انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: محیط زیست
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
به شخصه به خودم ثابت شده اونايي كه مرتب شكار نكوهش ميكنن وقتي پاي محيط زيست و حفظ وحفاظتش ميرسه انگار نه انگار به ايشان مربوطه باز هم همين دوستان شكارچي هستن كه براشون مهمه.ميدونين چرا؟
چون از نزديك توي طبيعت هستن واونو لمس ميكنن.
يه نكته ديگه هم به ذهنم ميرسه شايد به اينجا ربط نداشته باشه ولي نه داره در مورد تميزي شهرمون هم حواسمون باشه.
(2011-09-10 08:50 PM)شکارگر نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام
دست مریزاد به بانیان این تاپیک
خوب چون همه اعضا این فروم داعیه شکارگری دارند و مقوله شکار وصید ورزشی از نظر احساسی با مقوله محیط زیست منافات داره بحث های اینچنینی خیلی به رفع شبهات مخالفین شکار کمک میکنه
به عنوان پیشنهاد از دوستان عزیز درخواست میکنم که در کنار فروم های اینترنتی و اطلاعات ارزشمند اونها از مجلات و ژورنالهای تخصصی هم قافل نشن و حتما اونها رو مطالعه کنن
3 مجله مرتبط با موضوعات مورد علاقه هممون رو معرفی میکنم هر چند میدونم بسیار از دوستان ما همین الان هر 3 تاشونو مشترکند
اتفاقا درست حدس زدید ، من چند سال که مطالب مجله شکار و طبیعت را دنبال میکنم و مشترک هستم و پایه فکری من در مورد شکار و طبیعت را مطالب همین مجله شکل داده و به همین خاطر هیچ تناقضی بین حفاظت از محیط زیست و شکار حس نمیکنم و معتقدم که یک شکارچی خوب بهترین حافض محیط زیست، ولی به نظر من مطالب این مجله و مجلات مشابه به هیچ عنوان غنای قبلی را نداره ، مثلا یه شماره از همون مجله که گفتم به دستم رسید که چاپ مرداد 1373 است و مربوط به زمانی میشود که آقای اینانلو سردبیر مجله دوستداران شکار و طبیعت بوده، به جرات میتونم بگم حجم مطالب این یه شماره چه از نظر کیفی و چه کمی با مجموع مطالب شماره هایی که در سال 89 چاپ شده برابری میکنه.


یه مطلب دیدم که خیلی برام جالب بود ، فقط خوهشا یه موقع سر این مطلب شر درست نکنید.
عکاس ميشل دنيس - که اين تصاوير شگفت‌انگيز را در سياحت اکتشافي در افريقا در کنيا گرفته است، گفت که از آنچه که ديدم حيرت کردم.
او گفت: در صبح يکروز ما اين سه يوزپلنگ را ديديم، به نظر مي رسيد که گرسنه نباشند، با هم بازي مي‌کردند. در يک نقطه، آنها گروهي از آهوان را ديدند که فرار مي‌کردند. اما يک آهو که جوان بود به اندازه کافي سريع نبود و به راحتي گرفتار اين برادران شد.
اين صحنه‌هاي فوق‌العاده را در زير ببينيد:

[تصویر: b8image.jpg]

[تصویر: b8image2.jpg]

[تصویر: b8image3.jpg]

[تصویر: b8image4.jpg]

