انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: محیط زیست
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
فواد جان گفتی جنایت یادم افتاد یه سری عکس دارم برا بچه ها بزارم!

ببینید یکی شکار کشی میکنه ولی استفاده میکنه از گوشته شکارش، طرف اشتباه بزرگی مرتکب شده ولی درجه ی اشتباهش نسبته به کسی که شکارکشی میکنه برا شاخ یا مثلا پوست و ......به مراتب کمتره!

به عکسهای زیر نگاه کنید!دوستان عکسها ناراحت کننده هستند!شرمنده بیشتر هم بود ولی دیگه همین دوتا را برای بیان مطلبم کافی دونستم!

[تصویر: 432206_10150646182148538_268871353537_88...6131_n.jpg]

شکار برای شاخ(بدون شرح)
................................................................................​......
این عکس هم متاسفانه شکار برای دست و پا !!!

[تصویر: 403317_227533233999096_100002272627468_5...5090_n.jpg]

فواد جان از این جنایت ها زیاده.

فیلم زیر را ببینید خالی از لطف نیست!حمله ی گراز به باغات در شمال!!اینم بدون شرحه!ولی دقت کنید از این مقوله ها تو کشور زیاده و ما باید فرهنگ صحیح شکار و شکارگری را اشاعه بدیمKhansariha (8)

حجم کلیپ 5 مگ
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


یا حق
البته آقا جلال عزیز ان شاءالله و مطمئنا این طور نیست و فواد عزیز با شرع مشکلی ندارن.بهتره خودشون اون جمله رو اصلاح کنن.

یه نکته ای رو می خواستم خدمتتون عرض کنم صرفا جهت اطلاع:
خرس سیاه به تعداد بیش از 400 هزار در ایالتهای مختلف آمریکا زندگی می کنه و حتی در مناطق مسکونی به راحتی دیده می شه.اونجا کاملا قانونمند و حساب شده به شکارچیان مجوز می دن برای شکار خرس سیاه. البته به این معنی نیست که اونجا کار خلاف در شکار انجام نمی شه ولی به هر حال قوانین داخلی اون کشور شکار این گونه رو در قالب قانون مجاز می دونه.
و اما در ایران خرس قهوه ای گونه ای در خطر انقراض محسوب می شه و شکارش کاملا غیر قانونی و همونطور که اشاره کردین از نظر شرعی هم ایراد داره.چون کاربری برای انسان نداره.
فکر می کنم فواد عزیز خواستن به این موضوع اشاره کنن.
الان عکسهای دکتر صالحی گواه خوبیه بر این قضیه:
اون کرگدن در یه کشور آفریقایی و احتمالا توسط شکارچیان قاچاق برای دسترسی به شاخ که در بازارهای شرق آسیا با قیمت گزاف به فروش می رسه ،کشته شده.نمی گم شکار چون کاملا این کلمه اینجا بی معنیه.
اون پلنگ هم در لرستان خودمون کشته شده.
آیا این دو واقعه دلیل بر بدی همه مردم مناطق ذکر شده هست؟قطعا این طور نیست.خوب و بد همه جا هست چه تو ایران چه جای دیگه.
اقای صالحی حسابی حالم گرفته شد.وقتی این عکس ها را می بینم داغون میشم.واقعا به چه قیمت؟
هم در ایران و هم در خارج ایران همیشه این اتفاقات وحشتناک افتاده.من از عکسی که اقا فواد گذاشتن ناراحت شدم و غصه خوردم که چرا ما انسان ها به صرف انسان بودن باید دست به همچین جنایاتی بزنیم (البته انسان تنها حیوانی هست که نسل کشی از نوع خودش راه انداخته که این کارها پیشش سوزنی در برابر کوه هست ،البته انسان هایی که فقط شبیه اآدم هستند) اما ناراحتی بیشترم از اینه که چرا بعضی ها دوست دارند همه چیزه به شرع گره بزنن؟ناراحتی افزون من از جمله ای بود که اقا فواد نوشتن .
یا علی
آقا جلال فکر کنم یکم منظور آفا فواد رو بد متوجه شدید.بدی عکس بالا به این هست که یک جنایت رو با توجه به موازین شرعی درست جلوه داده.زبح یک خرس که هیچ مصرفی نداره هیچ توجیحی نداره.این افراد اصل رو ول کردن فرع رو چسبیدن.کشتن خرس رو مجاز شمردن ولی برای نجس نبودنش زبحش کردن.در حالی که در شرع باید اول خود حیوان حلال باشه.این یه انحراف در موازین شرعی هست
تشکر میکنم از دوستان عزیز.
شایدم بنده اشتباه منظور ایشون متوجه شدم .اما ای کاش کلمات و جملاتمون را طوری تنظیم کنیم که منظور خودمون را به بهترین نحو به مخاطب برسونیم.
در هر صورت اگر منظور ایشون این بوده بنده عذر خواهی میکنم اگر انتقاد تند کردم.
یا علیKhansariha (8)
اقا جلال یعنی خیلی از اخلاقت خوشم اومده،بیا اینم گل واسه توKhansariha (8)

