انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: شکار کبک
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
دوستان این همه تو فصل شکار ممنوع گفتن صدا نمیذاریم بعدا اگر میشه به قولتون عمل کنیدKhansariha (8) برای جلوگیری از سو استفاده احتمالی کاری کنید که تازه واردهایی که عضو شدند بهش دست رسی نداشته باشند ویا در خصوصی کسانی که درخواست کردن بزاریمKhansariha (256)
دوستان مثل اینکه دنبال پروانه شکارندKhansariha (48)
سلام.به دلیل ممنوع بودن شکار تا 3 سال دیگر .پروانه شکار به کسی داده نمیشود.
(2015-09-21 03:27 PM)bikhyal نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام.به دلیل ممنوع بودن شکار تا 3 سال دیگر .پروانه شکار به کسی داده نمیشود.

منبعتون چیه؟؟؟؟
سلام
هفته قبل یک سر به دره هایی که شکارگاه کبکم بود رفتم ببینم اوضاع و احوال چطور است. متاسفانه دو سه چشمه که ابشخور وحوش بود به کلی خشک شده بودند. من هر سال این ابشخورها را کمی تمیز می کردم تا جانوران و گله کبک ها بتوانند اب بخورند. حتی یک کبک و تیهو هم ندیدم. هیچ اثری نبود. احتمالا از آن دره رفته اند. البته دره های بالادست چشمه دارند. متاسفانه یکی دو محل بود که باغ های حاشیه کوه چشمه داشتند و آب بند خاکی (به زبان محلی ایسیل) روی انها بسته بودند. دو سه سال اخیر باغداران این اب بند ها را با استخر سیمانی جایگزین کرده اند و این مساله باعث شده که کبک و سایر وحوش نتوانند اب بخورند. یک بار هم گورکنی در استخر افتاده و خفه شده بود. یادش به خیر هر سال اوایل پاییز کلی کبک از آن منطقه صید می کردیم.
توسعه ناپایدار همه چیز را نابود کرد.
موفق باشید
پرنده هم مگه منطقه داره؟والا اینجا که ما هستیم ادم بره تو حیاط خونه هم 20 تا کبک میزنه خوب بود توی این منطقه های شما نبودیم که واسه کبک باید برید دره و کوه و...Khansariha (256)
اما شما فک کنم برای طبیعت گردی رفتی اونجا چون شکار در طبیعت بسیار بهتره تا شکار توی کوچه یا حیاط و...
(2015-09-21 08:37 PM)Gestapo نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با این کار نمیشه جلوی مردم ایران رو گرفت همین همسایه ما مجوز حمل هم بزور گرفته همش میره شکار بدون مجوز. کلا هیچ مردمی نمیتونن مثه ایرانی ها ابتکار به خرج بدن یادم افتاد به چند سال پیش خودم که رفته بودم شیراز هرجا که بلیت میخواست بدون ترس میرفتم نگهبانه میگفت بلیت میگفتم پشت سری میده (بدبخت پشت سری های من خخخخخخخخ)Khansariha (256)
دوست عزیز از موضوع تاپیک خارج شدید و در ضمن به گفتارهای خودتان در ارسالها کمی بیشتر دقت کنید اینجور بیان کردند نوعی گریز از قانون و دارای نکات منفی میباشد و بلطبع بیان آن نیز زیبنده نیست و بی قانونی بیشتری را ترویج میکند (پست شما پاک میگردد) . لطفا مراعات کنید
آقا علی جان من لول تفنگتو از سمت ما ببر اونور قربونت
من خیلی دوست دارم بدونم با تفنگ شکار کردن چه خوشیی داره به نظر من استفاده از دام با حال تره البته هرکسی نظری داره من خودم تا حالا 7 تا کبک با دام گرفتم شاید باور نکنید اما حتی یکیشو(در یک ماه گذشته) اذیت نکردم چون خیلی جوان بودن همونجا آزاد شدنKhansariha (256) دلیل من از اینکه اصرار میکنم که اگر میشه یه دونه صدای کبک خوب بهم بدین چون چندی پیش یک شکارچی تازه به دوران رسیده از من خواست برای اینکه بهش ندم مجبور شدم گوشیو فرمت کنم تو این سایتها هم هیچ کدوم مثل صدایی که داشتم نبود ممنونKhansariha (8)
تمام حال شکار به تفنگشه وقتی تفنگ دستته از هیچی نمیترسی و امنیت بسیار بالاست تفنگ صداشم به من حال میده چه برسه شکار باهاش با تفنگ ساچمه زنی شکار کن تا بفهمی چیه دام گذاشتن مال قدیم بود داش.
لینک مرجع