انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: محیط زیست
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
(2012-04-17 03:20 PM)ganymede74 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استاد شکارگر عزیز سایتش در دسترس نبود؟Khansariha (226)حالا این کوهنورد قدیمی از جناب اینانلو چه بدی دیده که به ایشون حمله کرده؟واقعا مثل ایشون چند تا تو کشور داریم؟Khansariha (367)

دکتر جان ببخشید دیر جواب میدم
تازه از یه سفر 3 روزه صید سونگ برگشتم، جای شما خالی
الان چک کردم سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشکلی نداشت. آقای محمدی شاکیه از اینکه چرا اینانلو در برنامه هاش تبلیغ به ماشین سواری افرود میکنه یا پای آتیش میشینه تو طبیعت کباب می خوره؟
البته یاداشت ایشون با عنوان اينانلوي عزيز، اين طبيعت گردي نيست! تو همین سایت هست بخونین و بعد یاداشت بنده رو مطالعه کنید در صورت امکان نظرات خودتونو تو سایت iren بنویسید.
با تشکر
اینجا میتوانید انتقاد آقای محمدی از آقای اینانلو و جواب آقای بلمکی را ببینید

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


والا ما که آخرش نفهمیدیم انتقاد آقای محمدی در مورد چی بود ؟ آخه وقتی کسی با دوربین و امکانات فیلم برداری میخواهد به طبیعت سفر کند حتما احتیاج به یک suv دارد و خوب درست کردن آتش و چایی و کباب و .. جزء لذتهای طبیعت گردی است که اگر کنترل شده باشد آسیبی به طبیعت وارد نمیشود
(2012-04-17 03:14 PM)شکارگر نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام
دوستان عزیز یه سر به سایت خبرگزاری مستقل محیط زیست ایران بزنید
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

یه یادداشتی آقای عباس محمدی از کوهنوردان قدیمی بر علیه مستند های آقای اینانلو نوشته.. بنده بنا بر تکلیف به عنوان شاگرد استاد اینانلو یه قلمی بر یاداشت ایشون به صورت جدا گانه زدم.
لطفا مطالعه کنید و نظراتتونو در سایت ایرن بنویسید.
تیغ براKhansariha (8)

