انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی سلاح دولول سوار ساخت روسیه (بایــــــــکال)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
شما لطف دارید عزیز
asman کوچکترین عضو انجمنه
سلام. دوستان که استاد به بنده میگن لطفشونه ولی خداییش بنده لایقش نیستم ولی اسمان عزیز حتما لیاقتش دارن.
این عکس تو دفترچه بایکال هستش و همینطور شما هم مثل بنده عاشق پوکه کش هستین منم بعد چند شلیک پوکه کش تفنگم فعاله تا الانKhansariha (8)Khansariha (214)
اما در مورد تفنگ در زمان بیکاریش؛من تفنگم سه تیکه میکنمو قطعات بعد تمیز کاری با ی دستمال روغنی که میکشم روشون میزارم کنار. در کل تمام قطعات متحرک (پوکه کش و پوکه پرون و و و و)باید راحت و نرم حرکت کنن ولی نباید همیشه و هر دفعه روشون روغن مالی کنیم. ی مسواک یا برس نسبتا محکم و کوچیک میتونه گرد و خاک موجود در گوشه و کنار پاک کنه بعد با کهنه تا جایی که ممکنه تمیز کنید و بعد خیلی اندک با روغن روانسازیش کنید. ماشه که هر یک سال یا حتی بیشتر باید کمکی روغن بهش برسه.شما هر کاری انجام بدین دور و بر کپ و قطعاتش مثل پوکه کش گرد و غبار جم میشه و باید نظافت بشه که رطوبت تو خودش نگه نداره. تعداد تیر نمیشه ملاک نظافت کرد چون محیط استفاده فرق داره. شما وسواس نگذارید و هر زمان دیدین که داخل لول یا دور و بر تفنگتون داستان داره تمیزش کنید.
ولی این داستان که تمام اجزا تفنگ باز کنیم و روغن کاری کنیم و بعد نظافت و بعدم ببندیم کار عاقلانه نیست و نیازم نیست. اصلا نباید داخل کپ برا تمیز کاری باز کنید و بهم بریزین یا قنداق باز کنید و یا ضمایم شلیک و چکشها و و و. اصلا نیاز نیست
بفرماييد بايكال سوار كاركرده اما تمييز رو تا چند برداريم خوبه يك بنده خدايى واقعا فروشنده هست تير هم كم نزده ولى مرتبه تفنگش.
والا اک تفنگ یا در حد اک تو هر جایی ی قیمته و از 11,5 تا 14,5 قیمت میگن ولی کار کرده دیگه بسته به فروشنده داره یکی میگه من 10 میدم و یکی 13 هر دوتاشم رو تفنگشون حرف برا گفتن دارن ؛فراااااوان. شما تو شهر و دیار خودتون قیمت اک از فروشگاه بگیر بعد نسبت به تمیزی تفنگ قیمت کم کن. تو کرمان ی تفنگ دیدم خیلی از تفنگ من کار کردهتر ولی میگفت 14 و با منت گفت 13,5 هم میشه ردیفش کردKhansariha (367)Khansariha (367)
اگر قنداق سالم و بدون ترک و لول هم سالم بدون خط بیرون و داخل و کپ هم سالم و تمیز باشه نواخت تیرش زیادم باشه مورد نداره و 3 تا 3,5 زیر قیمت اک خوبه.
سلام و هزاران درودKhansariha (8)

با اجازه پدر بایکال! تفنگ رو دادم لاک و الکل کنند، حسابی بدرخشه! نکته جالب اینکه تعمیرکار چوب گردو بودن قنداق رو تایید نکرد و چوب اونو به درخت آزاد نسبت داد!!! امان از صرفه جویی روسها امان! Khansariha (290)
شما قنداق برات تو تیراندازی اذیت میکنه؟؟؟!! چوب گردو هسته البته نه از اون ریشه گردویی که تو ذهن من و شما هسته و تو تفنگهای برند اول دنیا بکار میره. روسها تفنگ (اکثر اجناسشون) ساده و کار کن و زحمت کش میسازن ؛؛ البته سفارشی میسازن که نگاه کردنش ی دنیا ارزش داره و زیباییش کامله. لاک الکل هم خودتون زحمتش میکشیدین کار خیلی سنگینی نیست و از من ناشی به شما نصیحت هیچچچ وقت روی قنداق اسلحه سیلر و کیلر یا پلی استر (نیم پلی یا تمام پلی استر) نزنیین;؛ کار درستی نیست. بهترین چیز لاک الکل و برا تیره تر کردنشم که مااااااااا شاالله ،، کلی راه است از شاپان گرفته تا استر قیر بنزین و مغز گردو و روغن زیتون و و و در رفته. عکس از رنگ و روی قنداقتون محبت کنیدKhansariha (8)Khansariha (8)
قنداق برا شما پرو هسته یا کوتاه ؟؟برا من حدود 4سانت کوتاه بود و با گذاشتن ی پاشنه زیر روکش قنداق پرو شد و عالی تو شونه میاد Khansariha (256)Khansariha (256)
در ضمن ی باره به بایکال کم محبتی نکنید که دیگه نه دنیا داری و نه اخرت. دمت گرم
(2016-05-25 10:20 PM)karbakhsh نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در ضمن ی باره به بایکال کم محبتی نکنید که دیگه نه دنیا داری و نه اخرت. دمت گرم

دم پدربایکال انجمن همیشه گرم باد
سلام مجددKhansariha (8)
بنده به عکس دوستان خیلی فنی و نیز با حوصله تو این کارها نیستم و سر رشته هم ندارم بنابراین با توصیفاتی که شنیدم به لاک الکل رغبت نشان دادم. از رنگ اولیه رضایت نداشتم از ضخامت و کار رنگ نه خود رنگ!
قنداق کمی کوتاهه شاید یک سانت ولی اثرگذار! اوسا فرمودند با یک نوار و کفش قنداق مشکل حل می شه! پیشنهادهایی هم از اطراف برای تراشیدن و شکیل کردن قنداق داشتم مخصوصا جای دست که نپذیرفتم.Khansariha (256)
ضمنا: من و انکار بایکال!!! این چه حکایت باشد؟
آن هم من که غیر از روس هرگز تفنگی برنگزیدم!؟! Khansariha (48)
سلام
جای دست یا هر کاری که باعث تراش خوردن قنداق بشه باید بدست ی ادم خیلی وارد انجام بشه و اونم زمانی که نیاز خیلی واجب باشه والا ؛اصلا و ابدا. لاک الکل چون روی سطح چوب نمیمونه (بر عکس سیلر و کیلر و و و ) برا این کار عالیه.
من عاشقتم و میخوامت؛؛چون عاشق بایکالی و میخواییش Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
Khansariha (8)پدر بایکال انجمن Khansariha (8)
لینک مرجع