انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: محیط زیست
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام،دوستان وعلاقمندان بهتر نيست در اين تاپيك بيشتر به بحث در مورد مديريت حيات وحش و مسايل پيرامون اون بپردازيم ،بحث پيرامون زيبايى شناسى وعكاسى از طبيعت قطعا جذاب هست اما در حال حاضر با اين همه هجمه ناجوانمردانه به علاقمندان شكار اصولى ،فكر كنم مسايل مهمترى براى گفتگو وجود داشته باشد،اينطور كه معلوم است ميخواهند: نه از تاك نشان ماند ونه از تاك نشان.
فیش حقوقی محیط‌بان شهید

خالص دریافتی محیط‌بان شهید منوچهر شجاعیان که طی درگیری با شکارچیان برای دفاع از انفال، در پارک ملی بموی استان فارس جان خود را از دست داد بر اساس فیش حقوقی وی چه اندازه بود؟

به گزارش خبرنگار مهر محیط‌بان شهید منوچهر شجاعیان که طی درگیری با شکارچیان برای دفاع از انفال، در پارک ملی بموی استان فارس جان خود را از دست داد تنها یک میلیون و بیست و دو هزارتومان در ماه دریافت می‌کرده است.

آن گونه که در فیش حقوقی وی دیده می‌شود پایه حقوق این محیط‌بان غیور کمتر از ۸۰۰ هزار تومان بوده است که مقایسه این عدد با توجه به میزان فعالیت و مشقت کاری محیط‌بانان با فیش‌های حقوقی برخی مدیران پشت میز نشین کشور تاسف آور است.

[تصویر: 2131604.jpg]

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دیروز با بیان اینکه حقوق محیط بانان برای داشتن یک زندگی متوسط کم است اعلام کرد: در حال حاضر به جای ۱۰۰ هکتار، ۷ هزار هکتار تحت پوشش هر محیط بان قرار دارد.

ابتکار در حالی از ۷۰ برابر استاندارد بودن کار محیط‌بانان با این حقوق اندک خبر داد که به گفته وی همین مبلغ اندک نیز پس از افزایش ۳ هزار امتیازی سختی کار محیط بانان پرداخت شده است.

منوچهر شجاعیان محیط بان پارک ملی بمو روز جمعه چهارم تیرماه امسال حین درگیری با شکارچیان مورد اصابت گلوله آنها قرار گرفت و از ناحیه سینه و گلو مجروح و از روی صخره نیز به پایین پرتاب شد. این محیط بان که حال بسیار وخیمی داشت به شیراز منتقل شد و تحت عمل جراحی نیز قرار گرفت اما حوالی ساعت ۲۴ جمعه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان رجایی به شهادت رسید.

تا کنون ۱۱۹ محیط‌بان کشورمان در دفاع از سرزمین مادری و حیات وحش آن جان خود را از دست داده‌اند.
محیط بان با برجی 800 تومن چجوری برا زن و بچش نون ببرهKhansariha (226) من با تمام احترامی که برا محیط بان قائلم خیلی ها شو نو به عینه دیدم رشوه میگیرن برا این که
یه بچه مایه دار بره نسل هر چی حیوونه رو ور بندازه.خب حضرت عباسی 800 رو آدم به کجاش بزنه من و شمام بودیم و تو تنگنای گرونی قرار میگرفتیم 100 درصد اهل زیر میزی هم میشدیم

طرف تو تابستون زیر باد کولر گازی تو زمستون بغل بخاری یه کار دفتری داره بالا 2 تومن حقوق میگیره اون وقت یه محیط بان که واقعا کارش مقدسه باید 800 تومن بگیره

حداقل ما که فریاد مسلمان بودن مون گوش دنیا رو کر کرده نباید تو روز روشن به این وضوح ناعدالتی کنیم

از یه طرف محیط بان رو خلع سلاح میکنن خب محیط بان بدون سلاح و حق شلیک فقط نقش یک مترسک رو داره

