انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی سلاح دولول سوار ساخت روسیه (بایــــــــکال)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
در سهمیه سال 91 دو لول روس هم ارایه میشه ؟ مشهد که احتمال وجودش کمه حالا شهرهای دیگه . در هر شهری که توزیع شروع شد دوستان اطلاع رسانی کنند . با تشکر
یک سری عکس ویژه دیگه از این سلاح تک ماشه پران مدل MP-27EM-1Cبرای علاقه مندان:
[تصویر: 13375326441.jpg]
[تصویر: 13375326452.jpg]
[تصویر: 13375326453.jpg]
[تصویر: 13375326454.jpg]
[تصویر: 13375326455.jpg]
[تصویر: 13375328871.jpg]
[تصویر: 13375328882.jpg]
[تصویر: 13375328883.jpg]
[تصویر: 13375328884.jpg]
[تصویر: 13375328885.jpg]
[تصویر: 13375330201.jpg]
سعید جان این مدل با کپ کروم تو ایران هست؟این عکسها رو خودت گرفتی؟
راستی دوستان به نظرتون از نظر زیبایی و کلاس دولول رو هم برتره یا دولول سوار ؟چون تو مقایسه پست قبلیم که گذاشتم ظاهرا میگفت دولول بغل از نظر ظاهری قشنگتر از سوار هست؟نظر شما چیه؟
بله قربان در ایران موجوده در سری های قبلی این سلاح با کپ نیکل توزیع میشد ولی در دو سال اخیر من ندیدم!
سوال دوم هم با مطالعه کامل این تاپیک به جواب خواهید رسید.ولی به احترام شما جواب میدم که به نظر اکثر دوستان عضو این تاپیک و شکارچیان انتخاب بین سوار و بغل امری ایست سلیقه ایی و نمی توان نظر مطلق داد!
سعید جان به نظر میرسه لول پایین یه مقدار نسبت به لول بالا جلوتره این همون زاویه ای هست که کالیبره شدن نشونه روی رو ایجاد میکنه؟میشه اندازه گرفت دقیقا تو چه فاصله ای این دو تا لول یکسان عمل میکنن و اختلاف تو نشونه گیری بوجود نمیاد یعنی پترن دو تا لول تو چه فاصله ای تقریبا مثل هم منطبق هستن تا حدودی؟
نه دوست من این خطای دید در عکاسیه و هر دولول از لحاظ طول یکسان هستند.ولی تا جایی که من اطلاع دارم هر دو لول به همراه مگسک در حالت موازی با هم قرار دارند و دو لول سلاح با مگسک کالیبره شدند.
اگه قرار باشه لول ها نسبت به هم با زاویه قرار بگیرن،اسلحه بصورت قیچی الگو میده که همچین چیزی غیر ممنکه!
دوست عزیز ، ضخامت چمبر نسبت به سایر قسمت های لول بیشتر است ، اما این موضوع بر قیچی بودن لول ها هنگام سوار شدن بر تسمه دلالت نمیکنه .
بین چمبر لول ها تسمه وجود نداره و تسمه از بعد از چمبرها قرار میگیرد . چرا بین چمبر ها هم تسمه کشیده نشده ؟ اول باید بدانیم که اگر ضخامت تسمه در طول لول یکسان نباشد نیروی حاصل از لگد صلاح به طور یکسان پخش نمیشه و این امر رفته رفته موجب جدا شدن جوش تسمه میشه . اگر هم بین چمبر ها تسمه کشیده بشه و ضخانت تسمه هم در همه نقاط یکسان باشه با توجه به این که ضخامت چمبر بیشتر از ضخامت لول است لول ها به صورت قیچی در کنار هم قرار میگرفتند . به تصویر زیر توجه کنید تا موضوع روشن تر بشه [img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/img]
شیء خاکستری رنگی که در تصویر مشاهده میکنید گوشی نوکیا 00-12 هستش که فقط نقش نورپرداز رو ایفا میکنه مفهوم خاصی از جمله جنبه تبلیغاتی نداره ! این رو هم گفتم نکنه ویراستار های ریزبین و نکته سنج (؟) پست رو به دلیل در بر داشتن جنبه تبلیغاتی کالای وارداتی ویرایش کنند

یا حق
دوستان با این نوع تفنگ میشه با خیال راحت 4پاره شلیک کرد؟
امیر جان کلا تفنگهای دولول زیاد برای زدن 4 پاره و اسلاگ مناسب نیستند ولی خوب در مواقع ضروری و به تعداد محدود اشکالی ایجاد نمیکنه.
اگه میخواهی خیلی 4 پاره و اسلاگ بزنی و خیالت راحت باشه دنبال یک تک لول محکم باش ، مثل دو عقاب یا روس یا استیونز آمریکایی ، با این تفنگها هر چی دلت میخواد بزن، آخ نمیگه.
امیر جان تو کاتالوگش که استفاده از چارپار رو برای چند تا شکار از جمله خرس و گرگ و بز کوهی و میش مرغ و غاز و....پیشنهاد کرده . اما به نظر من نزنی بهتره . 4 ، 5 تا من باهاش شلیک کردم ، خدا رو شکر تا الان مشکلی پیش نیومده .
لینک مرجع