انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: محیط زیست
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام به دوستان عزیز
قبل از اینکه به خاط حرف یکی تعجب کنید و بگید شاید از عصبانیته که همین طور هم هست چرا دوست عزیز ما این قدر ناراحت شده و این حرف زده اتفاقی که برا محیطبان افتاد ناراحت کنده است اما این اتفاقات چندسال پشت سرهم داره اتفاق می افته چند سال پیش کشته شدن یک محیطبان و کورشدن همکارش در منطقه سهند2 تبریز کشته شدن چند محیطبان در کوههای کردستان وخیلیای دیگه استان خود ما جزیره اسلامی(پارک ملی)ارسباران .کیامکی سهند یک چند سالی هم هست سهند 2 منطقه اسکو رو شامل میشه اضافه شده سواحل دریاچه اورمیه و....فقط مونده قسمت کمی از منطقه اهر به جای اینکه همه جا رو شکار ممنوع کنیم مانند بعضی از همسایه ها (ترکیه )به فکر شکار گاه خصوصی وپروش پرندگان و حیوانات قابل شکار باشیم کشور ترکیه هر سال با کمک خود شکارچیان و شرکتهای خصوصی اقدام به پرورش و با رهسازی در طبیعت هم به شکارچی کمک میکنند هم به محیط زیست تا شاهد چنین واقایع هر سال نباشند وقتی شکارچی در شکارگاه شکار نمی تونه بکنه بعضیا ناخواسته کشیده میشن به مناطق شکار ممنوع همه جایه ایران سرسبز نیست که شکار در شکارگاهها فراوان باشه استان ما خلاصه میشه به شکار چند نوع پرنده و بس . تا زمانی که عده ای قبول نمی کنند کسانی هستن که به شکار علاقه دارن واین علاقه خیلی بهتر از پای بعضی چیزا نشسته و بدبخت کردن خودشون و اطرافیان هستش متاسفانه هر سال شاهد کشته شدن و زخمی شدن محیطبانان زحمتکش باشیم. Khansariha (172)
من کاملا با دوستمون امیرک موافقم من تو یه مستند دیدم تو یه شهر کوچیک فرانسه اهالی اونجا عاشق شکار بودن و به همین دلیل دولت اومده بود یه مناطقی رو برای اونا پروش داده بود که به صورت یه شکار گاه در اومده بود و حتی وقتی که اتش سوزی شده بود و یه قسمت از جنگل سوخته بود شکار چی ها و اداره محیط زیست و ارگان های مربوط اومدن تو اون منطقه سوخته دوباره نهال کاشتن و حتی از شهر ها و مناطق شکار دیگه پستاندارانی مثل خرگوش و پرندگانی مثل قرقاول اوردن تا دوباره اونجا تبدیل بشه به یه منطقه شکاری ول تو کشور ما اکثر جاها شکار ممنوع شده ولی در عوضش نمیان یه مناطقی رو برای علاقه مندان به شکار درست کنند تا فرد مجبور به شکار غیر قانونی نشه و بجز این هم میان هزاران تفنگ رو جواز میکنن در صورتی که اصلا جایی و یا چیزی برای شکار نمونده اینا همه بر میگرده به برنامه ریزی های غلط ارگانهای مربوطه ولی من از اظهار نظر دوستمون در مورد محیط بانان محترم بسیار ناراحت هستم و امیدوارم دوستمون اینو از ته دل نگفته باشه Khansariha (8)
چند وقت پیش یه برنامه از آقای اینانلو دیدم که داشت با معاون محیط زیست صحبت میکرد ، هر چی این آقای اینانلو میگفت که مثلا شما توی چند سال اخیر چه کاری برای محافظت از محیط زیست انجام دادید یا چه کاری قرار انجام بشه ، ایشون فقط به زیاد شدن مناطق شکار ممنوع و محافظت شده اشاره میکرد که در نهایت هم آقای اینانلو به ایشون گفتند که این کار شما در جای خودش ارزشمند ولی گترش این مناطق به تنهایی دردی را دوا نمیکنه.
ولی خوب کو گوش شنوا و کو چشم بینا
رویال جان در مورد فرانسه باید عرض کنم در اون کشور تا جایی که بنده اطلاع دارم اغلب جنگلها به صورت خصوصی اداره می شن و بنا براین پرورش حیوانات مخصوص شکار توسط خود مردم انجام می شه تا در فصلهای مناسب به تفریح مورد علاقه شون بپردازن.
من با علیرضای عزیز(aghajoon ) موافقم شکار ممنوع کردن تنها راهکار نیست.باید مناطقی حالا یا به صورت پیمانکاری یا ملک خصوصی یا هرچیز دیگری با نظارت سازمانهای ذیربط برای شکار و پرورش حیوانات وحشی اختصاص داده بشه تا شکارچی ها تکلیف خودشون رو بدونن.
اما این گونه اظهار نظر ها مثل اینه که بگیم اگه پلیس حین دزدی مسلحانه مزاحممون شد!!! درگیر بشیم و مثلا گلوله حرومش کنیم چون خیلی پلیسه پررو بوده!این نظر هیچ جایگاهی در این کشور و این سایت و قوانین انسانی نداره.
امروز با یکی از کارمندان شیلات صحبت می کردم... ، دارن ماهی سفید صید می کنن(حدود یک ماه)

از دست مردم نادان می نالید ...

می گفت هر سال 250 میلیون قطعه ماهی سفید به دریای خزر تزریق می کنن!!!! Khansariha (256)
آخر مستند خیلی حالم گرفته شد !Khansariha (367)

یه تیم با پیشرفته ترین امکانات 5 سال دنبال ماده پلنگ و توله هاش میگردن موفق نمیشن !

بعد یه بی فرهنگ بدبخت ذلیل شده بی خانواده نامرد کثیف میاد یه روزه ماده پلنگ و دوتا توله رو میکشه!
برای اینکه همیشه باید قانون سرسخت اجرا کنند تا فرهنگ بعضی چیزا رو یاد بگیرم مثل چین شکار پاندا = عدام
شکار بانی که پر رویی کنه همون بهتر که یه تیر حرامش بشه.
دوستان اشتباه برداشت نشه .منظور من آقای تقی زاده(اگر درست گفته باشم) بود که به جرم قتل یه شکارچی منتظر حکم قصاصه.
(2012-04-06 09:34 PM)alireza نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شکار بانی که پر رویی کنه همون بهتر که یه تیر حرامش بشه.
شما با شکار بان چه مشکلی دارید
(2012-04-06 09:34 PM)alireza نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شکار بانی که پر رویی کنه همون بهتر که یه تیر حرامش بشه.
دوستان اشتباه برداشت نشه .منظور من آقای تقی زاده(اگر درست گفته باشم) بود که به جرم قتل یه شکارچی منتظر حکم قصاصه.
آقا علیرضا حتی اگر منظورتان ایشان هم باشه باز گفتار پسندیده ای نبوده چون به همه محیط بانان بر میگرده (ما که نمیدونیم چه موضوعی بوده و نباید با یک چوب همه را برانیم ) پذیرش اشتباه بنطرم ساده تر و پسندیده تر است Khansariha (8)
لینک مرجع