انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی سلاح دولول سوار ساخت روسیه (بایــــــــکال)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام
دوستان من خودم بایکال دو لول دو ماشه دارم و عاشقشم.تک لول روس هم حرف نداره.اما روسهایی که پارسال روی سهمیه دادن اصلا کیفیت قابل قبولی نداره. البته سری دو سال پیش خیلی بهتر بود.حتی توی جدید ها ته پیچ و پین ها دیگه بصورت ستاره نیست.
اگر من باشم برای انتخاب اول دو لول روس دو ماشه اصلی و دوم آکار.
در مقایسه با روسهای فعلی که اصلی نیستند آکار بهتره.
بازم میگم من خودم بایکال دارم و خیلی روش متعصبم .فکر نکنید بیهوده طرفداری آکار را میکنم.
هدف فقط راهنمایی و کمک هست حالا دیگه خود دانید.
یا علی
دوست عزیز اینطوری هم نیست که شما میگید من هنوزم بایکال رو از اکار بیشتر قبول دارم در کل تفنگ های روس از نظر دوام و استحکام از ترکیه خیلی بهتره Khansariha (172)
royal جان اصلا" موافق نیستم .Khansariha (8)من چندین سال تک لول دو عقاب داشتم ساخت شرکت هوگلو از لحاظ کیفیت و دوام بینظیر بود شما دارین کلی صحبت میکنید و این قابل قبول نیست در خصوص اکار هم میتونید 1 سر به باشگاه استانتون بزنید و ببینید که 90./ اسلحه های باشگاه اکار هستش و جالب اینکه چقدر ازشون استفاده میشه تنها عیبی که به اکار وارده شکستن سوزنه که اونهم از چکوندن ماشه بدون فشنگ و اسناپ گپ هستش .
مسیح جان من منظورم تفنگ های تولید الان ترک هستش وگرنه منم تک لول دو عقابه ترک دیدم و واقعا لذت بردم ولی جنس و الیاژ روس در شرایط اب و هوایی و شکار خیلی بهتر از اکار جواب میده و زیاد بودن اکار دلیل بر برتری اون نسبت به روس نیست و روس نا یاب شده و مدل هایی که میاد اکثرا شکاری هستن تا تراپ
متوجه منظور من نشدید . شما از دوام سخن گفتید و من گفتم به باشگاهای تراپ استانتون سر بزنید. و دوام و رو ببینید . و در خصوص بایکال: بایکالهای که سال قبل سهمیه دادن بنظر خیلها ساخت روس نبود

در دوام و خوب بودن اسلحه های روس شکی نیست .

یا علی
و در خصوص محصولات جدید ترکیه باید قبول کرد که ترکیه پیشرفتهای زیادی در مقوله اسلحه سازی داشته داشته و کم کم جایگاه خودش رو در بازار رقابت باز میکنه .
سلام
(تشکر میکنم از دوستان که پاسخ سوال ما را دادن)
هومن جان شما بابت دولول رویهم بایکال چقدر پول دادین من 3200 پول دادم یعنی همون موقع که
قیمت 3 به بالا بود پول پرداخت کردم ولی تا الان خبری نیست مثل اینکه تو حسرتش موندم. حالا که به شما قول آکار دادن آکار اصلیه یا این دولول های شاهین آکاره؟
من عزیزم همون 2530 رو داده بودم که نشد و حالا هم آکار اصلی میخواد به من بدهKhansariha (8)
جسارت به دوستان نشه ولی به من میگه شاهین بدرد نمیخوره من نمیارمKhansariha (226)
سلام
امروز کلی وقت گذاشتم و بایکال را با برچسب های مخصوص کاور کردم.
کل قطعات بصورت جدا کاور شدند.قنداق و پیش قنداق قهوه ای و بقیه سیاه.
قبلا" استتارش کرده بودم و یه مدت هم بدون کاور بود اینبار رنگ خود سلاح کاور کردم.
ولی خدایی کاور کردن لول جوری که تمیز در بیاد و مشخص نباشه خیلی سخته اما بالاخره شد.
دیگه گرد و خاک و گل و رطوبت کاریش نمیکنه.کاملا" ضد خش
اینم عکساش

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایام به کام و عیش تان مدام
بحث‌‌های بسیاری در باب سلاح‌های شکاری در بین دوستان بوجود آمده است که هر کدام برحسب تجربه و چنته اندوخته‌ای که داشتنده‌اند نظراتی را ارائه نموده‌اند. یکی از این موارد بحث سلاح ‌های تولیدی کمپانی بایکال می‌باشد که کمی پیچیده‌تر از موارد دیگر می‌نماید و تایید اصلات این سلاح را کمی مشکل می‌کند از آن رو بنده جسارتا با تست و مقایسه دو سری تولید قدیمی و جدید این برند یعنی تولیدات جدید و قدیم بایکال مواردی را تجربه و تحریر کرده‌ام که به صورت فایل pdf برای دانلود و استفاده دوستان در سایت قرار می دهم. از ان جهت که مطلب حاضر نیاز به عکس و انسجام خاصی داشت ترجیحا به صورت pdf در اختیار دوستان قرار می‌گیرد . لطفا از ادرس زیر دانلود کنید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جناب redoneعزيز بسيار سپاسگزاريم از مطلب بالاKhansariha (8)
جهت اطلاع دوستان جناب redoneKhansariha (8)از اساتيد بسيار معتبر و كاركشته هستند كه اميدوارم از اينكه تا همين اندازه معرفيشان كرده ام رنجيده نشوند چون خودشان مخالف اين گونه معرفي ها هستندو بسيار درويش مسلك ميباشند اما از انجاييكه ايشان دريايي از علم و دانش و تجربه هستند اميدوارم هر از گاهي مارو از تشنگي اموزش سيراب بكنن و دوستان هم استفاده كافي و وافي رو از ايشون ببرنKhansariha (8)
در هر صورت سوالي هم داشتم :
ايا تمام اين توليدات مثلا دولول بايكال يا موارد مشابه همه از يك كارخونه بايكال هست يا نه مثلا كشور ديگه اي هم تحت ليسانس كارخونه اصلي اونو توليد ميكنه مثل اينكه مثلا پژو206 رو ايران هم نوليد ميكنه فرانسه هم توليد ميكرده يا ميكنه (مثال) ايا در مورد سلاح هاي بايكال هم همينطوره يا مثلا مشابه قلابي هم داره لطفا اگه خودتون با مشابه قلابيش برخورد داشتين بگين يا نقل قول معتبر
لینک مرجع