انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: محیط زیست
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
دوست من
من که نمیگم محیط بان دارت رو شلیک میکرده توی تنه درخت ......
خب چرا حیوان نباید بیهوش بشه؟
عیب کار این آقایون همینه....... نتونستن حیوان رو بیهوش کنن حالا دلیلش میتونه استفاده نادرست از دارو بوده باشه یا استفاده از داروی نامناسب

بله مرد میخواد .... برای کشتی گرفتن با خرس ..خوبشم میخواد اما حرف من اینه که اصلا چرا باید به اون مرحله برسه و نمیدونم شما چرا این را درک نمیکنید که اگر نیروی متخصص آنجا میبود هیچ کدام از این اتفاقها هم رخ نمیداد و متاسفانه شما جور دیگه ای به این ماجرا نگاه میکنید و میانه خوشی با کار اصولی و فنی و حساب شده ندارید

این قسمت رو هم از قلم انداختی
تجمع مردم روستا در اطراف محل نیز استرس و خشم حیوان را تشدید کرده و منجر به تحرک زیاد حیوان برای رهایی از تله می شود.
یه چیزی هست به اسم مسئولیت پذیری که متاسفانه تو فرهنگ ما ایرانی ها کمی بی ارزش شده . بعدش هم میگید پشت سیستم جای گرم نشستید میگید لنگش کن . دوست عزیز همه شغلشون سخته . الان زمونه ای نیست که کسی جای گرم پول در بیاره . از ما بهترون به کنار همه دارن عین یه چیزی کار میکنن زندگی بچرخه . دوست عزیزی تو همین سایت هست از گلستان میره عسلویه 2 هفته یه بار میاد خونه . فکر میکنی خوشش میاد شمال به اون قشنگی رو ول کنه بره تو وسط گرما . این توجیه اشتباه محیط بان نیست .
جالب اینجاست که ۶ ۷ ساعت وقت داشتن برای اقدامات لازم...وقتی شب یه دارت پرتاب کرد بیهوش نشد یا اگه حیوان بیحال نشد یعنی کارساز نیست دیگه حالا تو ده تا بزن سوراخ سوراخ کن.....کاملا معلومه اطلاعات و تجربه کافی نداشتن محیط بانان.....به مردم میتونستن بگن حیون داره خشمگین میشه شاید در بره اگه کسی اشنایی این نزدیکی یاست بگین بره بعد اینکه به محیط بان که مردمم همون جا بودن حمله کرده به دو نفر دیگه ام حمله کرده..اقا اصن همه اینارو بی خیال شما فقط برین نظرات اخرو بخونین؛خیلی دوست دارم این ادمارو از نزدیک ببینم خخخخخخ....به نظرم اینا هستن که لنگ رو لنگ نظر میدن
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2014-11-13 06:25 PM)HirkanFighter نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یه عده ای هم نشستن گوشه ی میدون و می گن لنگش کن! از پشت سیستم تز دادن خیلی راحته...
آره این مقصره... آره اون مقصره... باید اینکارو میکردن... بابا اینا متخصص نیستن...
خب منو تو چیکار کردیم؟!! ها؟!!!
خیلی مردی برو تشکل راه بنداز حمایت کن. برو جلو محیط زیست استانتون اعتراض کن. ببینم میکنی؟ (فقط یه نفر نه ها، همه دوستانی که دارن به راحتی کنج خونه نظر میدن)
الان این کارکنان ادارات از پشت کوه اومدن؟ خیلی واردی، خیلی دلواپسی برو تو اداره محیط زیست کارکن ببینم چیکار میکنی...


کار کردن اون جاها امدادهای غیبی می خواد ما که نداریم
شمارو نمیدونم
سلام دوستان یه سوال فوق حیاتی دارم لطفا هر تجربه یا پاسخ دقیق میدونه جواب بده.ما یه گروهی رفتیم شکار پسرعموم اسلحه باباشو اورده بود دولول نخجیر که به اسم خودش نبود ولی اسلحه قانونیه.متاسفانه به سن قانونی نرسیده چهارم دبیرستان.خلاصه ماموران محیظ زیست اسلحه رو بردن.حالا سوالم اینکه چون اولین بارش بود اسلحه قانونیه.میشه اسلحه رو پس گرفت؟میدونمم که اشتباه بزرگی کرده.حالا چی میشه؟
خودش كه نميتونه تحويل بگيره ...
چون اسلحه به نام پدرش بوده ايشون بايد براي تحويل اقدام كنن
میدونم داداش.هر کاری لازم باشه میکنیم.فقط چون بعضیا میگن چون اسلحه پدرش دست پسرش بوده و خود پدر حضور نداشته احتمالا ندن.منم برای همین پرسیدم ولی خوشبختانه شکاری نداشتیم.حالا مثلا چیکار میشه کرد؟
نگران نباشید دوست عزیز ، معرفی به دادسرا بعد هم .... !( کمی بی ادبانه تر از اشتباه کردم) بعد هم یه تعهد از عموت میگیرن و خلاص.
اخاخ خدا کنه بدن.بیچاره رو من مجبور کردم.حالا دانش اموز هستشو ای کاش سابقه نشه براش.اسلحه هم تازه گرفته بودن.اییییی خدا.انشالله میدن
آینده محیط*زیست در دست زنان

