انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: محیط زیست
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
hamedsfd بله کاملا حق با شماست شما میتونید کارهایی انجام بدید که بنده قاصرم از انجامش !!!نمونه ش توهین به کلی آدم متشخص و تشبیه اونا به دزد و قاچاقچی و این جسارت که یه عذرخواهی هم نکردید از دیگران! این نیازی به توضیح نداشت همه نوشته هاتون و ایده افکارو عقاید و طرز حرف زدنتو دیدن
من از تو ناراحت نیستم از مدیریت ضعیف این سایت ناراحتم که به تو و امثال تو اجازه میدن حرف بزنید پست نامربوط گذاشتی هرچی دلت خواست به دیگران گفتی حتی یه عذرخواهی هم نکردی طلبکار هم شدی؟
فارم نمیتونی بسازی راه بهتری بهت معرفی میکنم برو فریدونکنار و مرغابیهایی که شکارچیا با تور گرفتن بخر و آزاد کن یا دم عید برو کنار ساحل و صیادایی که صدها کیلو ماهی سفید رو که کنار ساحل میان صید میکنن ماهیهاشونو بخر آزاد کن اقلا یه تکونی به خودت بده برای حفاظت از محیط زیستت اگه نمیتونی یه گوشه بشین و حرف نزن و ادای طرفدارای سینه چاک محیط زیست رو در نیار
یه چیزی تو تلویزیون دیدی ان جی اوهای مخالف شکار ولی فقط یه صحنه هایی ازش دیدی ضمنا پست من خسته ت میکنه به سلامت من مدتهاست دارم پست میزارم نه برای تو وامثال تو
من مجددا از مدیران محترم این سایت تقاضا دارم بااین جور افراد که فقط جنگ اعصاب راه میندازن و همه تاپیکهارو به گند میکشن سرسری برخورد نکنن و تصمیم جدی تری بگیرن
جاوید جان فرض ما بر اینه که مخاطبان یه حداقلی از ادب و نزاکت و روش برخورد با نظرات مخالف رو بلد هستن.
نمیتونیم با اولین حرف نامربوط و قبل از روشنگری و سعی در هدایت بحث به مسیر اصلیش صورت مسئله رو پاک کنیم.این میشه آتیش زیر خاکستر که هر از گاهی دوباره با یه باد شعله ور میشه.
ما بارها به انحاء مختلف به ایشون تذکر دادیم و در آخر برخورد لازم رو انجام دادیم.
شما هم زیاد خودتون رو ناراحت نکنین.سیاست مدیریتی هر مجموعه با مجموعه دیگه تفاوت میکنه.(ضعف و قوت عملکردها رو باید در قالبهای هر مجموعه تعریف کنیم)احتمالا تا به حالا همه دوستان این موضوع رو متوجه شدن.نباید فراموش کنیم که همه ما پیروان همون پیامبری هستیم که به عیادت زن یهودی که بر سرش خاکروبه میریخت رفت.(آیا توهین از این بالاتر دیدین و آیا برخورد از این آموزنده تر یافتین؟) قصدم نه قیاسه و نه موعظه اما بذارین کمی بگذره بعد در مورد این قضایا بهتر میشه قضاوت کرد.لازمه بگم اگر ما داریم جوالدوز رو به حق حواله دیگران میکنیم نباید از درد یک سوزن زدن به خودمون گوش عالم و آدم رو کر کنیم.
دوستان نگران نباشیدبه زودی همه چیز به حالت اول خودش برمیگرده
بنوبه خودم از تشنجی که بوجود اومد و اگر احیانا قصور یا تسامح تیم مدیریت خاطر دوستان رو مکدر کرد پوزش میخوام.
