انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی سلاح دولول سوار ساخت روسیه (بایــــــــکال)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
یک سامورایی واقعی چه با شمشیر چه بدون شمشیر همیشه یک سامورایی هست.البته امیدوارم هیچ سامورایی بدون شمشیر نمونه و اگر موند مدتش زیاد نباشه.Khansariha (8)
سنگک جان دمت گرم خوشم امد‎ ‎
با عرض سلام خدمت دوستان عزیز.از شما بزرگواران کسی چوکهای غیر از فابریک بایکال تا حالا خریده؟داره؟یا سراغ داره؟اگر جواب مثبت هست در صورت امکان لطف بفرمایید توضیح دهید.متشکرمKhansariha (8)((البته جز چوکهای پنج عددی که در جلدی با آرم نایک هست اونها را دیدم و دارم))
تو شکارگاه دست یه نفر که بایکال بغل هم داشت این مورد را دیدم اگه اشتباه نکنم داده بود آقای جویباری در ساری چوکهایی که 10 سانت لوله را بلند میکنه براش ساخته بود خودش هم خیلی احساس رضایت میکرد
اما بنده به شخصه اینکار را توصیه نمی کنم چون به چوکهای دست ساز خیلی نمیشه اطمینان کرد.
متشکرم از جوابتون.دقیقا همینطور هست که می فرمایید منظور بنده هم چوکهای کارخانه ای و دارای مارک و نشان بود.
بنده سه مدل دیدم که یکی فابریکی بود که میگفت هر عدد صد هزار تومان که کرمان دیدم و مدل بعدی اگه اشتباه نکنم ترکی بود زیر دویست هزار تومان و با مارک بایکال که ظاهر بد نبود ولی وقتی دست میگرفتی معلوم بود که روس نیست و یه مدل دیگه هم بود که بدون مارک بود توی یه جعبه مثل جلد عینک که کیفیتش بنظر من 50_50 بود. نوع دوم دست کسی دیدم که راضی بود ولی خودم هیچ وقت نه نیاز داشتم نه تهیه کردم. البته تهرانم اقای مهرابی داشت دست کاملش میداد 200 تومان که البته حدود دوسال پیش.
متشکرم از جوابتون.درسته اگر چوک دولول با هم فرق کنه یک امتیاز هست اما به عقیده بنده در بسیاری از مواقع هم مثلا لازم میشه هر دولول یک شماره چوک داشته باشن و چون بایلکال استانداردسه چوک داره و حتی چوک سه خط هم نداره دست و پای آدم بسته هست.
عذر خواهی میکنم چوک دو خط ندارد در بالا اشتباه نوشتم سه خط
سلام
فروش دولول بنده تقریبا قطعی شده اگر دوستان در مورد قیمت اطلاعی دارن محبت کنن.
با سلام.کسی از دوستان تا حالا نشانه فابریک سر لول بایکالش را با فسفری تعویض کرده؟اگر کرده نوع مارکی که خریده چی بوده.Khansariha (8)
لینک مرجع