انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی GAMO SHADOW 1000
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
پس خیالم راحت باشه ؟؟؟چون وفتی باز کردم کمی گری تو سیلند دیدم و تو اون قسمت هایی که که پیستون سیاه شده حداقل 1 میل خوردگی ایجاد شده بود!
یعنی درکل رووون بودنش تو 30 تا شلیکه حداکثر؟؟؟؟
(2012-09-17 10:16 AM)salehpourtaher نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پس خیالم راحت باشه ؟؟؟چون وفتی باز کردم کمی گری تو سیلند دیدم و تو اون قسمت هایی که که پیستون سیاه شده حداقل 1 میل خوردگی ایجاد شده بود!
یعنی درکل رووون بودنش تو 30 تا شلیکه حداکثر؟؟؟؟
صالح جان حالا خیلی کنتوری حساب نکردم خخخخخ حدودا میگم Khansariha (8)
ولی گریس سریعا برمیگرده البته اگر خیلی زیاد زده شود این مقدار کمی بیشتر دوام میاره ولی حسابی دود میکنه چونکه گریسها مرتب به داخل لوله پرت میشوند برای همین کمی بوی سوختن و دود کردن را همراه داره
اگر پیستون خوردگی گرفته بمعنی اینه که واشر زود از بین رفته و بدنه پیستون بدون واشر به سیلندر سایش داشته Khansariha (214)
(2012-09-17 10:04 AM)ALIANA-54-T06 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2012-09-17 09:54 AM)salehpourtaher نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آخه علی اقا من هم نوشتم برای روانکاری میخوام چون تو تاپیک تیونینگ یه عزیزی بین تیونینگ و روانکاری رو جدا کرده بود وگفته بود اگز برای فلان میخواید فلان جا و ....
فقط اسیب که نمیزنه؟؟؟؟!!!!
صالح جان اگر به پیستون و واشر خود گامو گریس بزنید بدلیل نامرغوب بودن جنس واشر سریعا خراب میشه متاسفانه ضعف این واشرهای گامو که از جنس تفلون هستند اینه که کمی خشک میباشند و بر اثر ضربه های سهمگین برخورد پیستون زود خراب میشوند البته اگر واشر 27 دیانا باشه کمی فرق فوکوله ولی در کل اثر گریس سریعا کم میشه بدلیل پاک کن بودن واشر بر روی دیواره برای همینه سریعا قدرتش بعد از 20 تا 30 شلیک برمیگرده Khansariha (214)

من هم دقیقا با حرف استاد گرامی علی اقای عزیز موافقم و شخصا این مورد رو تجربه کردم که بعد از حدود 30 تا 40 شلیک دیگه خبری از اون قدرت نیست
با سلام میخواستم یک سوال بپرسم
من خودم شادو 1000 دارم و حدودا دو ماهی میشه دارم ازش استفاده می کنم ولی فکر می کنم قدرت کمی دارد چون که اگر از 15 تا 20 متر به موسی تقی بزنم نمی افتد ولی در اوایل از 30 متری هم می انداخت در ضمن من از ساچمه های دنیا پرو مگنوم و مگنوم هم تا حالا استفاده کردم می خواستم بدونم تفنگم مشکل فنی دارد یا نه با تشکر
قطعا مشکل داره. بنده 7 ماهه دارمش و از 40 متری به راحتی قمری رو میندازه...
این اسلحه می تواند چه مشکلاتی داشته باشد
من تعجب میکنم اینرو میگید! مطمئن هستید به پرنده میخوره؟ باید ازواشر پیستون یا فنر باشه...صدای خاصی نمیده؟
نه صدای خاصی نمیده و مطمن هستم که به پرنده می خوره تا حالا شاید به 15 بار هم رسیده وقتی میخوره
فقط پر میریزه و پرنده فرار می کنه
اگر از فاصله و اصابت ساچمه اطمینان دارید پس ایراد از اسلحست چون تو این فاصله به هر جای قمری بخوره فریز هم که نشه تو هوا 4 تا بال میزنه و نهایتاً کار به ذبح کردن میکشه!
خودتون بازش کنید...فکر میکنم مشکل از واشر پیستون باشه...
آخه چه طور ممکنه که واشر پیستون اسلحه ای که حدودا دو ماه کار کرده خراب بشه
لینک مرجع