جناب hamedsfd
بد نیست نکاتی رو مد نظر داشته باشید.این قسمتی از پست شماست در تاپیک "در نکوهش شکار"(که البته بنده با اسم تاپیک مشکل دارم ولی با موضوع اون نه):
"چرا سعی میکنید مطالبی که خلاف نظر شماست رو به هر قیمتی که شده خراب کنید هنوز این تاپیک راه نیفتاده داره به بیراهه میره لطفا اگه در نکوهش شکار مطلبی ندارید پست بی معنی ندید"
خوب سوال بنده از شما اینه که اگه واقعا همچون دیدگاهی دارید آیا با پستهای توهین آمیز (اگه اشتباه نکنم 9 پست بود که دوستان لطف کردن و واستون پاک کردن)تاپیک "تصاویر شکار و تیراندازی" رو (که اتفاقا تا الان بنده هیچ تصویری از شکار اونجا نذاشتم)به بیراهه نبردید؟آیا شما سعی نکردید مطالبی که خلاف نظرتون بود رو به هر قیمتی خراب کنید؟آیا پستهای شما در اونجا بی معنی نبود؟
این هم قسمتی از پست شما در تاپیک"محیط زیست":
"من مهندس عمران ـ سازه هستم در این زمینه خوشحال میشم نظر فنی بدم در زمینه های دیگه کارشناس نیستم"
شما که در زمینه های دیگه کارشناس نیستید چرا نظریه های علمی و کارشناسی برخی دوستان رو در مقوله محیط زیست و حفظ حیات وحش نپذیرفتید و مجددا سرسختی نشان دادید؟
وقتی خودتون رو مهندس عمران معرفی کردید بنده هم درپاسخ شما از تحصیلاتم گفتم و اینکه اینجا دوستان عزیزی هم تشریف دارند که تحصیلاتی بالاتر از ما دارند.هر چند بزرگوارانی هم هستند که گرچه تحصیلات پایین تری دارند ولی ادب و مرام و معرفتشون صدتای من تحصیلکرده می ارزه.گفتم اینجا سرورانی حضور دارند که علاقمند به شکار هستند و در این زمینه فعالیت دارند و ممکنه سن بچه هاشون بیشتر از من و شما باشه.چون مطمئن بودم با توجه به تاریخ عضویت و مدت زمان حضور شما در سایت(با توجه به پروفایل کاربریتون)هیچ شناختی از اعضاء محترم سایت ندارید.هنوز هم فکر میکنم هیچ تاپیکی رو بجز تاپیک "تصاویر شکار و تیراندازی" مطالعه نکردید.نمیدونم چرا زوم کردید روی تاپیکی که دیدنش اینقدر شما رو اذیت میکرد.آیا واقعا هیچ تاپیک دیگه ای نبود که شما ازش لذت ببرید؟
از احترام کوچکتر به بزرگتر و پررنگی اون در گذشته های نه چندان دور و کم رنگی اون در زمان حال گفتم و اینکه ما ایرانی هستیم با آداب و رسوم و فرهنگ غنی.جواب دادید:احترام هر کسی دست خودشه.البته درست میگید ولی آیا ما باید شروع کننده بی احترامی به بزرگترمون باشیم؟یا حتی اگه بزرگتری به ما بی احترامی کرد باید چهار تا بزاریم روش تحویلش بدیم؟فرمودید جایی که من زندگی میکنم هنوز کوچیکتر به بزرگتر احترام میذاره.خدمتتون عرض کنم بنده در خوزستان زندگی میکنم و نیازی به معرفی مردم خونگرمش نمی بینم.من از فضای این دوره و زمونه و جو حاکم گفتم شما از جایی که زندگی می کنید گفتید.اصلا شمال و جنوب و غرب و شرق نداریم.ما ایرانی هستیم و به ایرانی بودنمون می بالیم.
بنده و سایر دوستان با آگاهی کامل از این سایت که اسمش "انجمن تخصصی شکار و تیراندازی" هست و عشق سرشاری که به این مقوله داریم عضوش شدیم.شما چه توجیه منطقی واسه عضو شدن داشتید؟ای کاش عضو انجمنی(که کم هم نیستند) میشدید که با روحیات شما سازگار بود.تشریف اوردید اینجا قدم شما روی چشم ولی آیا کلمه شکار رو در ابتدا رویت نفرمودید.در بدو ورود هم زوم کردید روی شکار دوستان و دیگه ول کن ماجرا هم نبودید.مگه کسی به شما به خاطر اینکه اهل شکار نبودید بی احترامی کرد که شما کردید؟مگه کسی دنبال این بود که شما رو به شکار مجبور کنه که شما انتظار داشتید همه علاقمندان به شکار با شما همسو بشن؟اصلا میرفتید سراغ مباحث دیگه سایت و اگه اطلاعات و تجربه ای در زمینه ای داشتید در اختیار ما میذاشتید و ما هم استفاده میکردیم و ممنون شما هم بودیم و یا احیانا از مطالب دوستان سود می بردید.
دوست من افرط و تفریط در هیچ زمینه ای جواب مثبت رو در بر نداره.شما اگه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست هم باشید با این رویه و تفکرات و تندرویها و بد دفاع کردنها و افراطها که منجر به اتخاذ تصمیمهای نادرست میشه نتیجه ای نخواهید گرفت.
به هر حال اینجا تعدادی از دوستان زحمت میکشن بار مسائل فنی سایت رو بدوش میکشن.یه عده دنبال رفع و رجوع مشکلات سایت هستند.ما هم اومدیم اینجا در کنار همدیگه از تجربیاتمون استفاده کنیم و با حفظ احترام متقابل نظرات و دیدگاههای خودمون رو بیان کنیم.نه اینکه با باورهای درست و اشتباه خودمون و پافشاری بر روی اونها جنجال بپا کنیم.اینجا یکی عاشق شکار و دیگری عاشق هدف زنیه و یکی عاشق هر دو.لطفا شما خودتون رو با شرایط وقف بدید.
