.حدود 2 سال هم من با این تفنگ کلنجار میرفتم.دیگه کم کم من رو سفرهای شکار و ماهیگیری میبرد. ولی اجازه نمیداد دست به اسلحه بزنم فقط با تفنگ بادی خودم مشغول بودم.یروز وسط تابستون تو حیاط با تفنگ مشغول بودم که چشمم به یه گنجشک رو درخت انجیر خونه کناری افتاد.فاصله 2 متر.وسط گرمای ظهر حیوون پشت به من چرت میزد.تفنگ رو گذاشتم رو دیوار. ولی دلم نیومد بزنم.شاید 20 دق طول کشیدو100 بار دستم به ماشه رفت ولی نشد.تفنگ رو پایین آوردم.اومدم برگردم دیدم بابا روی ایوون وایساده و به گفته خودش 20 دقیقه هست که شاهد ماجراست.اومد من رو بوسید و رفت تفنگ خفیفش رو آورد.گفت امروز مرد شدی.حالا وقتشه که این اسلحه رو دست بگیری.از اون روز من پای ثابت شکار شدم.تا حدود 15 سالگی.اون سال ما تو دهمون طالقان بودیم.یکی از محلی ها اومد گفت بیا بریم دنبال شکار کفتر چاهی.اسلحه رو برداشتیم و رفتیم کوه.یه شکاف تو کوه بود.آقا یه تور باز کرد گفت یه سرش رو تو بگیر.بعد یه تیر در کرد.گله زد بیرون.گیر کردن تو تور.این بی انصافم دونه دونه از تو تور میگرفت کلشون رو میکند و مینداخت تو گونی.اونقدر بهم فشار عصبی اومد که همونجا برگشتم و دیگه شکار نرفتم.بعدشم اسلحه هارو فروختیم و من زدم به ماهیگیری.15 ساله دستم به اسلحه نخورده.حامدجان اینارو گفتم که بدونی بخدا ماهم آدمیم.احساس داریم.من کلی حیوون داشتم و دارم.از سگ- طوطی- کاسکو -اردک -قناری-آکواریوم استثنایی با ماهی هایی بطول 1 متر و .......
اینجوری نیست که فکر کنی ما فقط میکشیم و کیف میکنیم.نه دادا واقعا اینجوری نیست.من خودم به بعضی از پست های سایت گله دارم.جرات ندارم الان ذکر کنم چون مطمئنن دوستان مخالف شکار ندیدن که اگه بگم میبینن و اینجا واویلا میشه.دوست داشتم در یک فضای آرام میشد تذکر داد.دادا من بیش از شکار با آزار حیوانات مشکل دارم.واقعا تحمل زجر کشیدن یه حیوون زبون بسته رو ندارم.از کجا بگم که اگه شروع کنم به گفتن باید تا فردا صبح تایپ کنم
حالا برای حسن ختام عکس سگم بلفی رو میگذارم
[تصویر: Image%28075%29.jpg]
حامدف عزیز
ما متوجه محتوای همه فرمایشات شما هستیم.
با حفظ احترام متقابل، شکارچی و حافظ محیط زیست میتونن در کنار هم باشن و از منافع متقابل این هماهنگی منتفع بشن.تنها اگر هر کسی فقط حق رو به جانب خودش نگیره.
متاسفانه اقا حامد جدید الورود گرهی رو که میشد با دست باز کرد به قدری به هم زدن و تقابل ایجاد کردن که سررشته بحث منطقی از دست در رفت.
اگر دیدگاه طرفین بحث این باشه که شکارچی حرفه ای(و نه تفریحی) و حافظان محیط زیست دو دست یک اندام هستند خیلی از مشکلات حل میشه.
جا داره در محیطی ارام و بدون تنش این بحث به نقطه مفاهمه برسه.
امیدوارم همگی با سعه صدر تمام بتونیم حرفهای منطقی رو در محیطی ارام بیان کنیم و گوشهای شنوا هم خوب بشنون و وارد فاز عناد و مقابله به مثل نشن.
اینجا یک محیط اجتماعی گفتگو محوره.اگر نتونیم هنرمون رو در رسیدن به نقطه تفاهم نشون بدیم بهتره اصلا تو این محیطا فارغ از موضوعش حاضر نشیم
لینک مرجع