کلا هرکی میخواد کار انجام بده باید از این انتقادها هم بکنن ازش!!!!
استاد شکارگر عزیز ممنون از شماKhansariha (8)،واقعا موضوع جالبی بود.حداقل آقای اینانلو تو این چند ساله تا میزان زیادی موفق شده توجه افکار عمومی رو به طبیعت ایران و حیات وحش اون جلب کنه.هرچند،بنده ترجیح می دم برنامه های ایشون از حالت بیشتر گفتگو محور امروزیش خارج بشه و بیشتر کار میدانی توش انجام بشه که باز به نظر من،بیشتر مقصر در این قضیه کمبود امکانات هست تا روش کار آقای اینانلو.
اگه اشتباه نکنم آقای محمدی بیشتر مخالف شیوه تبلیغ آقای اینانلو بودن و سوء استفاده هایی که توسط بعضی افراد بعضا سودجو و بیشتر نا آگاه از مناطق بکر و دست نخورده می شه.حالا چرا ایشون در این وانفسا دیواری کوتاهتر از دیوار آقای اینانلو پیدا نکردن علامت تعجب برای من یکی پا برجاست!Khansariha (226)
سلام
امشب مستندی به نام در حاشیه جنگل ، به کارگردانی آقای صافی از شبکه مستند پخش شد . این مستند در منطقه حفاظت شده حله (که از محیطش فکر میکنم مناطق جلگه ای جنوب باشه ) تهییه شده بود . روی این مستند کلام نذاشته بودن و فقط موزیک بود که بعضی جاها تم موزیک مثل تم موزیک فیم های ترسناک بود !! از موزیک بگذریم فیلم برداری بسیار ناشیانه ، و تدوین ، از آن هم ناشیانه تر بود ! برای مثال قطعه ای از شکار مرغ ماهی خوار ، ماهی خورک و دلیجه رو ضبط شده بود که بد نبود اما نمی دانم چرا با خودشان فکر کرده بودند اگر این صحنه های شکار و خورده شدن طعمه توسط شکارچی ها رو 3 ثانیه ، 3 ثانیه با هم میکس کنند جالب میشه !! 3 ثانیه مرغ ماهیخوار ، 3 ثانیه ماهی خورک و 3 ثانیه دلیجه رو نشون میداد !!!!! همین توالی تا پایان خورده شدن طعمه توسط شکارچی ها ادامه داشت !!وقتی هم ماهی خورک پرواز کرد دقیقا در حاشیه چپ تصویر بود و فکر کنم چند لحظه ای هم از کادر خارج شد ! در مورد لانه سازی عقرب و رتیل و جربیل هم همچنین ! این روند 3 ثانیه ای ادامه داشت ! تا میخواستی ذهنت رو روی یه تصویر متمرکز کنی تصویرگذسته بود . و نیز صحنه ای از عقرب ضبط شدهبود که فیلم بردار داشت دنبالش میکرد با دوربین !!! چند دقیقه ای هم از شنای سگ های گله و نزاع همین سگ ها گرفته شده بود !! هر 2 دقیقه هم به مدت 2 ثانیه صورت یه لاکپشت رو نشون میداد ! راستی پروانه و پیله هم موضوع اصلی بودن ! مثلا پروانه سعی میکرد از پیله در بیاد و زمان او قطعه رو هم تند نکرده بودن . نمیدونم می ارزه با کش دادن این جور صحنه هایی زمان مستند رو طولانی کنن ؟؟
خلاصه مستند تموم شد منتقد ها اومدن انتقاد کنن . مجری از منتقد پرسید چرا این فیلم خیلی جذاب نبود ؟! منتقد هم گفت شاید به خاطر این هستش که حیات وحش ایران خیلی برای مردم جذابیت نداره و به پای آفریقا نمیرسه !!!! نمیدونم این جناب منتقد تا به حال تو طبیعت قدم گذاشته یا نه ! میگفت مثلا عقرب و آخوندک برای مردم جالب نیست . من از شما می پرسم آیا اگر مستند فقط و فقط درباره زندگی عقرب زرد بود باز هم جذابیتی نداشت ؟! میگفت این مستند آقای صفایی هم مثل بقه مستند ها سوژه مشخص داشت !! اول فیلم هم لاکپشتی رو نشون میداد که داره از لاک در میاد و منتقد میگفت در نگاه اول تماشاگر فکر میکنه این پیله پروانست که داره پروانه از توش در میاد و وقتی میبینیه صورت لاکپشته ....... ! آخه چی بگیم دیگه ؟؟ ساخت چنین مستند هایی که هنر نیست . مبتدی ترین افراد هم دربین به دست بگیرن و 1 هفته تو منطقه حفاظت شده گشت بزنند حتما چنین صحنه های پراکنده ای تهییه می کنن . من در اصل از جمله ی جناب منتقد ناراحت شدم که این پست رو
گذاشتم . ایراد چندانی به کارگردان وارد نیست . چرا که مستند سازی در ایران حالا حالا ها کار داره تا به جایی برسه
ببخشید خیییلی طولانی شد ! دوستانی که این مستند رو دیدن نظرشون رو راجع بهش بگن ممنون میشم . .
با سلام
یکی از دوستان محیط زیست دوست و عاشق طبیعت باز از دست شکارچی ها شاکیه.. چه کار کنیم ما که عادت کردیم Khansariha (256)
لطفا این مطلب و بخونید در سایت خبرگزاری محیط زیست ایران
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
والله من برای این طور افکار ارزش زیادی قائلم.ولی ای کاش به جای نشانه رفتن همه انتقادات به "شکارچی" یه نگاهی هم به عملکرد بعضی سازمانها در ساخت و ساز در مناطق حفاظت شده مینداختن.نمی دونم چی باید گفت.Khansariha (226)
ذوق زدگي بچه فيل از ديدن دريا
[تصویر: download.jpg]

[تصویر: download.jpgiogff.jpg]

[تصویر: download.jpgkjhgjfdx.jpg]

[تصویر: download.jpgtre.jpg]

[تصویر: download.jpgytxdgf.jpg]
شکار تصویر و محل زندگی پلنگ ایرانی در منطقه سراوان سیستان و بلوچستان

[تصویر: 80118372_2532422.jpg]
دوستان خواهشا" نظراتتون رو در این سایت بگذارید تشکر از اقای بلمکی .

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لینک مرجع