حرفای شما خیلی سنجیده بود،به نظر من شکار اگه برا استفاده کردن و رزق و روزی باشه مشکلی نداره،واسه همین من خودم تا حالا به هیچ حیوان حرام گوشتی شلیک نمیکنم،مگر در موارد خاص!

ولی......
این که برا تفریح یه شکار را بزنی از نظر دین ما نسنجیده است ولی دین های دیگه ملزم نیستن این قانون را رعایت کنند!

شاید طرفی که میره خرس شکار میکنه با اون پولی که بابت پروانه شکار میده میتونه کمک بسیاری به محیط زیست کشورش بکنه !چه تو کنترل جمعیت چه تو ذخیره ی زنتیکی و ........
توی کشورهای اروپایی اگه یه بار غیرقانوی شکار کنی یا حتی شلیک کنی! به قول معروف میبرنت جایی که عرب نی انداخت!پس قوانین اونجا خیلی محکم تره و بالطبع اونا توی زمینه ی محیط زیست از ما جلوترنKhansariha (8) من دوست زیاد اونطرف دارم و باهاشون مرتب در تماسم و همیشه از قوانین سفت و سخت گله و شکایت دارن اینم بگم کشورهای اروپایی و خوده امریکا وکانادا قوانین سختی دارن والا افریقا و کشورهای دیگه مظلوم واقع شدن!خوب دوستان بنده هم ایرانی هستن و عادت کردن به این جور شکار ،وقتی یه شکار غیر مجاز میزنن با پارتی و یا اخرش 1 تومن پول همه چی به حاله خودش برمیگرده Khansariha (226)

واسه همین میخواستم بگم قوانین تو هر کشوری فرق میکنه ولی بعضی مواقع ادم باید وجدانه خودشو قانع کنه بعد بره شکار!و وجدان هم مختص دین خاصی نیست و به انسانیت ادم بستگی داره چه مسلمون و چه غیر مسلمون!نه اونی که با گراز اینجور رفتار کرده وجدان داره و نه اونی که برا شاخ شکار کردهKhansariha (172)

واسه اینکه تاپیک به بیراهه نره گونه ای از گوزنه پلاک شده توسط محیط زیست خارج!خخخخخخخخخ

[تصویر: 29674_395400023537_268871353537_4014798_7741959_n.jpg]

خدا همه رو هدایت کنهKhansariha (256)
100./ جلال جان منظور فواد عزیز رو اشتباه متوجه شدید Khansariha (8)
امروز شبکه 4 ساعت 2 داشت برنامه در رابطه با شکار توی یکی از کشور های خارجی می گذاشت. کارگردان و فیلم بردار با دو تا شکارچی غیر مجاز رفته بودن شکار و ساختن مستند(البته قسمتی از کل فیلم بود)تصویر اون دو تا شکارچی نشون نمیداد و بعدش هم با چند تا شکار چی قانونی رفته بود شکار و فیلم گرفته بود.به نظرم همه جای دنیا این قضایا هست اما کم و زیاد داره.
من اعتقاد دارم ما اگر واقعا ادعای مسلمونی و پیروی از حضرت محمد(ص) و حضرت علی (ع) و ائمه اطهار داریم باید چیز های خوب برای هر کجا که میخواد باشه چه غرب چه شرق چه شمال چه جنوب ،بگیریم، هر چند معتقدم تمام خوبی ها و اون چیزهایی که به نفع بشر هست به صورت تمام و کمال در دین اسلام بروز و ظهور کرده و یه مسلمان واقعی همه چیز به صورت ریز در اختیارش هست و چیز های بد و سنت های غلط که باز تماما در اسلام همگی آنها طرد شده را باید دور ریخت .

