انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: محیط زیست
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
[آي قربون دهنت، گل گفتي....احسنت!!!!
و يه چيزي كه من خيلي دلم ازش پره را اضافه كنم كه عزيزان همه استانها را استان خودشون و شهرها را شهر خودشون بدونن.بعضيا هستن كه وقتي به يه استان ديگه ميرن تا ميتونن تخريب ميكنن و آشغال ميريزن،هر جا كه رسيدن آتش روشن ميكنن،شاخ برگ درختان را چه تر و چه خشك ميسوزونن و ....شكارچياشون مثل اين آدماي قحطي زده هر جنبنده ايي كه ميبينن بهش رحم نميكنن حتي قورباغه،حتي مارمولك ديگه چه برسه به اردك و كبك و غاز و...
براي ماهيگيري از مرگ موش و كلر و برق استفاده ميكنن و ............اما وقتي به شهر يا استان خودشون ميري كافيه يه تيكه آشغال سهوا يا عمدا از دستت بيوفته يا حتي بري شكار،هزار تا مودي و مسئول بصورت شهروند عادي پيدا ميشه كه آدم تو كارشون ميمونه!!!
(2012-06-06 01:03 PM)berno نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام خدمت دوستان گرامی:بنده پستهای جدید در مورد شکار کلاغ،باشگاه تیراندازی،شکارچیان خارجی و ایرانی و شکار پلنگ و خرس را مطالعه کردم...عزیزان مشکل یکی دوتا نیست اقا رضا فرمودند دوستان خودشان را در باشگاه محک بزنند تا ببینند چند مرده حلاجند،

با سپاس فراوان به خاطر پاسخ زيباي شما برنوي عزيز
من هم با فرمايشات شما موافق هستم البته من هم حساسي برخورد كردم ولي باور كنيد واقعا دلم ميسوزه
درسته من هم فرمايشات شمارو قبول دارم باشگاه همه جا نيست و هزينه هم بالايي داره
ولي تا حد زيادي اين رفتارها رو ميشه كنترل كرد البته توسط خود آقايون
تو همين سايت يه چند تا كيليپ بچه ها گذاشته بودن كه برام خيلي لذت بخش بود
زدن هدف در فاصله هاي قابل تحسين مثل دونه تسبيح و درب نوشابه و.......
زدن جانوري كه حتي اسمشو نميدونم درد آورهKhansariha (367)Khansariha (290)Khansariha (172)
اميد وارم خدا ياور شما دوست عزيز باشه يا عليKhansariha (8)
درود به همه دوستان
متاسفانه در هفته قبل كه به محلمون در جاده برغان رفته بودم شاهد آتش زدن كوه توسط بعضي افراد بي احتياط و بي مسئوليت بودم.
اين كوه از جاده اصلي دور بود و امكان خاموش كردن آن توسط آتش نشاني وجود نداشت.پوشش گياهي اين منطقه به دليل خشك بودن و وزش باد به كلي سوخت و بعد از حدود يك ساعت خاموش شد. Khansariha (367)

[تصویر: 13402562253.jpg]

اميدوارم ديگه شاهد چنين صحنه هايي نباشم.
و باز زاینده رود....

[تصویر: zayanderud.jpg]

این وضعیت چند روز پیش این رودخونه که نشان شهر زیبای اصفهان هست.واقعا دلم گرفته از این همه بی مسئولیتی.Khansariha (226)
اين آتيش سوزي به نفع كوهه ولي اگه چند سال به چند سال باشه سال ديگه اثراتشو خواهيد ديد
با سلام دوست عزیزم ،شاید تا حدودی به نفع کوه باشه ولی ضرر ان بسیار بیشتر است چرا که با از بین رفتن پوشش گیاهی احتمال وقوع سیل در ان منطقه بیشتر میشود..وقوع اینگونه اتفاقات که معمولا از بی احتیاطی عده ای صورت میگیرد معمولا باعث از بین رفتن رستنی ها و کم شدن غذا و در نهایت کوچ حیوانات ان منطقه به مناطق دیگر میشود که این به معنی بر هم زدن اکو سیستم هست...در حال حاضر از نظرکارشناسان منابع طبیعی و محیط زیست هم اتش زدن زمین حتی پس از کشت (خصوصا گندم)کار درستی تلقی نمیشود چون بسیاری از باکتریهای مفید خاک هم از بین میروند...
ايا قبول داريد كه براي محيط زيست كار فرهنگي به قلت انجام ميشه؟
هزار تا همايش و سيمنار ونشست الكي برگزار ميشه ولي براي محيط زيست اينجور نيست.
چرا سازمان محيط زيست از تابلوهاي تبليغاتي داخل وخارج شهر اجاره نمكنه وپيامهاي محيط زيستي نميده؟
چند وقت پيش يه ايميل بدستم رسيد كه توي اون ايميل دو تا عكش گذاشته بود يه عكس از سواحل جنوبي خليج فارس(حاشيه عرب نشين)كه بسيار تميز بود و يه عكس از سواحل جنوبي درياي خزر(حاشيه پارس نشين)كه بسيار بسيار ناپاكيزه و مملو از آشغال بود .اين عكس خيلي روي من تاثير گذاشت.مثلا همينو ميتونن روي اون تابلوها منعكس كنن.
یونیک عزیز بهتره بگیم تقریبا کاری انجام نمی شه.اصلا محیط زیست به چه دردی می خوره؟؟ امروز صبح مجله "سرزمین من" رو گرفتم(خدا حفظشون کنه تو این وانفسای مجلات و روزنامه ها این تک ستاره است) توش دو تا خبر بود خداییش اشک تو چشام حلقه زد.یکی قطع درختای 800 ساله توی روستای گرجی کلای ساری بود که علیرغم مخالفت مردم و مقامات مذهبی روستا عده ای با تهیه مجوز از منابع طبیعی!!!!!Khansariha (290) این درختها رو با خونسردی برای چوب بسیار با ارزششون قطع کردن و پس از درگیری با مردم محلی از اونجامتواری شدن.حالا گیرم هم بگیرنشون چی کارشون می کنن؟ پول دو تا کمد و تختخواب ازشون می گیرن و خلاص. دومی خبر کشته شدن یک پلنگ نر 4 ساله در روستای مجن شاهرود که علیرغم اطلاع رسانی از طرف مردم توسط کارشناسان!!! محیط زیست با شلیک اشتباه سه دارت بیهوشی که یکی به شکم حیوان خورده و باعث پارگی و خونریزی شدید شده، اتفاق افتاده.حالا این کارشناسان چطوری آموزش دیدن و چطور استخدام می شن بماند.
واقعا جای تاسف داره شنیدن این خبر ها مردم محلی کم بودن حالا کارشناس های !!!!! خود محیط زیست هم دارن پلنگ ها رو میکشن دوستان خدایش میترسم اخرش تنها طبیعت باقی مونده همون درخت حیاطمون باشه !!!!!Khansariha (172)
کارشناس کجا بود !

3 سال پیش بود ... چند نفر شکارکش با لندرور اومدن و حدود 15 20 تا قرقاول زدن !(همه نر!) محیط زیست گرفتشون ، چقدر ازشون جریمه گرفته باشه خوبه؟ 200000 تومن !(دونه ای 10هزار تومن؟!) حتی از مبلغ جریمه ها هم خبر ندارن ! چه برسه به نحوه شلیک تیر بیهوشی!کوچک ترین مشکل در مجوز اسلحه هم براشون ایجاد نکردن! Khansariha (290)
لینک مرجع