یه باره به محیط بان بگین بایسته جلوی شکارچی تا برا تمرین هدف زنی آبکشش کنهKhansariha (367)
با سلام :
در اینکه کار محیط بانی کاری مقدس است هیچ شکی نیست و ما همه مون به این موضوع واقفیم ولی سیاست های غلط سازمان ضد محیط زیست هست که این فجایع رو رقم میزنه . سیصد و خرده ای شکارچی که توسط محیط بانان کشته شدند ، با چی کشته شدند ؟ با چاقو ضامندار ؟ اینکه الان فقط صحبت از اینه که اجازه شلیک با محیط بانان بدین باز هم پاک کردن صورت مسئله است مگه الان شلیک نمیکنند ؟ اینها باز در راستای فرافکنی تخریب طبیعت توسط خوده سازمان است که میخواهند بیندازند گردن شکارچی .
امروز در برنامه احسان علیخانی یک نمایشی راه انداخته بودند که نگو ......
طبق معمول شکارچی یک انسان قصی القلب با احساسات مخوف و خطرناک تصویر شد ..............
همون موقع تلفن رو برداشتم به برنامه زنگ بزنم که وصل نکردند منم یکم غرغر کردم ولی گفت صداتون ضبط میشه و انعکاس داده میشه (حالا خدا میدونه ) دوستان اگر میخواهید یک جنبشی داشته باشید زنگ بزنید روابط عمومی صدا سیما خیلی مودب و منطقی حرفتون رو بزنید و بگین که خواسته ماها چیه و چرا چهره شکارچیان اینطور داره تخریب میشه ؟ حتی به علاقه مندان اجازه احداث شکارگاه های خصوصی داده نمیشه ، واقعا چرا ؟ باید رسم شکار نابود بشه چون یک عده خوششون نمیاد ؟ در ضمن اگر شماره ای و یا سایتی یا ایمیلییا هرچیزی که بشه با این علیخانی نامرد ارتباط گرفت رو دارید به بنده بدین ممنون میشم .
از ماست كه بر ماست،جناب كوهنورد اينها سياست سازمان هست ،اما ما هيچ نهاد وارگان متولى خودمان ندارين ،از يك مجرى عامى چه انتظار داريد ؟وقتى رييس سازمان خودش در رشته محيط زيست ونخجيردارى تحصيل نكرده وخودش اساسا شكار رو به عنوان واقعيت شكاردارى قبول نداره،اين موج رو سازمان عليه شكار راه انداخته تا بى كفايتى خودش رو پنهان كنه ،اين حضرات نميدونن كسانى كه عاشق شكار ،نه شكاركش،هستن روزى كأسه صبر شون لبريز ميشه،


دوستان در نظر داشته باشيم سازمان سياست تازه اى در پيش گرفته :تطهير محيطبانان
درود
من هم دیروز برنامه ماه عسل رو دیدم خیلی به هم ریختم به مهمون اولیه آقای علیخانی می گفت یعنی بابای شما شکارچی بوده و شما شدی حامی محیط زیست ؟!!!(با لحنی که یعنی انگار مثلا پدر شما بت پرست بوده و شما شدی مسلمان) و یا آخر برنامه داشت مراسم بزرگداشت این 3 محیط بان عزیز از دست رفته رو نشون میداد آخرش یک مصاحبه با خانم میترا حجار (اگه اشتباه نکنم) داشت که می گفت شکارچی ها خیلی بی رحمن خیلی سنگ دلن باید محیط بان حق شلیک مستقیم داشته باشه و الی آخر انگار که داره راجع به داعش صحبت میکنه . حالا کسی نیست به این آقای علیخانی و یا خانم حجار و یا (یک سری از دوستان که فقط حیات وحش رو از داخل تلویزیون و کارتون ها دیدن ) بگه دوست عزیز شما تا حالا چند مرتبه یک کبک ( نه بیشتر ) داخل طبیعت دیدی که راجع به محیط زیست میای نظر میدی و یک عده زیادی رو محکوم میکنی ؟!اگه از شما راجع به اجرا و یا سینما سوال کردن اونوقت بیا جواب بده.
شکار یه واقعیته و باید براش برنامه ریزی بشهKhansariha (256)
من یه سئوال دارم.چرا مسئولان محترم،نمیان مثل مسئولان خارج از کشور و سایر کشورها طرح تکثیر و آزاد سازی گونه های حیوانی مانند کبک و تیهو و کل و قوچ و بز کوهی و... رو انجام نمیدن تا مردم رو به شکار غیر مجاز و ... نیارن تا این حوادث پیش نیاد؟
نمیخوام توهین کنم یا تهمت بزنم،ولی غیر از اینه که این پتانسیل در ایران هست ولی عمل نمی کنند؟
غیر از اینه که سیبیل مسئولان محترم توسط فروشندگان طیور و ... و دست اندر کاران شیلات چرب شده تا به جای شکار،مردم رو مجبور به خرید محصول از اونها کنند؟
البته من شخص خاصی رو مد نظر ندارم و کلی گفتم.

فرستاده شده از H30-U10ِ من با Tapatalk
سلامی دوباره
ظاهرا قرار هست که طرح شکار در قرق های اختصاصی به اجرا در بیاد و عملی بشه حالا کی ؟؟(خدا میداند و بس )
این هم لینک خبرش :دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوستان
عید سعید فطر را خدمت شما تبریک عرض می نمایم.Khansariha (219)
زیاد این ژست های تبلیغاتی و فرافکنی ها را جدی نگیرید. این دروغ هم روی هزار و یک دروغ دیگری که می گویند. کدام حرفشان راست است که حالا بیایند و در مقوله شکار راستش را بگویند و عادلانه قضاوت کنند. هدفشان فقط نمک زیادی هیجان است و جذب مخاطب. پس شما چرا خودتان را ناراحت می کنید. اگر یک متخصص محیط زیست و شکار از این حرف ها زد باید ناراحت شوید نه یک مشت افراد بدون سواد محیط زیستی و به گفته دوستمان عوام.
پس فعلا از عید لذت ببرید و بسKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
لینک مرجع