و بعد بدون اينکه به او آسيبي برسانند از انجا دور شدند.
خیلی جالبه فرض کم تو کوه و کمر بیفتی دست عبد المالک ریگی بجای این که سرتو ببوره بکشتت بیا با هم خوب شین باهم تیراندازی کنین و ناهار بخورین بعدم یه برنو چیزی بهت بده تا دره خونتونم برسونتت خخخخ.
با سلام
امروز در یک سایت خبری یک خبر و فیلمی در رابطه با خرس بود که خیلی روی من تاثیر گذاشت و امیدوارم کسی دیگر این طور حیوانات را نکشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
seeker عزیز متاسفانه این نوع شکار کشی به دست بعضی انسان نماها صورت میگیره وتو همه جای دنیا هم می شه اون رو دید. ولی قسمت بد داستان اینه که تو اکثر کشورهایی که قانون سفت وسختی در باره محیط زیست دارن در صورت رو شدن ماجرا به شدت با این افراد برخورد می کنن.حالا شما این رو مقایسه کن با کشور ما .پلنگ که در لیست خطر انقراض قرار داره براش کمتر از دو میلیون تومن جریمه شکار در نظر گرفتن!یا یوز پلنگ که مثلا گل سرسبد حیات وحش ایرانه چون یوز آسیایی فقط اینجا پیدا میشه،تو مایه های 20 میلیون اگه اشتباه نکنم.تازه اکثر شکارچی های غیر مجاز هیچ وقت پیدا نمی شن که همین جریمه خنده دار رو ازشون بگیرن.یه شیخ کویتی اگه اشتباه نکنم چند بار به جرم شکار غیر مجاز هوبره تو ایران بازداشت شده وهر بار با سلام وصلوات جریمه که پول تو جیبی نوکر نوکرش هم نمی شه داده ورفته وبه ریش ما خندیده.موضوع اینه که قانونگزار اختیارات قانونی لازم وکافی رو به مجریان قوانین محیط زیست نداده...Khansariha (226)
با سلام و تشکر
کاشکی همگان فکر میکردند که این موجودات جزو سرمایه های ملی هستند و ادامه صحیح چرخه حیات به تعادل و وجود همگی جانداران نیازمند است و با کشتن این چنین شاخه ای که روی آن برای خود و بچه هایمان خانه ساخته ایم را اره می کنیم شاید... به امید آن روز.
(2011-09-12 11:25 AM)seeker نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام
امروز در یک سایت خبری یک خبر و فیلمی در رابطه با خرس بود که خیلی روی من تاثیر گذاشت و امیدوارم کسی دیگر این طور حیوانات را نکشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

خیلی بی شرمانه بود کار این دیوونه های بی همه چیز
متاسفم واقعا که وجود همچین آدمهای رذلی جامعه شکارچی ورزشیو بد نام و آلوده میکنه. به جرات میگم اگه با همچین شکارکشهایی تو کوه برخورد کنم بدون درنگ با اسلحه میزنموشون و به عاقبتشم فکر نمیکنم...صدای توله خرسه تو گوشمه....
اگه مردی خرس نر شکار کن نه ماده با 2 تا توله
واقعا متاسف شدم به اینها هم میگن انسان؟ اینان از خوی انسانی چیزی به ارث نبرده اند. قانونگذار اینان را باید حداقل 100 میلیون جریمه نقدی و 40 سال زندان کند.چون اینگونه حیوانات انسان نما هیچ عاطفه و احساسی ندارند. حتی درنده ترین حیوانات هم به توله کم پیش میاید حمله کند. حیف اسم حیوان گذاشتن بر روی چنین موجودات انسان نمایی. که یک مادر را همرا توله هایش میکشند.ای کاش ان موجودات ناقص الخلقه انسان نما را من میدیدم و انچنان زجر کششان میکردم که از ان توله خرس بیشتر زجه بزند. تا بفهمد درد یعنی چهKhansariha (367)
با سلام
البته توی فیلم یه مرگ بر امریکا هم گفتند "دیگه فکر کنم کاملا تبرئه بشنKhansariha (226)
خاک بر سر این جور شکارکش ایینا جز حیوان چیزی نیستن کجاست این بیست سی که درباره این موضوع برانامه بسازه دوستان فیلمو هرجوری میتونید برای دیگران ارسال کنید شاید اگه همه بفهمن یا ببینن کسی تو مسئولین پیدا شه که با این طور رفتارها برخورد کونه
لینک مرجع