ان شا اله همه ما به جایی برسیم که قبل از چکوندن ماشه به همه جوانب کار آگاه باشیمKhansariha (8)
(2012-02-01 05:56 PM)airking نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
می بخشید اقا فواد میشه یه خواهش کنم.به خدا اصلا قصد تایید این کار قبیح و ضد انسانی نیست اما یه سوال دارم چون شما در کمتر از چند دقیقه دو عکس از شکار خرس گذاشتین.
سوال من اینه که:چه فرقی بین شکار خرس در ایران و شکار خرس در امریکاست؟
آیا شکار خرس در آمریکا توسط یه دخر 17 ساله خوب و در ایران بد است؟
یا اینکه اونجا قانونی به شکار خرس می پردازند و در اینجا غیر قانونی؟
آیا قانون نوشته شده توسط انسان می تونه حکمی بر کشتن بی دلیل حیوانات باشه؟یا باید به قانون خدا که در قران آمده پایبند باشیم تا از انسانیت دور نشیم و فقط بنا به نیازمون به شکار بپردازیم؟
به نظرم تفاوت این دو عکس فقط در این است که در عکس ایرانی زمانی از خرس نگون بخت عکس گرفته شده که در حال کنده شدن پوستش بوده اما در عکس امریکایی با ژستی زیبا و قبل از سلاخی.
دوست عزیز با نوشتن جملات تحریک آمیز مطالب زیبای خودتون خدشه دار نکنید.من از جمله شما خصوصا چند کلمه آخر برداشت خوبی ندارم و احساس میکنم شما نکنه با شرع مشکل دارین؟!!!!
امیدوارم با انتقاد کاملا محترمانه بنده مشکلی نداشته باشید.

آقا جلال شما رو به خدا بس کنید . جبهه گیری کافیه . مگه من گفتم دختره خوب کرده خرس زده ؟ من گفتم ؟ واقعا شما چنین برداشتی کردید ؟ از انسان فهمیده ای مثل شما بعیده . من گفتم یه خبر خوندم حالب بود واسم . همین . شما اصلا نوشته ها رو با دقت نمی خونید . از اون طرف میگید فواد گفته گنجشک نزنید الان هم میگید من گفتم دختره خوب کرده خرس زده .
ازتون خواهش میکنم این جبهه گیری رو خاتمه بدید .
صالحی جان میبینی مرده بعد کشتن گرازه چی میگه ؟
میگه ((ها . . . تامسون می خوری !!!!!!!))
کلی خندیدم !
اقا فواد عزیز من از عکس شکار خرس توسط اون دختر ناراحت نشدم و مطلب شما هم کامل خوندم.به نظر من بهتره شما بس کنید چون خیلی از دوستان این تذکر را به زبان بی زبانی به شما دادند.در ضمن بنده هیچ ادعایی ندارم اما اینقدر شعورم میرسه که فرق مقایسه یا تیکه انداختن و طعنه زدن بفهمم.
اتفاقا به نظر من شما نوشته ها را نه اینکه با دقت بلکه با غرض میخونید.اصلا قصد بحث کردن با جوانی مثل شما ندارم ولی یه سوال دارم کجای حرف من مصداق این جمله شماست:الان هم میگید من گفتم دختره خوب کرده خرس زده.
واقعا تعجب میکنم چه طور شما اینقدر ناشیانه دست به مظلوم نمایی میزنید.من که گفتم هر دو کار اشتباهی کردن چون نباید حیوان را برای لذت کشت.
در ضمن بنده با توجه به توضیحاتی که دوستان دادند عذر خواهی کردم اما مثل اینکه شما دوست دارید ب بحث ادامه بدین.قبلا هم گفتن دوباره میگم اگر علاقه به مباحثه اونم از نوع محترمانه دارید بنده در خصوصی با کمال میل مشتاقم.
یا علی
لینک مرجع