سلامت نیوز: بخش قابل*توجهی از آلودگی آب به فاضلاب شهری مربوط می*شود که در نتیجه استفاده بی*رویه از انواع مواد شیمیایی مانند حلال*ها، شوینده*ها و سموم مختلف دفع آفات در منازل، فروشگاه*ها، رستوران*ها و... وارد منابع آب می*شوند.
به گزارش سلامت نیوز، فاطمه ناصحی، استادیار محیط*زیست در روزنامه شرق نوشت: تحقیقات متعددی درخصوص نقش زنان در ارتقای فرهنگ محیط*زیست انجام گرفته که اکثرا گویای این واقعیت هستند که زنان در بیشتر کشورها نقش مسوولانه*تری در حفظ و حراست از محیط*زیست و مصرف بهینه از منابع داشته*اند.
سوال مهمی که مطرح می*شود این است که آیا خود این جامعه زنان از دانش کافی در زمینه محیط*زیست و رفتار*های مطلوب زیست*محیطی برخوردارند و آیا زمینه برای فراگرفتن اصول اولیه و مهم حفاظت از زمین برایشان فراهم است؟ آیا می*دانند بخش عمده*ای از آلودگی*های خاک، منابع آب، موادغذایی و... به عملکرد آنها در منزل برمی*گردد؟ تحقیقات صورت*گرفته در برخی نقاط مختلف جهان و همچنین کشور ما، نشان از وجود آلودگی*های شیمیایی همچون شوینده*ها، آفت*کش*ها و... در ذخایر آب*های شور و شیرین دارد که می*توانند مستقیما سلامت انسان*ها را تهدید کنند.
بخش قابل*توجهی از آلودگی آب به فاضلاب شهری مربوط می*شود که در نتیجه استفاده بی*رویه از انواع مواد شیمیایی مانند حلال*ها، شوینده*ها و سموم مختلف دفع آفات در منازل، فروشگاه*ها، رستوران*ها و... وارد منابع آب می*شوند. نکته قابل*توجه در مورد این آلاینده*ها این است که برای اثربخشی بیشتر آنها، از موادی با فرمول*های پیچیده شیمیایی مبتنی بر تکنولوژی مدرن استفاده می*شود و مردم بی*اطلاع از ماهیت شیمیایی آنها و پیامدشان در محیط و بدن انسان همچون تجمع*شان در بافت*های مختلف بدن، به صورت بی*رویه از آنها استفاده می*کنند. این مواد پس از استفاده وارد فاضلاب شهری شده و در نهایت سر از اکوسیستم*های آبی درمی*آورند.
بهبود کیفیت منابع آب به میزان قابل*توجهی به عملکرد زنان در منزل بستگی دارد چراکه این قشر می*توانند علاوه بر صرفه*جویی در مصرف آب در منازل، با استفاده اصولی و صحیح از مواد شیمیایی، به*عنوان مثال شوینده*ها، همچون استفاده از یک گلوله پنبه آغشته به سفید*کننده جهت شست*وشو یا استفاده از ضدعفونی*کننده*های طبیعی همچون سرکه به*جای مواد مصنوعی نقش مهمی در کاهش آلودگی*های شیمیایی و خطرناک منابع آب ایفا کنند. نقش زنان در این خصوص، نه*تنها در حفظ منابع آب بلکه در سایر اصول حفاظت از محیط*زیست، همچون فرهنگ صحیح استفاده از منابع انرژی، استفاده از کیف*های خرید به جای پلاستیک، فرهنگ کاهش تولید و تفکیک زباله در مبدا و... بر کسی پوشیده نیست.
لینک مرجع