تشکر از تمام دوستانی که وقتی بی احترمی میبینن و بی احترامی نمیکنن
تشکر از تمام دوستانی که به اندازه ای که بی احترمی میبینن بی احترامی نمیکنن
تشکر از جناب hamedsfd هر چند با ادبیات تندشون و افراطشون در بحث شکار مشکل دارم ولی من بعد تمام سعی خودم رو میکنم اگه یه روزی اوضاع شکار بر وفق مرادم نبود لول تفنگم رو به سمت هیچ جنبنده ای که در مقوله شکار شرعی قرار نمیگیره نشونه نرم و قبل از چکوندن ماشه به یاد ایشون بیافتم و دستم بلرزه و ماشه رو نچکونم.
ما امروز با 2 تا محیط بان برخورد کردیم که یکیشون واقعا رفتار خوب و پسندیده ای داشت . البته فقط یکیشون . به نظر من همکاری صحیح محیط بان و شکارچی میتونه برای محیط زیست ثمرات زیادی داشته باشه . اولین باری بود که حس کردم محیط بان در کنار شکارچیه و نه در مقابلش .
راستی بد نیست بدونید ماشینشون پیکان جوانان بود !
دوستان قراره زیاد به پروپای هم نپیچیم تا بتونیم در محیطی آروم این موضوع رو به خیر و خوشی حل و فصل کنیم
(2012-01-20 10:32 PM)saeedaria نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان قراره زیاد به پروپای هم نپیچیم تا بتونیم در محیطی آروم این موضوع رو به خیر و خوشی حل و فصل کنیم
آقای مدیر اجازه!(شوخی)بخدا قصد من تندی با دوستان نیست.فکر کنم از پست های قبلیم مشخصه.تو پست قبل گفته بودم من با آزار حیوانات مخالفم نه شکارشون.این پست هم پیرو همون بود.اگه بد نوشتم زحمت اصلاح یا حذفش با شما
صدرا جان قصد جسارت نداشتم.میخوایم فعلا از هر گونه بحثی که سوتفاهم ایجاد میکنه جلوگیری کنیم تا سر فرصت و به مرور این بحث رو بدون نیش و کنایه و تند مزاجی برخی به نتیجه برسونیم
استاد شما سر ور ما هستی.جسارت چیه برادر.شما امر کن ما اطاعت کنیم.بهتر پاک کنم و از دوباره با جمله بندی مناسب بگذارم تا خدای نکرده برای دوستان سوء تفاهم نشه.
منظور من این بود:
دوستان حامی حیوانات،چه کسی باید جواب این زبون بسته هارو بده؟بخدا ازین ظلم بالاتر هیچی نیست
[تصویر: download.jpg]
نخیر صدرا جان با منطق بعضی دوستان اینا چون پرورشی هستن پس حقوقی ندارن.از اینا بدتر رفتاری هست که تو مزرعه های پرورش حیوانات برای پوست می شه که خوشبختانه تو ایران هنوز نمی دونن چیه.من که می گم سوراخ دعا گم شده!!! ما هنوز از بین بردن محیط زیست رو حل نکردیم اونوقت دنبال زیاد کردن جمعیت جانوران هستیم. رفتن دو تا ببر آوردن که بله ما می خوایم نسل ببر رو احیا کنیم دیگه فکر نکردن مگه جایی هم باقی مونده که بشه اینا رو توش فرستاد؟؟
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.Khansariha (226)
چی بگم دکتر جان.والا بعضی موقع آدم صحنه هایی میبینه که دلش به درد میاد.و ازون بدتر باید سکوت کنه.مثلا بعضی مواقع تو این دسته های عزاداری محرم میبینم یه گوسفند رو آوردن جلوی دسته که سر ببرن.این طبل و سنج میارن بالای سرش.آنچنان میکوبن که حیوون داره قالب تهی میکنه.یا پایین خونه ما یه هیئت هست شب عاشورا گاو میکشه اونم به چه وضعی.از 3 4 طرف حیوون رو میبندن میکشن تا بخوابونن.علامت میاد بالای سرش سلام میده طبل و سنج میکوبن تا یکی بیاد یه تیغ زیر گردن این حیوون بکشه.جالب اینجاست مردمم از بچه 2 ساله تا پیر و جوون وایسادن میبینن انگار نه انگار.یکی نیست بگه جماعت صاحب این شب استوره تمام خصائل انسانی بود.در شب شهادتش دارید چیکار میکنید
البته مربوط به جای خاص و فرهنگ و مذهب و اینا نیست.سرشت آدمیزاد برای منافع و لذاتش خیلی چیزارو قربانی میکنه
چند وقت پیش کتابی میخوندم میگفت بهترین غذا در فرانسه جگر غاز با نوشیدنی ش.. بورگونی هست. روش تهیه این جگر بدین صورت هست که غاز رو درون یک جعبه میگذارند که فقط گردنش بیرون باشه.بهش غذا میخورانند.بر اثر بی حرکت ماندن جگرش بزرگ میشه.تصورش رو بکنید.2 سال به یه حیوون اجازه ندی تکون بخوره که جیگرش بزرگ بشه یک شب بشه یه لذت برد.تصورشم عذاب آوره
لینک مرجع