انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی سلاح دولول سوار ساخت روسیه (بایــــــــکال)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام.

در این تاپیک سعی بر این شده تا اسلحه ی بایکال سوار روس که بصورت سهمیه ای توزیع میشود،معرفی و توسط کاربران ارزیابی شده و نقاط مثبت و منفی ان مورد بازبینی قرار بگیرد.Khansariha (8)

[تصویر: 02g7h9uujrax4w0vfmoz.jpg]

سلاح فوق قابلیت انتخاب ماشه را در صورت نیاز استفاده اولیه از لول بالا را دارد چون در شلیک اولیه این سلاح به صورت اتوماتیک لول پائین را شلیک کرده و سپس لول بالا را ولی اگر شما تمایل به شلیک با لول بالا هستید ابتدار عمل گلوله گذاری را انجام سپس قبضه را مسلح کنیدو انگشت شصتتان را پشت ماشه قرار داده و کمی به جلو فشار دهید که با انجام این عمل تغییر اعمال ضربه به لول بالا در آستانه انجام قرار خواهد گرفت.

بایکال دولول سوار روی هم دارای سه چوک متحرک می باشد که کارخانه با علامت گذاری روی هر قسمت آچارخور چوک نوع چوک را مشخص کرده که به صورت خط هائی اریب می باشد و چوک ها به ترتیب داری ۱ خط و ۲ خط و ۳ خط می باشند که تنگی چوک از ۱ به ۲ متوسط و ۳ چوک لوله یا همان سیلندر می شود.


داخل لول های این اسلحه بوسیله کروم سخت اندود بسیار خوبی که هم ضد رطوبت و هم ضد سایش بوجود آمده از فشار باروت بر سرب می باشد بوده که حتماً در زمان تنظیف اسلحه این امر بر شما اثبات می گردد.

بایکال قدرت تیراندازی در آب و هوای بسیار نمناک و بارانی و برفی را به سادگی دارا می باشد. چوب بچه قنداق و قنداق این اسلحه از تنه درخت گردو و بسیار محکم میباشد. ضربه گیر ته قنداق از لاستیک انعطاف پذیر و قوی می باشد البته با آرم خود کارخانه بایکال.

قیمت این اسلحه هم در سهمیه دولتی ۲٫۵ میلیون و ازاد ان 6.5 میباشد.اسلحه بایکال با تحویل به درب منزل در کشورهای تحریم نشده ۶۴۰ دلار یعنی حدوداً ۷۰۰ هزار تومان است.



این سلاح به راحتی قابلیت نصب دوربین ها و رددات های ضد شوک را بر روی خود دارد و از جمله قابلیت های دیگر این قبضه جواب دادن انواع گلوله های دست پر خودمان تا ۲ گرم باروت را که امتحان کردم به راحتی دارد.

[تصویر: 20-OU-BAIKAL.jpg]

دوستان اگر کسی اطلاعات تکمیلی دارد ما را هم بی نصیب نگذاردKhansariha (8)

[تصویر: baikal_over_and_under.jpg]


این هم عکس ان و مدلهای موجود و قیمت های جهانی انKhansariha (8)

توجه داشته باشید قیمت های ان با قیمت های سهمیه ای هم کلی اختلاف قیمت داردKhansariha (214)

[تصویر: ak2cc4js1g3n3ix40mdf.jpg]

منابع کمکی سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وسایت درف.
اساتید کمک کنن که من پاک گیج شدم .
من وقتی تو تفنگم پوکه یا ضربه گیر(پوکه های مخصوص برای جلوگیری از خالی چکیدن سوزن) میذارم و یک لول رو شلیک می کنم ، پوکه پرون به صورت اتوماتیک پوکه ی لول شلیک شده رو پرت میکنه . وقتی که فشنگ سالم میذارم و یک تیر میندازم و لول رو میشکونم ، پوکه پرون هر دو لول رو با هم پرت میکنه !!!!!!!!!!!!!!یعنی هم فشنگ لول بالا و هم پوکه ی لول پایین . واقعا کیج شدم . حتما مال لگد تفنگه . نمی دونم چشه .
تا الان فکر میکردم 1 ماشه بچکونی هر دو با پوکه پرون با هم فعال میشه ولی الان برای بار اول روی پوکه 1 ماشه چکوندم و بعد شکستم که نتیجه ی فوق حاصل شد .
احتمالاً زبانه های نگهدارنده پوکه پران خوردگی پیدا کرده و با ضربه شلیک فشنگ هر دو آزاد میشه.
بهتره به ه تعمییرکار مراجعه کنی، تا از نزدیک ببیند و بهتون بگن چه مشکلی پیدا کرده.
موفق باشی
با سلام . متشکر از راهنمایی شما .
من دیشب تا دیر وقت بررسیش کردم دیدم اون میله هایی که از کپ خارج شده و پوکه کش رو آزاد میکنه (همون زبانه ها) کمی شلن . به یه تعمیرکار که آشنامون هم هست زنگ زدم و ایشون گفت باید پیم نگهدارنده از داخل کپ رگلاژ میشه .
شما هم با ایشون موافقید ؟؟؟
جوابتون رو به صورت خصوصی فرستادم دوست عزیز
دوستان سلام دوتا سوال دارم: 1.اگر اسلحه همیشه سرهم باشه یعنی بعد شکار دوتیکش نکنی روی پوکه کشها فشار نمیاد منظورم اینکه پوکه کشهارو شل نمی کنه بعد یه مدت طولانی ؟ 2.بهتره که سلاح همیشه سره هم باشه یا بعد شکار دوتیکه بشه؟متشکرKhansariha (48)
مسعود عزیز ، پوکه کش شل نمیشه ، فنر پوکه پرون ضعیف میشه . پس بهتره همیشه به صورت جدا از هم نگهداری بشه .
خدمت همگی سلام عرض میکنم ف عضو جدید هستم ،
سوال من اینه که این اسلحه را به چه صورت می شود سهمیه ای گرفت ؟
ممنون از راهنماییتان
(2012-02-02 12:44 AM)mani نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خدمت همگی سلام عرض میکنم ف عضو جدید هستم ،
سوال من اینه که این اسلحه را به چه صورت می شود سهمیه ای گرفت ؟
ممنون از راهنماییتان

دوست عزیز خوش اومدی به انجمنKhansariha (8)

برو اینجا اگه سوالی داشتی در خدمتم.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با عرض سلام و تشکر به خاظر پاسخ شما جناب هانتر
ممکنه بفرمایید اعتبار این عفو عمومی و صدور جواز تا کی هست
باز هم ممنون

اگر کسی قصد فروش دارد ، با جواز و یا بی ... به قیمت منصفانه خریدارم ، ترجیحا" نو باشد .
با سپاس
لینک مرجع